Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Fejl på skjaldesang ->
skjaldesang og Mac. ...
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #1 Posted: Tue Jun 05, 2007 18:17    Post subject: skjaldesang og Mac. ...
  Efter at have skiftet til Mac mangler jeg panelet hvor man kan ændre skrift typer, indsætte billeder o.lign. Desuden får jeg - hvis jeg skal redigere et af mine gamle indlæg, det hele i HTML.. det er besværtligt og fjollet...

Kan man gøre noget ved det?
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Kristian Nielsen

Se fuldt billede
Posts: 288
Svebølle
Hygge-skjald

Post #2 Posted: Wed Jun 06, 2007 0:22    
  Hvilken browser er det du bruger, umiddelbart formoder jeg det er safari men hvilken version.
Hvis jeg har mulighed for at genskabe det, kan jeg prøve at se om det er noget det hurtigt kan tilrettes.
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #3 Posted: Wed Jun 06, 2007 0:41    
  Safari Version 2.0.4 (419.3)

Nu skriver jeg ikke så mange indlæg for tiden, og jeg kan klare mig med HTML, så det haster ikke, men når du engang lige får tid... Smile
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Morten Koborg

Se fuldt billede
Posts: 408
Nykøbing F.
Messing-skjald

Post #4 Posted: Thu Jun 07, 2007 8:53    
  Er det ikke noget med, at man på Mac kan starte en windows-emulering, altså kører Pc på Mac? 

Det kunne måske afhjælpe problemet, indtil videre...

/Morten
Hop til top
Send private message Send e-mail
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #5 Posted: Fri Jun 08, 2007 11:48    
  Man kunne måske også forestille sig at problemet kunne afhjælpes ved at du hentede for eksempel Firefox eller Opera til Mac fra nettet? (Hvis du ikke er tech nørd, så er det web browsere. Jeg er selv meget glad for Firefox.)
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Beate Horsleben


Posts: 102
Ballerup (Hovedstads egnen)

Post #6 Posted: Thu Nov 29, 2007 16:39    
  Jeg har det samme problem med værktøj-panelet.

Jeg har Safari Version 3.0.4 (5523.10)

Kan der gøres noget dér, også?
Hop til top
Send private message Send e-mail
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #7 Posted: Thu Nov 29, 2007 16:50    
  @Lise
Firefox er guf, men det gav mig samme problem.

@Morten
Jeg har ikke forsøgt, og er ærligt talt ikke helt sikker på hvad det du siger betyder...

Selv valgte jeg den nemme løsning: At smide min computer på gulvet så den gik i stykker...

@Beate
Hvis det eneste du bruger værktøjspanelet til, er at skrive links og gøre fed, kursiv og understreget og den slags, så kan det forholdsvist nemt klares ved selv at skrive HTML koden i selve indlæget. Problemerne kommer først hvis du skal til at redigere i gamle og mere avancerede indlæg. Så begynder koderne så småt at være i vejen.Har du evt. prøvet Lises forslag? Ellers gør som jeg...
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Beate Horsleben


Posts: 102
Ballerup (Hovedstads egnen)

Post #8 Posted: Thu Nov 29, 2007 17:21    
  Nej, jeg har ikke prøvet med andre browsere. Jeg har ikke skrevet særlig meget imens jeg har haft min mac, så det er først nu, at det er begyndt at irritere mig.

Men det Morten mener er, at man kan installere Windows, Og har dermed 2 enheder, Windows og Mac.
På den måde kan man starte Windows op, og bruge alle de programmer, spil, osv. som kun er lavet til Windows.
-Det er Windows, som det ville være på en pc.

Dette har jeg heller ikke prøvet om virker, da jeg ikke har noget virusprogram og har derfor ikke lyst til at være på nettet via Windows.

Men er der så ikke en der gider sende mig div. koder, da jeg ikke er inde i dem? Be be.
(Jeg prøver lige at se om jeg selv kan få fat i dem i weekenden, det tror jeg måske jeg kan)

Og nej, jeg gider ikke smadre min mac, alternativet er min stationær som ikke kan skrive æ ø å her inde, samt fed, kursiv... Så det vil ikke hjælpe meget, tværtimod.
Hop til top
Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Fejl på skjaldesang Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B