Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Arrangementer ->
Skjalde søges til scenarie d. 15-19/7
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Michael G. Nielsen


Posts: 4


Post #1 Posted: Sat Apr 11, 2009 12:17    Post subject: Skjalde søges til scenarie d. 15-19/7
  Hej alle i dejlige skjalde

I år afholder TRoA sommerscenariet Vergessen.

Info:
Onsdag d. 15 juli til søndag d. 19 juli.
Pris: 800kr.
For skjalde og musikanter: Transport betalt.
(Læg mærke til at sidste betalingsdato er flyttet grundet problemer med den nye tilmelding)

Traditionen tro bliver der opstillet en by. Igen i år med indbudt opsætning. Vergessen er en by i warhammer verdenen, men vores mål er at problemer bliver løst uden brug af våben. Spillet omhandler konkurrencen mellem fem storfamilier om at komme til de ledende poster i handelslauget, samt at stadfæste deres magt vha familiemæssige relationer. Alt dette skal omkranses af en skræmmende stemning fra skoven, samt en hyggelig stemning i byen.

Eftersom hele lørdags spil bliver fokuseret på en maskefest, hvor folk er klædt i maske, spiser, danser og lytter til musik og sang har vi helt klart også brug for nogle skjalde til at give den stemning vi har brug for.

Warhammer indeholder jo både middelalder, højmiddelalder, tidlige renæsance (samt en del mere) og det er et rollespil så hvis i er interesserede og i føler i kan tilbyde noget til scenariet i form af musik, sang og dans, så skriv til info@vergessen.dk Ligeledes hvis i har nogle spørgsmål.

Vi håber at se et par skjaldegrupper til vores scenarium.
Hop til top
Send private message



Posts: 42


Post #2 Posted: Mon Apr 13, 2009 14:54    
  Jeg var med sidste år og kommer også igen i år og os fra Shallaya kirken snakkede om at spille skjalde (Lise Rasmusen, Liselle, Anne Marie Tange Undertegnede og nogle flere jeg ikke lige kan huske) så vi kommer nok. måske.
Hop til top
Send private message
Michael G. Nielsen


Posts: 4


Post #3 Posted: Thu Apr 16, 2009 13:33    
  Det ville være dejligt.

Det er det samme sted som forrige år, dvs. Rosenholt i Dronninglund, Nordjylland.
Hop til top
Send private message



Posts: 42


Post #4 Posted: Fri Apr 17, 2009 20:38    
  Gruppen bliver nok ikke til noget, men jeg er helt klart med på at spillee skjald hvis der er andre...
Hop til top
Send private message
Michael G. Nielsen


Posts: 4


Post #5 Posted: Mon Apr 20, 2009 9:14    
  Det håber jeg da på der kommer. Scenariet ligger helt klart op til at der komme skjalde.
Hop til top
Send private message



Posts: 42


Post #6 Posted: Thu Apr 23, 2009 16:13    
  KOM SÅ SKJALDE   
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #7 Posted: Thu Apr 23, 2009 20:44    
  Det falder sammen med højskoleturen til Saint-Chartier og man skal stadig betale 800 kr. for at være med... så jeg er ikke fristet Smile
Hop til top
Send private message



Posts: 42


Post #8 Posted: Fri Apr 24, 2009 16:45    
  Shhhhh Rikke
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Arrangementer Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B