Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Arrangementer ->
Spil for hinanden arrangement/fest/jam...idé?
Goto page Previous  1, 2  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #16 Posted: Wed Jun 13, 2007 1:42    
  I sidste uge fik jeg pludselig en vision til et arrangement som vil kunne gøre det op for alle de idéer som indtil nu er blevet nævnt i denne tråd

Som udgangspunkt har jeg tænkt mig at bruge forummet til at arrangere og invitere, men for bl.a. ikke at love noget jeg ikke kan holde vil jeg gerne holde kortene tæt til kroppen.

For ikke at skulle stå med det hele selv, så søger nu en person eller to som har tid og angagement til at gå med i mit projekt. For nemheds skyld ser jeg gerne nogen fra københavn, da det gør det væsentligt nemmere at skulle mødes.

Vær med til at give musikken, hyggen samværet et skub!

Nicolas aka the Minstril
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Signe Winther

Se fuldt billede
Posts: 311
kbh'ish
Diva-skjald

Post #17 Posted: Wed Jun 13, 2007 13:39    
  Hvis det først bliver noget med efter midten af august og vi kan rykke lidt i stedet for at holde uendelig mange møder og alting derfor tager en evighed, så er jeg på.
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #18 Posted: Wed Jun 13, 2007 23:45    
  Jeg tror, du skal eksperimentere med at holde kortene bare en lillebitte smule mindre tæt til kroppen, Nicolas.

Nu tror jeg, jeg ved hvad du snakker om (=det du fortalte om nede i parken forleden dag), og så er jeg personligt stadig i syv sind (eller i hvert fald i to...)

Men teknisk set har du hverken fortalt hvornår omtrentligt du tænker på at arrangere noget, eller hvor lang tid det skal strække sig over (en aften/en weekend/en uge), og så er det lidt svært at vide, om man tør melde sig (hatten af for Signes gå-på-mod Smile).

Det virker lidt, som om dit udspil - skåret ind til benet - er:
"Hej. Jeg vil lave et arrangement, som involverer vores slags musik. Alt andet er en hemmelighed. Hvem vil hjælpe med at arrangere?" Wink
Hop til top
Send private message
Morten Koborg

Se fuldt billede
Posts: 408
Nykøbing F.
Messing-skjald

Post #19 Posted: Thu Jun 14, 2007 21:39    
  Ja, så er det ikke så nemt.... Så kunne man også sige:

.....Jeg ved selv om jeg vil hjælpe eller ej, men jeg vil ikke sige det til nogen

eller

....Jeg vil smaddergerne hjælpe, men jeg vil ikke sige på hvilke dage, og jeg vil ikke sige hvor jeg bor (damn, det står jo ude ved profilbilledet).

Jeg afventer spændt på hvad programmet kunne være... Så må vi se om dagen/dagene/ugen passer ind i kalenderen.

XXXX (jeg vil ikke sige hvem jeg er.... damn igen, det står jo ude i profilen
Hop til top
Send private message Send e-mail
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #20 Posted: Fri Jun 22, 2007 20:02    
  Well...Here’s the facts:

Den 18. - 21. oktober Tager Valravn på en lille tour i Danmark sammen med Hedningarna, som de har fået en aftale i hus med!
De skal spiller på hhv.:  Posten i Odense, Voxhall I Århus, Pumpehuset I København og på Stars i Vordingborg...
    
At jeg ventede med at melde mere konkret ud skyldes to ting:

Jeg var ikke klar over om Valravn holder release på deres nye CD ved samme lejlighed. Hvis de gjorde havde det jo været fantastisk, men det havde været skidt at love når det som jeg nu ved IKKE ER TILFÆLDET.

Det andet og mere væsentligt var at jeg skulle være sikker på hvor arrangementet kan afholdes. Jeg har nu talt med mine forældre som bor i Vordingborg, og de har (mere eller mindre) indvilliget i at lægge have arrangementet.

Min ide er at folk kunne dukke op at slå telte op i løbet af lørdagen. Her efter kunne der hygges, grilles drikkes, og spilles eller hvad folk nu foretrækker natten lang. Søndag hvor alle så er samlede kunne vi koncentrere os om musikken, for så til sidst at slutte af med koncerterne på Stars

Hvis det bliver organiceret ordentligt kan vi have plads til en 30 mennesker, hvilket jeg forestiller mig er rigeligt.
Til dem som ikke ved hvad Stars er, så er det en gammel biograf som nu er blevet bygget om til koncerthal. De har haft rigtig mange fede bands på scenen og har været på top ti over bedste danske spillesteder.

Håber det her er nok til at inspirere folk!
...og tak til Signe for at springe i med begge ben samlet!
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Signe Winther

Se fuldt billede
Posts: 311
kbh'ish
Diva-skjald

Post #21 Posted: Mon Jul 02, 2007 17:20    
  Nu ligger det jo så lige nøjagtigt oveni et marked jeg har lovet mig væk til... så hvor fedt det end er, kan jeg desværre ikke deltage. øv øv

I hvert fald må jeg nok melde fra at være med i al planlægning der foregår ugen op til og så måske måske kigger jeg forbi alligevel, men det vil jeg ikke love noget om før lige op til...
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Arrangementer Goto page Previous  1, 2 Page 2 of 2
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B