Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Diverse ->
Skjaldesang på Facebook
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #1 Posted: Sun Mar 03, 2013 16:26    Post subject: Skjaldesang på Facebook
  Vi har snakket om det ad flere omgange, og der har været ret bred enighed om at det ville være en god idé hvis Projekt Skjaldesang fik en tilstedeværelse på Facebook, for at udbrede kendskabet og for at folk lettere kan finde frem til Skjaldesang.dk. Personligt kunne jeg også godt tænke mig at dele billeder fra de mange arrangementer jeg efterhånden har deltaget i derinde, og det giver folk mulighed for at kunne kommentere, osv.

Så, på opfordring fra de tilstedeværende til gårsdagens lille skjaldekomsammen i syvhavnen, har jeg omsider taget initiativ til at oprette siden. Alt kan selvfølgelig ændres (eksempelvis navnet - pt. hedder den blot "Skjaldesang", men måske "Projekt Skjaldesang" eller "Skjaldesang.dk" ville være bedre?) profilbillede, beskrivelse osv. - og jeg gør gerne relevante personer (Kristian, Rikke, etc.?) til admins så de har fri adgang til at rette og gøre ved.

Siden kan findes på http://www.facebook.com/skjaldesang
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Morten Koborg

Se fuldt billede
Posts: 408
Nykøbing F.
Messing-skjald

Post #2 Posted: Sun Mar 03, 2013 16:42    
  Supergod ide, har også tænkt tanken en gang i mellem... Hvorfor er Skjaldesang ikke på facebook.

Mange hjemmesider har oplevet, at når FB tages i brug, så "dør" hjemmesiden, i det den oftest blot er en gentagelse af det der også kommer til at stå på FB. Men med Skjaldesang er hjemmesiden jo netop nøglen til at få adgang til sangene, så der skal nok fortsat være masser af liv på skjaldesang.dk. Derimod vil forummet måske ebbe mere ud (end det er i forvejen).

Jeg synes personligt at det ville være en god ide at kalde FB gruppen skjaldesang.dk, så er der ingen der er i tvivl om, at der også findes en hjemmeside ud over FB gruppen.

Thumbs up og Like Smile
Hop til top
Send private message Send e-mail
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #3 Posted: Wed Mar 06, 2013 1:18    
  Så længe grønne grise ikke flyver på himmelen, og Djævelen ikke tager ski på, for at komme på arbejde, så vil jeg stadig holde mig til vores forum.

Så hvis folk vil i kontakt med mig angående skjaldesang, så bliver det altså her.

mvh
Colberg, der ikke bruger Facebook
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Joost Haugmark Jensen

Se fuldt billede
Posts: 125
Sydhavnen, København.

Post #4 Posted: Wed Mar 06, 2013 11:40    
  Jeg tror bestemt også jeg vil blive ved med at bruge forum, bl.a. fordi der er forskel på folk der synes godt om en facebookside, og folk der er en aktiv del af skjaldesang og vores forum. Hvis man ikke følger med på facebook også, risikerer man jo at gå glip af "noget", og det vil jeg naturligvis ikke Smile
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #5 Posted: Thu Mar 07, 2013 5:59    
  Det er også ganske bevidst at jeg har lavet en Facebook-side snarere end en Facebook-gruppe. Grupper er beregnet til at erstatte mange af de funktioner man normalt finder på et forum, mens en Sides primære formål er promovering. Man kan godt kommentere osv., men formatet opfordrer egentlig ikke til egentlige diskussioner, osv. Det er godt til at minde folk om Skjaldesang, og kanalisere flere over på siden her.

Og 93 personer synes allerede godt om!
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #6 Posted: Thu Mar 07, 2013 20:03    
  Fornuftigt tænkt =)
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #7 Posted: Fri Mar 08, 2013 13:59    
  Cyberskjald....
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Nickie Kühnel

Se fuldt billede
Posts: 50


Post #8 Posted: Sat Mar 09, 2013 12:07    
  Synes det er et godt initiativ Liselle. Ordet spredes om den skønne side Smile
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Diverse Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B