Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen ->
indspilning hos Christian
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #46 Posted: Wed May 24, 2006 9:08    
  Umiddelbart kan alle, der har noget at byde på, være med (i hvert fald hvis jeg skal bestemme - og nu er jeg jo primus motor, så det skal jeg vel Wink).

Hvad kan du?
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #47 Posted: Wed May 24, 2006 9:36    
  

Okay, her er mine forslag:

Mandag den 5. juni: Den er ikke blevet nævnt før, men det er en helligdag, så måske har I bare overset, at I godt kan?
Meld lige ind på den - den bliver kun til noget, hvis nogen rent faktisk kan.

Søndag den 11. juni: Nico, Freso og jeg har meldt, at vi godt kan (så vidt jeg kan se - ret mig, hvis jeg tager fejl), så vi mødes hos Nico. Mads (og andre) kommer med, hvis han/de kan.

Søndag den 25. juni: Freso, Mads og mig - gerne hos (og med) Nico, hvis han kan (men det var måske en af de fæle weekender), men ellers må vi finde et andet sted at være.

Jeg kunne godt tænke mig, at vi alle fire kunne mødes på et tidspunkt, måske i løbet af juli?

Se også mit indlæg om "Gi' en hånd til Østerskov"

I øvrigt: CC, jeg har ikke fået noget link til sangfilerne.

Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #48 Posted: Wed May 24, 2006 10:04    
  nej der er ikke noget link, og det kommer der først om noget itd. 
Men da dette projekt ikke giver mig løn, og jeg i forvejen er optaget af at spille i tivoli, gøre klar til karnevallet, gå til eksamen og bygge lyd rum, så kommer det at lave en hjemmeside til de sange, først til være klar om små 1½-2 ugers tid. Nicolas eller Mads har en cd med sangene på, så snak med dem, hvis du skal bruge sangene inden da
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #49 Posted: Wed May 24, 2006 10:32    
  Ok.
Ingen grund til lange retfærdiggørelser Wink
Det fremgik bare ikke ovenfor, hvor lang tid der ville gå, så jeg troede bare, at det var noget, du 'lige' lavede. Hvad ved jeg om, hvor meget tid sådan noget tager...

Men fint nok, jeg hiver nok lige fat i Nico/Mads
Hop til top
Send private message
Malene Grim


Posts: 78
Gødvad, Silkeborg
Bage-skjald

Post #50 Posted: Wed May 24, 2006 11:24    
  Jeg kan umiddelbart godt d. 25 Juni hvis det havde nogen interesse? (fandt ud af at det var d. 24. der var sidste skoledag Wink )
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Ditte Merete Kröner


Posts: 5
8000 Århus

Post #51 Posted: Wed May 24, 2006 23:33    
  Umiddelbart kan alle, der har noget at byde på, være med (i hvert fald hvis jeg skal bestemme - og nu er jeg jo primus motor, så det skal jeg vel ).

Hvad kan du?


Mit umidelbare primære instrument er vokal, altså sang jeg synger sopran(jeg har forresten engang skrevet en mail til dig omkring indspilning af en sang). Men da jeg har spillet accordion(harmonika for dem der ikke kender det andet) 9 år, vil jeg da gerne slæbe mit monstrum af et tons tunge instrument med, hvis jeg altså får nogle noder først.

-Ditte
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Frederik 'Freso' S. Olesen

Se fuldt billede
Posts: 57
Valby, København, Danmark

Post #52 Posted: Wed May 24, 2006 23:49    
  Jeg vil lige nævne at jeg i øvrigt nok godt kan skaffe adgang til Folkets Hus så vi kan øve der, hvis det er? (Jeg sidder i Folkets Hus Spillefolks bestyrelse og regner med at få et sæt nøgler til huset om ikke så længe.) Der kan være andre grupper i bygningen samtidig med os, men der er stort set altid minimum et ledigt rum. (Undtagen lige onsdag aften hvor os spillefolk øver - vi har en tendens til at brede os. Smile)

Og ja, helligdage, som mandag den 5. juni, kan jeg som regel også.
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #53 Posted: Thu May 25, 2006 0:21    
  Malene: Du er velkommen, hvis vi mødes (afhænger af de andres svar)

Ditte: Jeg ved ikke helt, om der er numre, hvor accordian passer ind (men man ved selvfølgelig aldrig), så hvis det er meget bøvlet, så skal du måske ikke slæbe den med i første omgang. Pt. har vi dog ingen noder. Men jeg vil da gerne høre din sangstemme (selvom det skal indrømmes, at vokaler nok bliver det letteste at skaffe, så giver det stadig afveksling med flere stemmer, og det kan jo være det viser sig, at du er den supersejeste sopran, vi har Wink)
Hvad angår den mail, så må jeg indrømme, at jeg ikke lige kan huske det... jeg håber ikke, det betyder, at du aldrig har fået svar...?
Hvis det gør, så send den lige igen...

