Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Arrangementer ->
Sommerscenarie 2007 - Midsommerdysten.
Goto page 1, 2  Next  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Kristian Sørensen


Posts: 25
Odder

Post #1 Posted: Tue Feb 20, 2007 6:34    Post subject: Sommerscenarie 2007 - Midsommerdysten.
  Hey Folkens!

Nu har jeg siddet her og søgt efter noget at tage mig til her i den forestående sommerferie. Og så faldt jeg over Einherjernes sommerscenarie og syntes at det virkede lovende.

Og efter nu at have kigget lidt rund på deres hjemmeside og deres forum. skulle jeg mene at det var "forsøget værd", hehe Wink

Men det der slog mig da jeg skimtede forummet var at der ikke var særlig mange henvendelser fra skjalde og musikanter.

Så jeg ville lige forhøre mig herinde om der var nogen som havde set Midsommerdysten som et muligt bud på et muligt "sommerferie tiltag"?

Mvh.
Kristian Sørensen
Hop til top
Send private message
Mikkel Nordsted

Se fuldt billede
Posts: 55
Helsinge

Post #2 Posted: Tue Feb 20, 2007 7:50    
  hejsa.... neeeejjjjj...... ike lige til einhernes... men til haeven skal jeg muligvis spille skjald, men hvis der er nogle, som der er frisk, paa at spille skjald, saa er jeg da frisk.
Hop til top
Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Jens Jellingsø

Se fuldt billede
Posts: 78
Det mørke...

Post #3 Posted: Tue Feb 20, 2007 10:26    
  Jeg står for et krohold til midsommerdysten, og vi har et indbygget skjaldeensemble...
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Mikkel Nordsted

Se fuldt billede
Posts: 55
Helsinge

Post #4 Posted: Tue Feb 20, 2007 16:02    
  jens, er det en invitation?
hvis du mangler folk, paa den krog, saa er jeg frisk, sa akan man jo evt. have et vedsidenaf job, som skjald....
Hop til top
Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Jens Jellingsø

Se fuldt billede
Posts: 78
Det mørke...

Post #5 Posted: Tue Feb 20, 2007 18:35    
  Det er desværre et lukket hold, det var sådan set mest til oplysning, men jo flere skjalde jo bedre! Så lav en masse skjaldehold!
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Mads Kjøller-Henningsen

Se fuldt billede
Posts: 659
Værløse (København'ish)
Multi-skjald

Post #6 Posted: Tue Feb 20, 2007 21:49    
  Jeg blev inviteret derop af et par Einherjere (Stinne, Anders og Jakob) der også ville lave kro på det tidspunkt... 
Men for at nå det, kræver det at jeg tager et fly direkte fra Bornholm hvor jeg også har spillet hele ugen.

Så det blev desværre et nej, skønt jeg synes det faktisk så sindsyg fedt ud... 
...Og så er det det første scenarie der faktisk har en lydside på deres hjemmeside!

/Mads
Hop til top
Send private message Send e-mail
Mads Kjøller-Henningsen

Se fuldt billede
Posts: 659
Værløse (København'ish)
Multi-skjald

Post #7 Posted: Tue Feb 20, 2007 21:52    
  ...Men det er godt nok irriterende i længden!

Lige et link, til dem der bare står med et uforstående blik i ansigtet og siger: "Ay!?":

http://www.sommerscenarie.dk/
Hop til top
Send private message Send e-mail
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #8 Posted: Tue Feb 20, 2007 22:34    
  ...og en rigtig flot hjemmeside, endda (selvom det er utrolig svært for mig at koncentrere mig om at læse noget som helst, når der kører musik hele tiden - godt, man bare kan tage høretelefonerne af Smile)
Men det er nu stadig ikke nok til at få mig til at betale en masse penge for at spille fantasy Wink
Hop til top
Send private message
Kristian Sørensen


Posts: 25
Odder

Post #9 Posted: Wed Feb 21, 2007 3:06    
  Sikke da folk har tavlt i sommermånederne! Wink Men hvis det nu viser sig at der er nogle der tager til det, så må de da endelig give lyd fra sig.

