Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Diverse ->
Skvaldersang!
Goto page Previous  1, 2  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #16 Posted: Wed May 09, 2007 1:03    
  "Little Brujah... det kan godt være, der kun er skrevet et omkvæd indtil videre, men så må du altså se at komme i sving, Lise: Der er masser af potentiale i den sang."
Som jeg har det nu er det desværre dybt urealistisk at jeg skal lave noget som helst kreativt, men jeg takker for interessen Smile
Rettet: Nu har jeg det meget bedre, så nu kan det godt være der sker noget snart ^_^
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #17 Posted: Wed May 09, 2007 8:19    
  Lise: Det gør da heller ikke noget, at det først bliver til næste år... ;P

Ellers: Burde "Pesten (er lige begyndt)" egentlig ikke også flyttes over til Skvaldersang, nu vi har det?
Er der nogen, der kan gøre det inkl. diverse kommentarer og hvad den ellers har fået i tidens løb?

Signe skylder også stadig den fulde og rigtige version af den, kan jeg se...
Hop til top
Send private message
Stinne Kirketerp


Posts: 13
Århus

Post #18 Posted: Wed May 09, 2007 10:46    Post subject: En masse sange
  http://www.liveforum.dk/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=6097&highlight=sang

En ældre debat på liveforum med en masse sange der fortjener at blive en del af Skvaldersang...
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #19 Posted: Wed May 09, 2007 21:09    
  Tak for tippet.

Jeg har netop brugt al for meget af min aften på at lægge de sange ind, som jeg selv bedst kunne lide.
Hvis der er nogen, der har stærke følelser for nogen af de andre sange derinde, må de selv lægge dem op ;P

Der er nu 20 sange på Skvaldersang!
Hop til top
Send private message
Tore Plougheld

Se fuldt billede
Posts: 135
Århus
Kangelig skjold

Post #20 Posted: Thu May 10, 2007 21:14    
  Jeg har sagt det før, og nu siger det altså igen:

Kristian, du er fand'me fantastisk!

Og det mener jeg med hvert eneste ord. 

Jeg var på forhånd noget lunken ved tanken om at lave en parodi på det projekt, der i snart 6 år har været mit hjertebarn. Også selvom jeg fint kunne se behovet for siden, som har været der siden vi startede i år 2000 med denne side.

Nu ser det alt i alt udmærket ud med den nye side, og det vælter ind med nye sange og kommentarer derinde.

Men hvem skal moderere siden? Rikke eller andre skal være velkomne, jeg har ikke meget lyst til at påtage mig opgaven, da jeg mener at min forpligtelse i første omgang ligger her og ikke på vores spinn-off side Skvaldersang.

Men jeg vil ønske os selv tillykke med den lille ny. Gid den må bringe lige så meget glæde og sjov til hverdag og fest som "storebror" Skjaldesang.

Godt gået med arbejdet, Kristian. Og tak til alle jer andre der har støttet op om Skjaldesang og som også har overskud at give af til den lille ny i skjaldeflokken.

Tore
Musikansvarlig, Skjaldesang
Hop til top
Send private message
Signe Winther

Se fuldt billede
Posts: 311
kbh'ish
Diva-skjald

Post #21 Posted: Thu May 10, 2007 23:06    
  Hurra jaah endelig!!! Så blev Skvaldersang omsider en realitet  
Så kan folks fjollede, men underholdende sange endelig blive lagt op og et lille bitte sted inden i håber jeg så også, at folk vil nøjes med at plagiere og genbruge sange/tekster (til man brækker sig af det i lårtykke stråler) til mest at lave sjove sange.
Jeg har jo så naturligvis også mit på det tørre, da jeg var den første til at stjæle melodien fra Kragevisen (så vidt vides) og plagiere Festen

Og jeg skal nok ved lejlighed lige få lagt resten af teksten til Pesten op og komme med evt rettelser til den tekst, der allerede ligger.
Hop til top
Send private message
Signe Winther

Se fuldt billede
Posts: 311
kbh'ish
Diva-skjald

Post #22 Posted: Thu May 10, 2007 23:08    
  Og tjek lige mit billede ud! nu er jeg ved at være med på alt det her fancy nymodens tech-halløj Wink

Tak til Mads Smile
Hop til top
Send private message
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #23 Posted: Fri May 11, 2007 16:55    
  Et stort cado til Kristian...  SGU!
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #24 Posted: Fri May 11, 2007 19:04    
  Hvis nogen ikke sku ha opdaget det har jeg opkastet Pesten på Skv.S. i den udgave jeg havde, som er en anden end den udgave der ligger på Skj.S., men som stadig ikke er den rigtige udgave, selv om det er en udgave jeg vist nok har skrevet af fra en udgave Signe udgav til mig da jeg udbad mig det...
(Sig lige DET ti gange hurtigt!)
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #25 Posted: Thu May 17, 2007 16:42    
  Kunne det ikke være en idé at lave et link til siden, så det ikke bare er de få som på tidspunkt får læst sig igennem denne tråd som bliver klar over dens eksisttens?

Jeg tænker begge siderne kunne linke til hinanden i fjeren så de ligesom "hang" sammen...
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Kristian Nielsen

Se fuldt billede
Posts: 288
Svebølle
Hygge-skjald

Post #26 Posted: Fri May 18, 2007 22:54    
  Jeg kikker på at få skjaldesang og skvaldersang til at hænge bedre sammen. Nu er skvaldersang.dk kommet helt officielt på nettet med sit eget domæne og godt med plads.
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Mikkel Nordsted

Se fuldt billede
Posts: 55
Helsinge

Post #27 Posted: Sun May 20, 2007 8:15    
  laenge leve Kristian
Hop til top
Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Dan True

Se fuldt billede
Posts: 40


Post #28 Posted: Mon May 28, 2007 12:33    
    Yup, der blev ikke brug for mig. Men det ser jo ud til at virke og det hele, så det er der jo intet problem i :=)

   Held og lykke med den nye side.

   Dan True
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Diverse Goto page Previous  1, 2 Page 2 of 2
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B