Freso: Lyder godt. Altid rart at have øvesteder i baghånden.
Kan mit rollespilskor også øve der hveranden mandag? *stort, indsmigrende og lettere naivt smil*
Det var nemlig Malik, der skaffede os lokaler hidtil, men med ham i Hobro ser det lidt sort ud...
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #54 Posted: Thu May 25, 2006 17:01    
  hvis der skal laves noder til harmonika, så skal jeg llige vide, om du skal bruge noder til både bas delen og diskant delen, eller kan du bruge becifringer?
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #55 Posted: Thu May 25, 2006 20:09    
  Den 5. er også grundlovsdag hvor jeg regner med at skulle til gammel-elevsdag på min efterskole.

Den 11. passer mig fint.

Den 25. er sidste dag for Esrum Klosters middelaldermarked - som jeg varmt kan anbefale, hvilket udelukker både Mads og jeg. Husk for resten at Valravn spiller på Bryggen den 32.

Freso. Det kunne være fedt hvis vi kunne øver i Folkets Hus. Ikke at vi indtil nu ikke kan være hos mig, men på den måde er vi sikre på at vi ikke genere evt. overboer. Tro mig - de kan blive sure...

Jeg kan faktisk ikke huske at jeg har høre Ditte for fuld udblæsning, men jeg skal gerne indrømme at hun har en smuk stemme, og indtil nu er "holdet" jo ikke fyldt op...
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Frederik 'Freso' S. Olesen

Se fuldt billede
Posts: 57
Valby, København, Danmark

Post #56 Posted: Sun May 28, 2006 21:39    
  Og jeg har så lige fået fortalt om "Ung Velfærd" (en ungdomskonference ment som opfølgning på demonstration/-erne den 17. maj, som nærmest er blevet tiet ihjel) der netop foregår den femte maj.
Jeg skal ikke være bleg for at sige at jeg meget gerne vil deltage i den konference og det derfor ville være meget rart at få besked hurtigst muligt om vi skal øve den dag eller ej. Smile
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #57 Posted: Sun May 28, 2006 21:56    
  Hermed besluttes:
Ingen øver den 5. juni. Stik du bare ud og vær rød, Freso Wink

<span style="font-weight: bold;">11. juni: Mig, Nico og Freso <span style="font-weight: bold;">kl. 12 og til vi ikke gider mere (medmindre I brokker jer højlydt over klokkeslættet). Mads, kan du også? Andre? Alle interesserede er velkomne, så længe de ikke forstyrrer processen mere, end de gavner den Wink
Husk at tage en fødselsdagsgave med til Prins Henrik...

Freso: Kan vi være i Folkets hus på det tidspunkt?
Hop til top
Send private message
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #58 Posted: Sun May 28, 2006 22:03    
  

Godt godt... så kom vi så langt
Bare for en ordens skyld, så bor jeg på Ydunsgade 5a ST.

Hvid der kommer andre end Munchkin og Freso, så meld lige ind så jeg er forberedt på at blive belejret...

Glæder mig til at komme igang.

Hop til top
Send private message Visit poster's website
Frederik 'Freso' S. Olesen

Se fuldt billede
Posts: 57
Valby, København, Danmark

Post #59 Posted: Sun May 28, 2006 22:21    
  Nu har jeg i hvert fald skrevet til Folkets Hus' A-gruppe og udbedt mig retningslinjer for hvordan man kan bruge huset og spurgt specifikt om den 11. Ellers kigger jeg på kalender på onsdag og checker at den 11. ikke er fuldstændig fyldt op. Og ellers er der Nicolas. Smile
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Frederik 'Freso' S. Olesen

Se fuldt billede
Posts: 57
Valby, København, Danmark

Post #60 Posted: Mon May 29, 2006 5:55    
  Jeg har fået grønt lys fra A-gruppen til at vi kan bruge huset, og har oven i det fået reserveret den 11/6 så vi er sikre på at kunne få et lokale. Så har vi i hvert fald et sted hvor der ikke burde være nogen over-, under-, gen- eller naboer der brokker sig. :p
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next Page 4 of 6
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B