Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Efterlysninger ->
Jonas værker
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
lilli jakobsen


Posts: 1


Post #1 Posted: Tue May 09, 2006 14:21    Post subject: Jonas værker
  
Hey, ville høre om der er nogen som ved hvordan det går med Jonas projekt, så vi andre også kan få glæde af hans sang. Vandren, krigeren og hvad de ellers hedder.

mvh lilli
Hop til top
Send private message
Tore Plougheld

Se fuldt billede
Posts: 135
Århus
Kangelig skjold

Post #2 Posted: Wed May 10, 2006 17:52    
  Det projekt har været stendødt i mange år efterhånden.

For snart tre år siden (eller mere) blev der senest talt om sådan en indspilning på Loranias forum.

Mange, herunder Christian Colberg og jeg selv, meldte os til at hjælpe med både musik, sang og praktisk arbejde.

Derefter skete: intet.

Og derefter: Intet

osv osv.

Vi fik ikke besked om, hvorvidt projektet blev til noget. Gentagne forespørgsler på deres eget forum forblev ubesvarede. De bad om vores hjælp, og så hørte vi aldrig mere til dem.

Af en sidste respekt for Jonas Uri og de sange han og hans venner har skrevet, har jeg ikke lagt disse sange ind på Skjaldesang, men jeg ville gerne, hvis jeg fik lov.

Men jeg tror overhovedet ikke du skal regne med, at Lorania-folkenes cd bliver til noget - ikke før, der bliver 2 onsdage i en uge. 
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #3 Posted: Sun May 14, 2006 21:50    
  Jeg stødte tilfældigvis på Benjamin Balle (som vist også har noget med Jonas at gøre) engang i marts, og han whinede lidt over, at de for så vidt havde alt på plads og var helt klar til at indspille, hvis bare de kunne finde et studie, de kunne bruge uden at blive ruinerede...
Jeg fortalte ham så, at Colberg sandsynligvis var villig til at give en hånd med indspilningen, og Benjamin lyste helt op (så vidt jeg husker Smile), men jeg ved ikke, om han har fået gjort noget ved det siden.

Hvis nogen har kontakt-info på ham, vil jeg gerne have det
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #4 Posted: Sun May 14, 2006 23:09    
  "Jeg fortalte ham så, at Colberg sandsynligvis var villig til at give en hånd med indspilningen, og Benjamin lyste helt op "

Er jeg det?...jo selvfølgelig er jeg det....bare lad alle de små kameler komme til mig

Smid mig en mail
mvh Christian Colberg

ps smid en besked til Benjamin eller Jonas via Liveforum.dk. de må have en profil der
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #5 Posted: Sun May 21, 2006 23:12    
  Benji begår sig i hvert fald på Liveforum (se evt. Vampire Live Næstveds forum, hvor han er moderator).

Det sker fra tid til andet at et brudstykke fra én af de sange dukker op i mit hoved. Man har jo hørt dem så mange gange til arrangementer selvom det efterhånden er et par år siden. Det er ærligt talt frustrerende, for jeg kan kun huske små dele af teksterne og melodierne.

Jeg stiller mig lidt uforstående overfor at de altid har modsat sig at teksterne blev postet her på siden - at folk har kendskab til ens sange snarere end at de går i glemmebogen er da et plus, ikke sandt?

Hvis de med djævelens vold og magt kan skubbes til at færdiggøre det projekt de mange gange så højt og helligt har lovet var liiiiige om hjørnet, ville jeg blive glad Smile
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #6 Posted: Mon May 22, 2006 14:32    
  Jeg har netop fået fat i hans emailadresse og sendt ham en mail om tingenes tilstand og om, at de skulle skrive en mail til Colberg ("...eller vi smadrer jer... ;P")

Så nu *burde* der ske noget...
Hop til top
Send private message
Signe Winther

Se fuldt billede
Posts: 311
kbh'ish
Diva-skjald

Post #7 Posted: Sat Feb 03, 2007 2:54    
  Skete der så noget? I så tilfælde behøver jeg jo ikke at kontakte sydhavn/Lorania-drengene ang indspilninger.
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #8 Posted: Sat Feb 03, 2007 10:45    
  Mig bekendt er der ikke sket supermeget siden dengang, så kontakt du dem bare...  
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #9 Posted: Sat Feb 03, 2007 12:39    
  Benjamin har været forbi mig og indspillet noget privat... som jeg husker det var han frisk på at få indspillet de sange har har lavet. Dog er tid stadig et problem, så ham må vi lige vente lidt på.

Jonas & Co. har jeg ingen info om
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Signe Winther

Se fuldt billede
Posts: 311
kbh'ish
Diva-skjald

Post #10 Posted: Mon Feb 05, 2007 0:08    
  Nå, så griber jeg lige fat i dem ved lejlighed. når jeg lige har fået styr på mit eget musik-postyr.
Hop til top
Send private message
Haj




Guest

Post #11 Posted: Wed Jul 11, 2007 14:13    
  med chance for at lyde lidt junki agtig, jamen hvad sker der dog, kom med noget opdatering, jeg skal da ha! ;D
Hop til top
Signe Winther

Se fuldt billede
Posts: 311
kbh'ish
Diva-skjald

Post #12 Posted: Mon Jul 16, 2007 1:26    
  Update: jeg havde for meget om ørerne og glemte det så og nu har jeg for meget om ørerne igen Wink

Send mig en sms og mind mig om det, når vi når september?
Hop til top
Send private message
Haj




Guest

Post #13 Posted: Wed Jul 18, 2007 1:38    
  

hehe, jeg skal da prøve, nu ligger september jo rimelig lang tid ude i fremtiden Wink Smile

jeg smider en sms afsted efter dig en gang imellem, går ud fra du ikke har skiftet nummer, så husker jeg det nok, så må vi sætte din tålmodighed over styr.. men hey, det er da lidt det værd, de er jo nogen rimelig gode sange de har lavet, ik? Wink Very Happy

Mp

P.s. der er en der søger dig inde på liveforum/nordlenets saga, noget omkring at spille skjald til sommersenariet. 
det står under tråden "sommersenariet aflyst"

Hop til top
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Efterlysninger Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B