Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Sange og tekster ->
Ad skjulte stier - hvordan står det til?
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #1 Posted: Sun Dec 06, 2009 23:25    Post subject: Ad skjulte stier - hvordan står det til?
  En lille mail korspondace med Ole, fik mig lige til at tænke lidt på vores CD nr. 2 der nu har været ude i verdenen i snart 1 år.
Jeg er sådanne en lykkelig rollespilsmusiker, der jævnligt bevæger mig ud i det danske rollespilsmiljø, og skræmmer både stor og små med min "ekstreme" musikalitet.
Jeg på det sidste bemærket at flere og flere af dem jeg har sidene omkring mig ved bålet ude til GERFs mdr. kampange, ved Bagsværd sø på Sjælland, er ved at kunne synge med på en del af sangene fra vores "nye" CD.

Hvis vi nu ser bort fra "Ridder Philips kærlighed", som alle rollespillere på 10 år kan teksten på både forfra og bagfra med bind for øjnene, så har det taget en del tid at få de andre sange gjort til en del af de faste sange vi for sunget.

Hvordan ser det ud i resten af miljøet?
Har "Ad skjulte stier" levet op til sit navn, og ikke blevet fundet af vores målgruppe, eller bliver der lyttet, spillet og sunget rundt omkring?

mvh
Christian Colberg
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #2 Posted: Sun Jan 17, 2010 19:21    
  Så kom jeg i tanker om igen at der jo også er noget der hedder Skjaldedebat Very Happy

Vi har i hvert fald en meget begejstret fan i min rollespilsforening her på Fyn, som synes den er genial Smile

Nu er det vældigt længe siden jeg har spillet fantasy live, så har slet ikke fingeren på pulsen der. :/
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Sange og tekster Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B