Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Efterlysninger ->
Søger folk med danseerfaring
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Isabella Toksværd Kaaber

Se fuldt billede
Posts: 3
Holbæk

Post #1 Posted: Thu Sep 04, 2008 10:34    Post subject: Søger folk med danseerfaring
  Hey alle
Jeg er blevet henvist hertil fra liveforum, da jeg skal bruge nogle rollespillere med danseerfaring.

Vi er en gruppe folk, der til næste år skal start en scenarie kampange op, og vi kom til at snakke om, at vi til vores scenarie triologi, Haeven,  der fik en god respons fra vores spillere, på grund af vores monstergruppe.

Da jeg selv har danset i mange år og jeg syntes at der manglede lidt dans i det danske livemiljø, prøvede jeg mig frem, med at træne dans sammen med dem der skulle spille nymfer. Det ville jeg godt prøve at arbejde lidt videre med.

Den dans jeg hovedsagelig beskæftiger mig med er en blanding af klassisk og modernet ballet, samt showdance og en smule mavedans (ergo en ret bred vifte).

Siden da har jeg også tænkt lidt over at få gruppe danse ind, da vi har et adelsstyre, og det kunne være fedt til deres kultur, at det ikke bare står i kultur teksten, men at der faktisk er folk der kan.

Det korte og det lange er, er der nogen herinde der er interesserede? Smile
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #2 Posted: Sat Sep 06, 2008 17:47    
  Mere præcist interesseret i hvad?
I at deltage i scenariet som nymfer/adelsfolk og danse rundt eller i at lære nogle af de kommende spillere at danse mavedans/renaissancedanse før eller under spillet?
Umiddelbart gætter jeg på, at dette forum mere tiltrækker folk, der ved mere end gennemsnittet om middelalder- og renaissancedanse end folk, der ved mere end gennemsnitet om ballet/mavedans/showdans - men jeg er før blevet overrasket herinde, så hvem ved... Smile


[I øvrigt må du godt lige rette denne her sætning, så den også får en afslutning Smile
Vi er en gruppe folk, der til næste år skal starte en scenarie kampange op, og vi kom til at snakke om, at vi til vores scenarie triologi, Haeven, der fik en god respons fra vores spillere, på grund af vores monstergruppe.]
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Efterlysninger Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B