Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Musik og instrumenter ->
Indkøb af træ (for københavnere...)
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Mette Wikkelsø


Posts: 20


Post #1 Posted: Wed Mar 05, 2008 22:49    Post subject: Indkøb af træ (for københavnere...)
  Hejsa instrumentbyggere...

Jeg skal her på fredag op til et sav-værk og købe træ til en masse projekter inkl. instrumenter. Hvis nogen er interesserede kan jeg købe træ med til folk, hvis de selv kommer og henter det i KBH NV (og selvfølgelig betaler for træet.)

Jeg skal vide hvad folk skal have med hurtigst muligt, og senest torsdag aften kl 21. Savværket burde have de fleste danske træsorter, og forhåbentlig også ahorn.

Mit nummer er 61691077.


mvh
Mette
Hop til top
Send private message
Simon Jarløv

Se fuldt billede
Posts: 83
Amager

Post #2 Posted: Thu Mar 06, 2008 14:12    
  Hvordan ligger prislejet egentlig? Kunne være meget interessant, da jeg har gået og kigget efter steder at indkøbe træ til byggeformål, men jeg vil gerne lige høre prisniveau først.
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Mette Wikkelsø


Posts: 20


Post #3 Posted: Thu Mar 06, 2008 14:51    
  Helt ærligt: ved det ikke.

Men tidligere har jeg købt elmetræ deroppe i 7x7x250 cm 8 stk til 500 kr. Og de skelner ikke mellem træsorterne.
Hop til top
Send private message
Johan Vedel

Se fuldt billede
Posts: 104
København Ø, orientalsk skjald

Post #4 Posted: Fri Mar 07, 2008 19:02    
  Hvor ligger det, nu jeg har været for langsom til at reagere? Jeg ku jo selv ta derop.

Johan Vedel
Hop til top
Send private message Send e-mail
Mette Wikkelsø


Posts: 20


Post #5 Posted: Sun Mar 09, 2008 14:38    
  Stedet sælger normalt ikke til privatpersoner, så jeg trak på en vennetjeneste for at købe træet. Derfor giver det heller ikke rigtig mening for andre at køre derop.

Mail mig evt. hvad du skal bruge, så kan det være jeg kan ændre lidt i min bestilling. (det er først klart om 3 uger.) Men det skal ske hurtigt.
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Musik og instrumenter Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B