Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen ->
Rollespilskor/skjaldekor i jylland????
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Maja Albrekt

Se fuldt billede
Posts: 9
Silkeborg

Post #1 Posted: Fri Aug 18, 2006 16:49    Post subject: Rollespilskor/skjaldekor i jylland????
  

Ja hej, jeg er så ny her.. eller det vil sige har da været her før, men nu er jeg også blevet tilmeldt bruger og alting... faldt lige over den der tråd med rollespilskoret, og blev da så vældig glad... lige indtil jeg læste at det foregår i Kbh.... hvor nederen altså!!!!

Og så var det jo jeg tænkte, der må da findes noget i Jylland også eller hvad???


Maja Albrekt

Hop til top
Send private message
Sofie liv pedersen


Posts: 32
Silkeborg

Post #2 Posted: Sat Aug 19, 2006 11:29    
  ja maja, jeg har allerede researchet om der noget i nærhedne af os i silkeborg, og det er der ikke, medmindre der er nogen der har noget privat, men hvis man vil kan man jo selv opstarte et skjalde kor/ skjalde trupe. det er jo det de langt fleste gør *ser meget sigende ud*
Hop til top
Send private message
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #3 Posted: Sun Aug 20, 2006 20:09    
  Nu skal det lige siges, at rollespilskoret ikker en skjaldetrup i egentlig forstand. Det er et kor som består af rollespillere, som er gået sammen - fordi der nu engang er en speciel kemi imellem den slags folk, om at synge nogen sange som de godt kan lide. Det er vist planen at de skal ud og optræde til con´er o.lign. men dt er altså ikke en rollespillende skjaldegruppe, som tager rundt og en in-game til scenarier mm.
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Maja Albrekt

Se fuldt billede
Posts: 9
Silkeborg

Post #4 Posted: Sun Aug 20, 2006 22:14    
  Det er heller ikke en optrædende skjaldetrup/gruppe jeg efterspørger, men netop det du beskriver oven for... Jeg er ude efter at komme til at synge med folk der kan udvide min horisont mht. sange, melodier osv. har sunget i kirkekor i ret mange år, og er ved at være træt af det, så vil gerne ud og prøve noget andet... men hvis der ikke eksistere noget i jylland, ja så må jeg jo evt. bare se om jeg kan stable noget på benene selv...


Maja Albrekt
Hop til top
Send private message
Sofie liv pedersen


Posts: 32
Silkeborg

Post #5 Posted: Mon Aug 21, 2006 19:48    
  det var faktisk også det jeg mente, jeg udtrykte mig bare lidt dumt, det jeg mente med skjalde trupe var hvis der var en på guitar med, hvilket kan give meget ekstra til et kor. men det betyder stadig at der ikke er et åbent offenligt kor i nærheden af Silkeborg.
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B