Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Diverse ->
norøne tekster på udsalg i Kbh
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Thorbjørn Sølver Lange

Se fuldt billede
Posts: 6
Helsingør

Post #1 Posted: Fri Aug 01, 2008 13:05    Post subject: norøne tekster på udsalg i Kbh
  Jeg har modtaget dette fra en tidligere underviser på religionsstudiet i Kbh
og tænkte det ku interessere nogen af jer herinde:

Kære alle
Normalt vil jeg ikke reklamere for kommercielle aktiviteter her, men da jeg ikke er indvolveret og synes at I skal kende til det, gør jeg det alligevel.

Reitzels boghandel i Nørregade holder ophørsudsalg, og vil lukke ned i løbet af august 2008.

<span style="font-weight: bold;">Det der interesserer er at udsalget omfatter mange gamle norrøne, gammeldanske og også nydanske tekster som boghandlen over årene har stået som forlag for. Herunder studier af folkeviser og udgaver af folkevisemanuskripter!

Linquistkredsens tidsskrift sættes også på udsalg. Der er dansksprogede værker af Louis Hjelmslev imellem og (ikke dansksproget) af Una Canger.

Desuden findes mange nyere og vigtige værker om Kierkegaard såvel som hegelianisme i Danmark og noget der strejfer Nietzsche, så der er noget også for de mere filosofisk interesserede.

Priserne er meget lave, og jeg kan kun opfordre alle med interesser indenfor de nævnte områder til at slå til.

Venlig hilsen

Peter (A.)
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Diverse Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B