Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen ->
Sanger Mangler band!!!
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Denice Monberg

Se fuldt billede
Posts: 2
En forstad til købstaden/ Birkerød

Post #1 Posted: Wed Nov 08, 2006 12:30    Post subject: Sanger Mangler band!!!
  jeg er en pige som før har optråt med musicals og ting som det. jeg spiller skalmeje og et utal af fløjter 28404581 k.h denice
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
stine duch andreasen


Posts: 15


Post #2 Posted: Mon Nov 26, 2007 21:36    Post subject: Så er vi nok noget for dig!
  jamen så vil Jeg gerne lave lidt reklame for foreningen: Odense Skjaldelaug middelalder underholdning til dig... og bede dig tjekke vores hjemmeside:

http://www.kilenna.dk/skjalde/

jeg er RET sikker på det er noget du vil kunne bruge til noget... lige nu har vi ca 15 medlemmer registrede og en del musikere og vi vokser stærkt....

jeg sidder som formand og stifter af foreningen og hvis du har noget at spørge om er du velkommen til at skrive til mig.

-foreningen er gratis at være medlem af og det kræves der også for at kunne skrive på forummet...

-vi har folk fra både kbh, jylland, odense, svendborg og langeland lige nu. da det ikke betyder så meget fordi vi kun mødes (frivilligt) hver 2. mdr til workshops. og derudover kan man selv mødes med nogen man kan spille sammen med og senere (når vi begynder at køre med kontingent/budtet) få
let tilgang til at optræde ved forskellige ting i vores navn....

(nogen af de medlemmer vi har lige nu er bla.: gøglere/ildgøglere,"skjalde"/musikere på div instrumenter,sangere,  rollespillere/teaterfolk og lig. ) - og jeg er ret sikker du du vil være yderst velkommen på skalmaje eller hvad du ellers har lyst til at spille eller lære...

håber det kan hjælpe dig. -og vi ville glæde os til at have dig om bord.

Hilsen Stine/formanden og stifteren og desuden: Skjaldeprincessen. Wink

mail: stine_duch@hotail.com
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #3 Posted: Mon Nov 26, 2007 21:46    
  Stine: Hvis du gerne vil have fat i de her mennesker, er jeg ikke sikker på, at opslag på forummet er vejen frem... bemærk, at Denice har skrevet sit indlæg den 8. november 2006!

Send hellere en mail på den adresse, der står i deres profil.

Mvh.
Munchkin.
Hop til top
Send private message
stine duch andreasen


Posts: 15


Post #4 Posted: Tue Nov 27, 2007 16:50    
  Arh det så jeg ikke lige (bruger ikke så tit forums) og havde lidt travlt der...
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B