Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen ->
Musikant(er) søges til Agerlund fredag d. 28. august!
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #1 Posted: Sun Aug 23, 2009 22:56    Post subject: Musikant(er) søges til Agerlund fredag d. 28. august!
  Hej alle sammen

Jeg er blevet kontaktet af en af arrangørerne bag scenariet Agerlund (http://www.agerboern.dk/agerlund.swf), som desperat står og mangler noget musik til en ingame-fest fredag aften i den kommende uge (dvs. 28. august), men er løbet tør for budget.

Jeg har meldt ud, at jeg gerne vil være sidste nødløsning, /hvis/ jeg kan få nogen med, som kan hjælpe mig med at lave en fest. Jeg synes jo trods alt ikke selv, jeg er et stort nok enmandsband til at holde en hel fest kørende med glad dansemusik, men med en passende musiker til opbakning og samarbejde synes jeg godt, jeg kunne have noget at byde ind med.

Kunne det være dig?

Det skal lige siges,at det IKKE er middelalder-/fantasy-musik der søges, men noget som passer til 1800-tallet i et lettere fiktivt Amerika - jeg forestiller mig, at for eksempel en masse irsk samt dansk 1800-tals-musik må kunne gå an (men altså ingen ballader m.m. Wink).

Det betyder også, at de fleste moderne instrumenter kan bruges.

Det er lige op over, og de er temmelig desperate, så hvis du bare kender nogen, som kender nogen, som kunne være interesseret i at løse deres problem (med eller uden mig), så hiv endelig fat i dem og send dem i min retning!
Eller kontakt arrangør Sanne Harder Flamant på sanneharder [snabel-a] gmail.com eller 20962481

Mvh.
Rikke Munchkin
- der håber, at nogen har lyst til at lege Smile
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B