Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen ->
Pige søger rollespil
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Caja Ulrich Hansen


Posts: 4
Broager

Post #1 Posted: Fri Dec 22, 2006 21:47    Post subject: Pige søger rollespil
  Nu har jeg længe søgt efter et godt rollespil jeg kunne være med i, men det er altså sådan at det nærmest ser ud som om at alle rollespil enten kun er for dem over 17-18 år eller også ligger de hulens langt væk..
Er der nogen her der kender et rollespil sådan cirka omkrig Sønderborg, det skal højest ligge så langt væk at man kan komme derhen med bil uden at skulle køre i en hel dag..
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #2 Posted: Sat Dec 23, 2006 0:28    
  ...er det i nærheden af Åbenrå?
Ikke at jeg kender noget til orllespil i den omegn, men jeg kender en rollespiller eller to, som stammer fra Åbenrå, og dem kunne jeg da prøve at spørge, hvis det har interesse.

Men jeg har også ladet mig fortælle af mine spioner indenfor live-verdenen, at der er en kedelig tendens til, at et givent  rollespil enten appellerer til nybegyndere/smårollinger eller har en nedre aldersgrænse på 18, så de 15-17-årige med en smule erfaring er lidt på skideren :-/
Hop til top
Send private message
Tore Plougheld

Se fuldt billede
Posts: 135
Århus
Kangelig skjold

Post #3 Posted: Mon Dec 25, 2006 21:24    
  Hej Caja

Hvis du bor i Aabenraa, vil jeg tro at dine nærmeste muligheder for rollespil ligger i en af foreningerne Ripen (som spiller i Ribe) og AARK som spiller i Aabenraa.

Ripen (www.ripen.dk) er en større forening der har kørt i adskillige år. Deres spil var, den gang jeg selv besøgte dem for nogle år siden, meget præget af kamp, episke konflikter mellem engle, dæmoner og guder, og så en masse magi og et hav af regler. Dette skulle imidlertid være ændret nu til en helt ny spilverden der lægger mere vægt på stemning og individuelt rollespil. Det er helt sikkert en mulighed for dig, idet de ud over de yngste spillere også har (eller i hvert fald har haft) en række trofaste, ældre spillere tilknyttet.

AARK (www.aark.dk) ved jeg ikke rigtig noget om. Men de ligger i dit område af landet, og er nok et besøg værd alene af den grund.

Ellers vil jeg tro at dine nærmeste muligheder er FLROL (www.flrol.dk) som ligger ved Fredericia, eller, hvis du er sammen med nogle venner i en bil og har hele dagen til rådighed, Einherjernes kampagne 1. søndag i hver måned i Århus (www.einherjerne.dk

God fornøjelse med din jagt på et godt sted at spille!
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #4 Posted: Mon Dec 25, 2006 22:19    
  må jeg komme med det forslag at du såørger inde på www.liveforum.dk
Der er en del flere brugere der ved en masse om lige netop det emne.

mvh Christian
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lasse Samson Thomsen

Se fuldt billede
Posts: 35
Midtjylland, Fasterholt

Post #5 Posted: Sun Nov 11, 2007 19:18    
  #2 Dine spioner har fuldstændig ret Rikke. ^^

Nu er jeg snart 16 og jeg må sige at hvis man ikke gider at køre en halv dag i bil, så er det, også her i midtjylland, svært at finde noget ordenligt, hvor aldersgrænsen ikke er 18+...
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Kirstine Krath Nielsen

Se fuldt billede
Posts: 41
Odense - Allesø

Post #6 Posted: Sun Nov 11, 2007 21:25    
  

Rikke & Lasse - det er fordi alt de nederen Rollespil er på Fyn (Ezendo (DL))

Men ja, Prøv Fredericia (FLROL) De er rigtig dejlig søde, var med til deres sommerscenarie og de tager dejligt imod folk, især piger (men hvilke rollespils nørder gør ikke det  Wink), Derudover kan du tager til Odense, Ezendo, Det er noget Dragonslair arrangere kig på www.dragonslair.dk, de har også en afdeling i Århus. Ripen skulle også være helt fin. Du kunne også tage til sydfyn (men det er nok lidt langt væk) Der holder Krumborg et scenarie for ca +14 og op... Rigtig hyggeligt højlænder scenaire Smile. Sceaniret hedder Defgor.

Hop til top
Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B