Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Overordnet debat om Skjaldesang 3 ->
Tak for en forrygende week-end
Goto page 1, 2  Next  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Morten Koborg

Se fuldt billede
Posts: 408
Nykøbing F.
Messing-skjald

Post #1 Posted: Sun Oct 23, 2011 22:13    Post subject: Tak for en forrygende week-end
  Kære alle med-skjalde.

Tusind tak for en forrygende hyggelig weekend.

Det har været dejligt at møde både nye og gamle venner. Tak til Liselle, Kristian og Lone for at sørge for supergode rammer. Jeg holder stadig fast i, at jeg blevet overbevist om at Gud er sort, og hedder Liselle <3

Tak til Colberg og Colberg for stor tålmodighed. 

Og til sidst, tak fordi i tog pænt i mod Christoffer, som åbenbart i virkeligheden hedder Kirsten..... 

Jeg glæder mig til at høre resultatet, og i sær til et overdrevent stort release-party Smile

Hilsen
Morten

Hop til top
Send private message Send e-mail
Joost Haugmark Jensen

Se fuldt billede
Posts: 125
Sydhavnen, København.

Post #2 Posted: Sun Oct 23, 2011 23:28    
  Først og fremmest tak, alle sammen for at vise at skjalde-miljøet lever i bedste velgående, og at folk der har skjaldet i alt fra 2 måneder til 20 år godt kan lege sammen. Tak for god underholdning, dejlig selskab, masser af musik, og dejlig mad!

@Koborg: Selvtak, og tak for dejlig tuba-vækning og andre hyggelige indslag!

Til sidst vil jeg sige: Godt arbejde! For det var det også, og det var koncentreret, og ind imellem disiplineret at være i studiet.

Jeg håber at alle er kommet godt hjem og er glade og tilfredse.

Jeg håber vi ses til con2, www.con2.dk
Kroen ved Vejens Ende www.kroenvedvejensende.dk
eller til sommer til Skovly. Undertegnede, Nickie, og Mie er ihvertfald selvskrevne. Det virkede som om mange andre i selskabet også hyggede sig ganske gevaldigt og godt kunne blive glade for et scenarie ala Herredet med mad, musik og malerisk stemning Smile
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Nickie Kühnel

Se fuldt billede
Posts: 50


Post #3 Posted: Mon Oct 24, 2011 9:44    
  Jeg siger også tak til jer allesammen. Lige fra jer der lavede fantastisk mad, holdt styr på alt det praktiske, Colberg og Colberg, og selvfølgelig alle i andre skønne mennesker. Det har været fantastisk som ny på projektet at blive modtaget med åbne arme. Jeg har lært en masse, og nydt det i fulde drag. Og kan kun sige at jeg savner jer alle, og hele den stemning der har været de sidste par dage. Det er mærkeligt at ingen bryder ud i sang eller spil Smile Nu har Joost nævnt det, så til de af jer som hørte lidt om Skovly og undrede jer, så er det et scenarie baseret på hygge, karakterspil og god mad: www.danmarkshyggeligstescenarie.dk Som Joost siger håber jeg også at møde jer til andre arrangementer, eller som Koborg siger til at høre resultatet og et stort release party Smile mange hilsner Nickie
Hop til top
Send private message
Troels Thylstrup


Posts: 2


Post #4 Posted: Mon Oct 24, 2011 11:47    
  I second all of the above and most likely all below too!

Det har været en fantastisk weekend, det blev min første, men forhåbentlig ikke den sidste! Tak til alle jer der var med det var dejligt at være i venners lag!

@ Colberg² tak, det var jo en smertefri oplevelse at for os andre!

Jeg glæder mig meget til at høre resultatet og ikke mest den den føromtalte fest!

// Bulgur over and out!
Hop til top
Send private message


Se fuldt billede
Posts: 21

Barok-skjald

Post #5 Posted: Mon Oct 24, 2011 15:06    
  Som så mange andre vil jeg også sige tusinde tak for en helt vildt fantastisk weekend.

Jeg kan ikke takke jer nok for den dejlige varme modtagelse, de mange kloge ord, gode råd og fine instruktioner, de små - men nogle gange nødvendige - skub ud i det usikre og ukendte og jeres tålmodighed, forståelse og hjælp, når noget var svært eller nyt for mig. Det kalder jeg skjaldekærlighed!

Igen, tusinde tak! Jeg vil glæde mig til at skjalde sammen med jer igen!

/Angelica
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #6 Posted: Mon Oct 24, 2011 18:09    
  Også jeg har haft en dejlig forlænget weekend. Lettere stresset med alle de hatte, jeg havde på, men først og fremmest hyggelig, kreativ , inspirerende og lærerig.
Som en af folkene bag arrangementet varmer det også rigtig godt og grundigt at høre jeres begejstrede tilbagemeldinger!

Særligt vil jeg gerne fremhæve Joosts kommentar:
"Først og fremmest tak, alle sammen for at vise at skjalde-miljøet lever i bedste velgående, og at folk der har skjaldet i alt fra 2 måneder til 20 år godt kan lege sammen."

