Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Diverse ->
Skjaldesang 2 - "Over Alle Bjerge" ???
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #76 Posted: Mon Oct 22, 2007 22:48    
  Jeg er stadig på, og vil med glæde udnyttes til alt jeg kan udnyttes til.
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Morten Koborg

Se fuldt billede
Posts: 408
Nykøbing F.
Messing-skjald

Post #77 Posted: Tue Oct 23, 2007 21:27    
  Jeg melder mig også gerne under fanerne...

Jeg ligger stemmemæssigt på kanten mellem bas og bariton, så jeg er nok mest egnet til korstemmerne (med mindre der selvfølgelig skal indsynges en 126 vers lang færøsk kvædevise )

Spiller fløjte og messing-suppe, så er det på plads.

Jeg regner med at nogle af de "gamle" fra første cd egner sig bedst til leder-gruppen, ellers er jeg også frisk på at gi' en hånd

Hilsen
Morten
Hop til top
Send private message Send e-mail
Mads Kjøller-Henningsen

Se fuldt billede
Posts: 659
Værløse (København'ish)
Multi-skjald

Post #78 Posted: Tue Oct 23, 2007 23:44    
  Jeg har lige tilbragt meget af min ferie i druk på FOD, og går netop ind i en meget travl periode med 2.g-opgaveskrivning og lektier som aldrig før = derfor ingen udmeldinger fra mig tidligere og sansyneligvis begrænset aktiv deltagelse i debatten et stykke tid frem... nu får vi se.

Jeg ligger hermed to datoer ud til forslag, uden overhovedet at vide om der er grønt lys fra hverken Liselle eller Nico. 
Det drejer sig om to søndage, da jeg forestiller mig et forholdsvis tidligt begyndende møde (tidlig eftermiddag?), hvor folk helst ikke skulle have andet at se til end eventuelle tømmermænd, og måske lige at komme hjem til sin egen del af landet igen, inden mandag (Håber jeg har tænkt rigtigt).
Så derfor:

Søndag d. 11 november(?)
eller
Søndag d. 25 november(?)

Søndag d. 4. har jeg ladet være med, af hensyn til den (for nogen) korte varsel det vile være, og fordi jeg ikke selv kan være tilstede pga. skolen (Desuden er Nico i Sverige).
Søndag d. 18. er reserveret til indspildning af "de gamle mp3'er", for Christian Colberg, Nicolas' og mit eget vedkommende. 
Skulle det dog vise sig at der er umådeligt mange der kan lige netop den dag, i forhold til de to andre, må vi jo prioritere.

@Nicolas og Liselle:
Hvordan ser datoerne ud for jer?

@Christian Colberg:
Dine synspunkter er faktisk ret præcist det Tore og jeg har talt om indtil nu kan jeg godt afsløre.
Mødet skal bla. bruges til at vælge disse ledere, forestiller jeg mig. Håber du er frisk som en af dem!
Men som Tore siger: Ellers må vi tage det op til debat.

@Alle:
Tjek jeres kalender og meld TIL... eller fra!

/Mads
Hop til top
Send private message Send e-mail
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #79 Posted: Wed Oct 24, 2007 0:19    
  Jeg kan alle søndage i november.
Vi ku sagtens være hos mig i Odense, om man ikke har noget imod at være lidt klemte (jeg har 46 m2...)
Edit: nåforsøren, vi skal til Kbh... så gør vi jo det Very Happy
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #80 Posted: Wed Oct 24, 2007 0:20    
  Der er go for begge dage her Smile

Hvis nogen skulle komme udenbys fra og have brug for at overnatte, kan det sagtens arrangeres.

Jeg har i øvrigt heller ikke noget imod at rejse til Odense hvis det skulle blive nødvendigt.
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Signe Winther

Se fuldt billede
Posts: 311
kbh'ish
Diva-skjald

Post #81 Posted: Wed Oct 24, 2007 0:52    
  

det må blive et måske til d.25 for mit vedkommende

Og jeg kan ikke rejse nogen steder grundet aftaler og økonomi.

Men jeg tror egentlig med alt det jeg har om ørerne og det jeg har måtte tilsidesætte (bla. min og nicos musik), at jeg pt bare er frisk på at få at vide hvad jeg evt skal indspille/indsynge og så finde tid til det og så lade jer andre om de store beslutninger, mens jeg så helliger mig det forsømte

Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #82 Posted: Wed Oct 24, 2007 13:00    
  Hejsa

Jeg vil gerne komme, men kan bedst den 11. november og kun nødtvungent den 25.
Hop til top
Send private message
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #83 Posted: Wed Oct 24, 2007 15:24    
  Jeg kan lægge hus til begge dage, med det "men" i baghånden at jeg skal til julefrokost den 24. og måske ikke er det mest aktive væsen dagen efter.

Nu er der jo en hel masse som melder sig under fanerne - og det er jo godt, men som Christian skriver, skal vi så overhovedet være så mange?

