Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Køb, salg og byt ->
[Salg] EMS (Early Music Shop) Sopranrebec
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Simon Jarløv

Se fuldt billede
Posts: 83
Amager

Post #1 Posted: Thu Nov 20, 2008 21:50    Post subject: [Salg] EMS (Early Music Shop) Sopranrebec
  Så skete det. Jeg sætter min sopranrebec til slag, da der er ved at være for mange rebec'er i min husstand. Der er tale om en hjemmebygget rebec fra et EMS byggesæt, og den er efter egen vurdering blevet ganske fin. Lyden er ikke så kraftig og lidt nasal, men det er karakteristisk for den type instrumenter. Den er kortere og smallere end en violin og er nem at have med rundt.

Der medfølger kasse, bue og harpiks til den trængende. Jeg skal ikke tjene penge på den, bare have dækket udgifterne til kittet og transporten, som samlet bliver til 1500 kroner.

Et billede kan (forhåbentlig) ses her: Sopranrebec
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Johan Vedel

Se fuldt billede
Posts: 104
København Ø, orientalsk skjald

Post #2 Posted: Fri Apr 17, 2009 10:00    
  @ Simon

Jeg har den der zurna, og så en oud, som i nogen grad har en skæv hals, grundet et for stort strengetræk. Siger Yasar.
Jeg tænkte på, om en byttehandel af de to instrumenter med din sopranrebec evt. ville være en mulighed. Det er ikke noget jeg meget gerne vil have, det var egentlig bare fordi jeg synes jeg har nogen instrumenter der står og fylder, og som jeg alligevel ikke bruger, så hvis du ikke vil er det helt fint. 

/Johan
Hop til top
Send private message Send e-mail
Simon Jarløv

Se fuldt billede
Posts: 83
Amager

Post #3 Posted: Sat Apr 18, 2009 19:13    
  Jeg har desværre allerede en oud og et massivt pladsproblem, jeg er mest interesseret i kontanter.
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Køb, salg og byt Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B