Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Fejl på skjaldesang ->
"Warning et eller andet"
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #1 Posted: Mon Aug 14, 2006 20:47    Post subject: "Warning et eller andet"
  Jeg har nu oplevet flere gange at jeg - når jeg har forsøgt at gå ind på siden, er blevet afvist, og får smidt følgende i hovedet:

Warning: mysql_connect(): Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (61) in /usr/local/www/skjaldesangdk/www/debat/db/mysql4.php on line 48

Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /usr/local/www/skjaldesangdk/www/debat/db/mysql4.php on line 330

Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /usr/local/www/skjaldesangdk/www/debat/db/mysql4.php on line 331
phpBB : Critical Error

Could not connect to the database
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Kristian Nielsen

Se fuldt billede
Posts: 288
Svebølle
Hygge-skjald

Post #2 Posted: Tue Aug 15, 2006 8:12    
  Ja jeg kan se på webhotellets hjemmeside at de har genstartet databaseserveren som skjaldesang bruger. Den var nede fra ca kl 20.30 til 20.45 så i forhold til tidspunktet indlægget blev skrevet er det sansynligvis det der er årsagen.
Det er ikke den mest heldige måde at kommunikere at der er problemer på siden, det indrømmer jeg blankt.
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Fejl på skjaldesang Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B