Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Overordnet debat om Skjaldesang 3 ->
Indspilnings rækkefølgen
Goto page 1, 2  Next  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #1 Posted: Mon Oct 17, 2011 23:51    Post subject: Indspilnings rækkefølgen
  Så har jeg lavet den så meget færdigt, som jeg kan med de oplysninger jeg ligger inde med.

Der kommer helt sikkert til at bliver fortaget ændringer, men nu er der noget at lave ændringer i =)

http://coth.dk/skjaldesang3/indspilnings_raekkefoelge.pdf

mvh Colberg
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #2 Posted: Tue Oct 18, 2011 10:16    
  Bemærk, at ovenstående plan betyder, at der er program til lidt senere end oprindeligt annonceret!
Der er nu aftensmad med i købet søndag, og vi er først helt færdige kl. 20 og ikke kl. 17 som tidligere formodet.

Af hensyn til madlavningen vil Liselle meget gerne vide, om man bliver der tiden ud, eller om man synes man har så  langt hjem, at man bliver nødt til at rejse inden aftensmaden.
Hop til top
Send private message
Nickie Kühnel

Se fuldt billede
Posts: 50


Post #3 Posted: Tue Oct 18, 2011 10:29    
  Hm, hvordan ordnes det med alle de steder hvor folk mangler? er det noget der ordnes ved senere indspilning af lige de steder, eller?

Hvis det er helt galt, kan jeg godt komme torsdag-søndag, hvis bare der er et sted på skolen jeg kan sidde i ro med noget læsning når jeg ikke er på Smile

- Jeg bliver gerne helt til slut søndag og hjælper med det der skal hjælpes (og derved bliver med til aftensmad - skal jeg sende en pm til Liselle, Rikke?)
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #4 Posted: Tue Oct 18, 2011 13:18    
  Tid:
Dem der skal afsted tidligere tager afsted. Alt indspilning skulle gerne være færdig  før kl. 17.00, men da vi ikke SKAL være ude at skolen på det tidspunkt, så vil jeg gerne udnytte muligheden for at have lidt mere tid.
Hvis det nu ikke kan lade sig gøre med aftensmad om søndagen, så må Liselle lige komme på banen og melde ud.

Indspilning og Lagkage:
Med nutidens indspilnings muligheder, er det ikke nødvendigt at alle er tilstede på én gang, man kan gøre det ud fra "Lag-på-lag" metoden (Lagkage).
Alle de steder hvor der står: Opsamling, bliver så brugt til at få indspillet disse manglende takes.

Nickie: Jeg tænker at der nok skulle være mulighed for at finde et sted at side, da det er et stort sted, men jeg har aldrig været der, og jeg ved endnu ikke hvordan vi stiller udstyret op/ hvilke rum der skal benyttes.

mvh
Colberg
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #5 Posted: Tue Oct 18, 2011 13:35    
  Det ser lækkert ud Colberg, mange tak fordi du har gidet pusle rundt om mine umulige tider!
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #6 Posted: Tue Oct 18, 2011 14:41    
  Du er velkommen al den tid det skal være, Nickie, men når jeg lige skimmer indspilningsplanen, kan jeg ikke se, at der sker noget, hvor din tilstedeværelse er specifikt påkrævet (=hvor du skal spille eller synge på det, vi indspiller), så du skal ikke gøre det for vores skyld, hvis du læser bedre derhjemme Smile

Jeg prøver at samle udmeldinger om, hvem der (ikke) spiser med søndag aften... i værste fald må vi spørge folk derude og så købe ind efter det i sidste øjeblik.
Hop til top
Send private message
Nickie Kühnel

Se fuldt billede
Posts: 50


Post #7 Posted: Tue Oct 18, 2011 16:14    
  Super, det er godt at høre Rikke Smile så holder jeg mig til planen, og det angivne tidspunkt for ankomst fredag.
Hop til top
Send private message
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #8 Posted: Wed Oct 19, 2011 11:19    
  Selvfølgelig kan det lade sig gøre med aftensmad søndag, bare rolig Smile Jeg bliver indtl vi er færdige (hvis det er sent ville jeg imidlertid blive glad for et lift hen til transport der kan få mig hjem til Amager).
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Tor Skovsgaard


Posts: 6


Post #9 Posted: Wed Oct 19, 2011 11:36    
  Jeg vil gerne lige pointere at jeg altså først kommer lørdag formiddag Smile bare så i ikke bliver overraskede når vi skal optage Smile

-Tor
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #10 Posted: Wed Oct 19, 2011 11:37    
  Dejligt, Liselle Smile
Transport skal vi nok finde ud af... spørgsmålet er bare, hvor mange der skal have aftensmad med søndag. Det har jeg pt. ikke ret meget overblik over, da folk jo i sin tid bare fortalte mig, om de ville være der til kl. 17 eller kortere.
Men har fået nogle tilbagemeldinger, og i værste fald må vi jo spørge on location inden butikkerne lukker... Wink
Hop til top
Send private message
Morten Koborg

Se fuldt billede
Posts: 408
Nykøbing F.
Messing-skjald

Post #11 Posted: Wed Oct 19, 2011 12:36    
  

2 x Koborg er der til den bitre ende ......

Hop til top
Send private message Send e-mail
Joost Haugmark Jensen

Se fuldt billede
Posts: 125
Sydhavnen, København.

Post #12 Posted: Wed Oct 19, 2011 15:02    
  Det er jeg som udgangspunkt også, særlig når der er aftensamd Smile
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Signe Winther

Se fuldt billede
Posts: 311
kbh'ish
Diva-skjald

Post #13 Posted: Wed Oct 19, 2011 20:59    
  Jeg antager at Kristian også bliver til den bitre? ende og i så tilfælde gør jeg også
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #14 Posted: Wed Oct 19, 2011 22:21    
  Det er en rimelig antagelse, skulle jeg mene Smile
Hop til top
Send private message
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #15 Posted: Wed Oct 19, 2011 22:53    
  Jeg hader i øvrigt indspilningsrækkefølgen (jeg skal synge på de to første sange der indspilles), hvilket er vildt ubelejligt når man a) lider af galopperende mikrofonskræk og b) skal lave mad til 20 mennesker et par timer senere. For at imødekomme denne forhindring har jeg nu tilbragt næsten hvert minut siden imorges i mit køkken med at skrælle æbler og koge dem til grød (til æblekage), hakke løg, peberfrugter, champignoner og bagt over 60 pandekager.

Menuen fredag aften står på pandekager med kalkun eller oksefyld, og æblekage med rasp til dessert.

Vi ses imorgen!
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Overordnet debat om Skjaldesang 3 Goto page 1, 2  Next Page 1 of 2
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B