For mit vedkommende kan jeg godt nøjes med bare at stå på sidelinien indtil selve indspildningerne skal begynde.
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Mads Kjøller-Henningsen

Se fuldt billede
Posts: 659
Værløse (København'ish)
Multi-skjald

Post #84 Posted: Wed Oct 24, 2007 20:23    
  Godt spørgsmål Nico!

Tror at Tore har en rimelig klar forestilling om hvordan løjerne kommer til at foregå, helt overordnet.
Spørgmålet er jo bare om den kære mand så kan være der...

Men jeg synes under alle omstændigheder at det er fint, her til "første møde" at alle de virkelig interesserede og medvirkende, er med og får en idé om hvordan projektet præcis bliver, og hvor alle samtidig kan have mulighed for at forme det lidt, inden det er for sent.
Desuden har vi nok også et par opgaver vi skal have fordelt?

Og "en hel masse" synes jeg nu er lidt en overdrivelse, indtil videre. Men nu får vi se...

Ser ud til at det godt kunne gå hen at blive den 11. november...
Stemmer også for at det bliver i København, med mindre der melder sig en betragtelig skare jyder under fanen?

Glæder mig til at komme igang!

/Mads
Hop til top
Send private message Send e-mail
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #85 Posted: Tue Oct 30, 2007 16:12    
  Sig nærmer november med hastige skridt, så... det ville være rart med lidt fastere fakta:

Er det afgjort, at det bliver den 11.?
Hvad klokkeslet?
Hvilken adresse?

Mvh.
Munchkin.
Hop til top
Send private message
Lotte Brinch Plougheld


Posts: 146
Aarhus N
Kone-skjald

Post #86 Posted: Tue Oct 30, 2007 16:20    
  Yep, en dato kunne være rart så den kan komme i kalenderen...suk...der skulle være flere timer i døgnet og flere dage på året. Jeg skal nok være der hvis jeg får tid og sted.
Hop til top
Send private message
Mads Kjøller-Henningsen

Se fuldt billede
Posts: 659
Værløse (København'ish)
Multi-skjald

Post #87 Posted: Tue Oct 30, 2007 22:36    
  

Undskyld til alle at der ikke er kommet tidligere udmelding omkring dét her.

Det skyldes primært at jeg ikke fik fat i Tore (delvis frivillig men unægtelig primus motor) før i går aftes, og hørt hvordan og hvorledes med hans tilstedeværelse...
Men han har lovet at være der!

...SÅ...

 Det fastsatte møde:

Tid: Søndag d. 11. november kl. 13:00
Sted: Hos Liselle.

Jeg har oprettet 
denne seperate tråd hvor der vil komme evt. yderligere info, og hvor man kan tilmelde sig.

Hvis du fejlagtigt står på listen over tilmeldte, så råb op.
Ligeledes hvis du fejlgtigvis IKKE står der!.

/Mads

Hop til top
Send private message Send e-mail
Kristian Nielsen

Se fuldt billede
Posts: 288
Svebølle
Hygge-skjald

Post #88 Posted: Tue Dec 11, 2007 0:53    
  

Så er der sendt invitationer ud til Skjaldenes Nat, der også er blevet en del af startskuddet til Skjaldesang II. I forbindelse med rundsendelse af nyhedsmailen, fik jeg blandt andet et svar jeg tillader mig at offentliggøre, da den er henvendt til projektet som helhed.

WAW, sikke et fantastisk initiativ!!!!

Jeg kan ikke deltage, men jeg ville vildt gerne - mer mer mer! Også gerne herovre i nærheden af kjøwenhavn Smile

Held og lykke, og jeg vil skrækkeligt gerne købe næste cd, og hold mig endeligt informeret om hvad som helst ;-D

De varmeste solhvervshilsner

Susanne Clod Pedersen (forfatter) 


Hvis der er nogle nogle der ikke er bekendt med hendes værker som f.eks. Vikingesagaen om Arnulf så har I en oplevelse til gode, een der fik mig til at sige WAUW

Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lotte Brinch Plougheld


Posts: 146
Aarhus N
Kone-skjald

Post #89 Posted: Tue Dec 11, 2007 16:37    
  Altid dejligt med positiv respons, fedt at se at den der medlems mail liste stadig virker.
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #90 Posted: Wed Jan 09, 2008 20:54    
  Ja, bare lige for at bringe en alligevel meget lang og relativt passiv tråd endnu mere ud på et sidespor: Wink
Jeg fulgte Kristians opfordring og lånte "Arnulf" på biblioteket, og den er virkelig godt skrevet.

Jeg bemærkede så lige her henimod slutningen, at der står lidt om forfatteren bagerst:

"Susanne Clod Pedersen er født 1967, uddannet pianist og senere også organist, ansat i folkekirken og som underviser ved musikvidenskabeligt institut [...]en årelang interesse for og studier af vikingetid og middelalder, den tid, der om nogen var eventyrenes, sagaernes og lejrbålenes tid."

Så tror da pokker, at hun reagerer positivt på sådan noget som Skjaldenes Nat Wink
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Diverse Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6 Page 6 of 6
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B