Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Diverse ->
Organiseret kørsel til Sjælland?
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Kristian Sørensen


Posts: 25
Odder

Post #1 Posted: Wed Feb 21, 2007 4:24    Post subject: Organiseret kørsel til Sjælland?
  Hey folkens! Sad lige og kiggede nogle af arrangementerne igennem og lagde (igen, hehe) mærke til at størstedelen forgik på Sjælland.

Så kom jeg til at tænke på om os Jyder ved store middelaldermusiktiltag på Sjælland evt. kunne organisere noget gruppekørsel? På den måde kunne man (måske) spare nogle penge, og så får man mulighed for at køre sammen med andre skjalde, trubadurer, evt. gøglerer af guds nåde Very Happy

Bare en lille idé jeg fik her en sen aften/tidlig morgen, og jeg kunne ikke gå i seng før jeg fik skrevet det ned (er "velsignet" med en stor portion glemsomhed og er gennemgående lidt distræt til tider, hehe) , så jeg kunne høre andres mening om samme sag?

Mvh. (..og godnat)
Kristian
Hop til top
Send private message
Joost Haugmark Jensen

Se fuldt billede
Posts: 125
Sydhavnen, København.

Post #2 Posted: Wed Feb 21, 2007 16:24    
  Jeg vil i den sammenhæng reklamere for DSB orange gruppebillet. Fire personer kan så vidt jeg komme frem og tilbage for en plow. Det kræver self. at man vil udsætte sine instrumenter for togkørsel, og kan forudsige hvilken afgang man skal med.
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Diverse Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B