Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen ->
Skjalde søges til November spilgang i hareskoven...
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Jane Dixon

Se fuldt billede
Posts: 5
Nørrebro...

Post #1 Posted: Tue Sep 11, 2007 11:02    Post subject: Skjalde søges til November spilgang i hareskoven...
  Skjalde soeges til lejrspil den 1.loerdag i november...

Vi fokuserer paa lejrhygge i Fort Keltos i november (hareskovens 1.soendag kampagne), med helstegt pattegris, historier og sang.

I den forbindelse mangler jeg musikere, som kan komme og vaere med til at skabe stemning og spille nogle af vores sange (jeg synger selv, men kan vel godt bruge en enkelt sanger mere?). Det drejer sig om ca. 5-6 sange, som vil blive udarbejdet og indoevet i loebet af oktober, og som spillerne vil blive introduceret for op til spilgang, saa folk kan genkende melodier og tekster.

Gruppens kultur er inspireret af keltere og vikinger, og teksterne vil primaert blive skrevet til udvalgte irske folkesange, og omhandle rouliske sagn om heltemod og tragiske skaebner. Instrumenterne afhaenger af hvilke numre vi ender med at vaelge, og hvem der kan og har lyst til at vaere med...Smile

Kontakt
Jane Dixon
Kulturel Holdleder for Roulerne i Hareskoven
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Mikkel Nordsted

Se fuldt billede
Posts: 55
Helsinge

Post #2 Posted: Tue Sep 11, 2007 18:11    
  Jane....
hvad med at spoerge mig?
jeg har for tilbudt min kunden, men du gav mig aldrig en spillegang....

folkens, tro mig, Keltos/Roulon er virkelig en folk dygtige laivere, hvis man tager derud, er det kun en posetiv overraskelse.
Hop til top
Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Jane Dixon

Se fuldt billede
Posts: 5
Nørrebro...

Post #3 Posted: Tue Sep 11, 2007 18:16    
  Hej Mikkel,

Det var nu oss tanken at hive dig med, men det gik bare lige lidt stærkt med at få oplægget op idag.

Fanger dig lige på msn...

Jane
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #4 Posted: Tue Sep 11, 2007 21:36    
  jeg kunne nok godt komme et smut forbi ogid spile med, hvis det kan accepteres at jeg spiller min dværg og jeg ikke skal være der hele tiden.


Jeg har nok ikke tid til at øve så meget, men behøver hellere ike andet end at vide hvilket irske sange det er og så tager jeg den på øret efter 1 vers =)

mvh
Christian
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Jane Dixon

Se fuldt billede
Posts: 5
Nørrebro...

Post #5 Posted: Wed Sep 12, 2007 10:44    
  Dværg er fint, christian Smile Roulerner har et tæt forhold til dværgene, og rent praktisk er vi også det hold dværgene er tilknyttet...

Hvad spiller du på? Jeg regner med at finde de numre vi skal bruge i løbet af den næste uges tid, og så give besked...

Jane
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #6 Posted: Wed Sep 12, 2007 19:23    
  JEg spiller på hvad du vil ahve, men jeg plejer at spille på min harmonika ude i hareskoevn (typisk er jeg sammen med Imperiet)

mvh
Christian

ps. hvis du hellere vil jhave banjo, guitar eller eks bouzouki så siger du bare til, men harmonikaen fylder mest rent lyd mæssigt.
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B