Men det der Haven lyder som noget man evt skulle overveje at se lidt nøjere på Smile

Jens:
Så ses vi nok på kroen til en krus mjød, en snak, en vise eller hvad der nu vil blive budt på.

Rikke:
Ved ikke om du har set det, men oppe i højre hjørne på siden er der to 8.-delsnoder som du kan trykke på hvorefter der vil komme en lille streg hen over dem, og "wupti" så er den distraherende "jingle/musak" (eller hvad man nu kan kalde det) væk! Og så slipper man helt for den bevægelse med høretelefonerne! hehe  
Hop til top
Send private message
Stinne Kirketerp


Posts: 13
Århus

Post #10 Posted: Thu Mar 01, 2007 13:02    
  Jeg vil lige nævne at i forbindelse med EInherjernes sommerscenarie holdes der nogle workshops.
I kan se mere på Liveforum.
Hvis I har spørgmål til scenariet kan jeg også langt hen ad vejen svare på dem...
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Louise Juul Sønderskov


Posts: 2


Post #11 Posted: Sat Apr 28, 2007 17:08    
  Jeg skal med til Midsommerdysten i år, da 'Slægtsfejde' efter min mening også var utrolig fedt sidste år. Jeg er dog blevet highjacket til et lukket hold, så skjalderollen må vente lidt endnu.. 

Sidste år havde vi besøg af en skøn skjaldegruppe, der kaldte sig 'Himlens Frie Fugle', og virkelig bragte stemning. Men skjalde kan man jo aldrig få for mange af..
Hop til top
Send private message
Jens Jellingsø

Se fuldt billede
Posts: 78
Det mørke...

Post #12 Posted: Sat Apr 28, 2007 21:06    
  @ Mads:

Du kan evt. køre med Peter Madsen? Det gør Mikkel Brunberg, som jeg skal spille med i kroen. De tager direkte...

Og ja, slægtsfejde var superfedt! Vi på kroen havde i hvert fald et rigtig godt scenarie, og i år har forberedt os, så nu bliver det forhåbentlig endnu bedre Wink

Vi kommer med 300liter hjemmebrygget øl, super flinke mennesker, rigtig god stemning og en skjaldegruppe på 3...
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Stinne Kirketerp


Posts: 13
Århus

Post #13 Posted: Mon Apr 30, 2007 8:38    
  Og Mads, du er stadig velkommen hos os. Det bliver en riddergruppe med tilknyttet pølsebod og hygge i stedet for en kro...
Men du har min msn, så sig til hvis du er frisk!
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Jesper Paasch Nielsen


Posts: 1


Post #14 Posted: Tue Jun 05, 2007 11:44    
  Sys det er fedt at der kommer noget musik til midsommerdysten. Skal selv spille vægter sammen med en gruppe venner. 2 af os i gruppen synger og spiller selv en del. Dog har vi aldrig været skjalde før... Men kommer der en sang eller 2 i Kroen som vi kender så skråler vi glade med. (jeg har indspillet Du er kvinden (Engelsk udgave) her på siden... Tror jeg nupper guitaren med til lidt bålmusik evt.

Men håber da det blir fedt
Hop til top
Send private message
Dan True

Se fuldt billede
Posts: 40


Post #15 Posted: Tue Jun 05, 2007 13:24    
     Mads > Hvad er det du er til ovre hos os op til scenariet der gør du skal flyve? markedet slutter da nogle dage før. Men selvfølgelig, der er oprydning og man er træt.

   Hvis du ombestemmer dig kan du eventuelt rejse med nogle af os, da vi er en gruppe folk fra Bornholm der alligevel skal derover. 

   Dan True
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Arrangementer Goto page 1, 2  Next Page 1 of 2
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B