Det er lige præcis det, der har været den dybereliggende mening med hele projektet: At samle folk fra nær og fjern og få dem til at mødes, hygge, netværke og sparre med hinanden, så Skjaldesang ikke uddør som en anden dinosaur efterhånden som de gamle falder fra Smile
At få folk ud af deres buske og overbevise alle om, at man ikke skal holde sig fra at skjalde og øve, bare fordi der er andre i nærheden, som kan mere end man selv lige kan (endnu!)

Både yngre og ældre, nybegyndere og erfarne (personligt betragter jeg mig selv som en gammel begynder Wink) har fået mulighed for at blive klogere på et eller andet og har haft lejlighed til at udvikle sig i løbet af denne her weekend, og inspirationen lader til at have flydt frit på mere end én måde.
Fantastisk!
Hop til top
Send private message
Tor Skovsgaard


Posts: 6


Post #7 Posted: Mon Oct 24, 2011 23:34    
  Jeg vil da også gerne sige tak for en dejlig weekend Very Happy

Super hyggeligt og glæder mig til at høre biproduktet af at samle så mange skjalde Smile Er faktisk lidt ærgelig over at jeg ikke kunne komme tidligere men er nu super glad for at jeg kom Very Happy

Og håber da at vi kan få lavet skvaldersang 1 om et år eller to Smile
Og dejlig afslutning med little brujah xD
Hop til top
Send private message
Bjørn-Morten Vang Gundersen

Se fuldt billede
Posts: 11


Post #8 Posted: Tue Oct 25, 2011 10:32    
  Så sidder jeg her, 2 dage efter kulturchokkets ende, og kigger rundt i kantinen. Der er trætte mennesker, ingen musik og alt for meget ligegyldig snak. Jeg savner irsk jam, glade bemærkninger, det kække drilleri og de vidunderlige mennesker!

Det jeg prøver at få sagt, er at det har været en fantastisk oplevelse med fantastiske folk. Jeg har nydt det fra ende til anden, og jeg kommer helt sikkert igen næste gang. Jeg glæder mig til at høre hvad vi egentlig fik stykket sammen, og glæder mig til det omtalte release-party Wink

Og tilsidst; Super mad! Tak!

- Bjørn // Out!
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #9 Posted: Thu Oct 27, 2011 19:12    
  Bare lige en kort en fra min side.

Tak til jer alle sammen for at bakke op om projektet, det er sku noget sjovere at være mere end 1 til at indspille =)
Jeg har nu fået sat mit grej op igen og har fået lyttet lidt på hvad vi har optaget, og det er utroligt godt (altså det jeg har hørt =)
Det der ikke lyder så godt, kan Merlin/Mervin (Michael) få lov til at lege med, og få det til at lyde godt =)(Vi må vel også have lov til at snyde lidt i mixningen =)

Jeg håber meget at vi kan få samlet os igen iløbet af 2012, hvor vi dog ikke skal lave en CD produktion....som sådanne.

MEN

Jeg har leget lidt med ideen om at lave en koncert optagelse, hvor vi evt kunne bruge en dag eller to på at øve, for derefter at optræde med koncerten (evt. foran et publikum) og samtidig optage det.

Ellers kan vi også bare holde hyggejam og spise bacon =)

Under alle omstændigheder 
Tak for at i gamle gad at dukke op
Tak til jer ny for at turde at dukke op.
Tak til Merlin/ Mervin for at være verbal tæske bold (til du brød sammen) =)
og hvis jeg ikke allerede skulle have sagt det, så undskyld for alt den diktatur folk måtte have stået model til. Det er ikke rette imod jeg, jeg mener det kun personligt

kh.
Colberg
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #10 Posted: Thu Oct 27, 2011 20:39    
  Bacon sagde du? Jeg er på!

Tak for denne gang, folkens Wink
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Joost Haugmark Jensen

Se fuldt billede
Posts: 125
Sydhavnen, København.

Post #11 Posted: Thu Oct 27, 2011 20:49    
  Hvis bacon, syltetøj og jam serveres nogenlunde seperat er jeg også frisk!
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Bjørn-Morten Vang Gundersen

Se fuldt billede
Posts: 11


Post #12 Posted: Fri Oct 28, 2011 14:22    
  Lyder hyggeligt. Jeg møder hvert fald med glæde op Wink
Hop til top
Send private message
SvarreJuhl


Posts: 85
Århus
Lummer-skjald

Post #13 Posted: Fri Oct 28, 2011 15:15    
  Jeg kan IKKE arbejde under de forhold!

Og tak for en weekend der sent vil blive glemt! Dejligt med så mange nye ansigter, stemmer og sange/historier.
Hop til top
Send private message
Mie Sindet Daugaard

Se fuldt billede
Posts: 33
Faaborg

Post #14 Posted: Sun Oct 30, 2011 21:15    
  En stor tak skal også lyde fra mig. Det var fantastisk hyggeligt, nervepirrende og dybt enerverende, alt en weekend sammen med mange mennesker skal være. Smile 

Jeg er helt klart også på en jam-session eller en koncert eller noget i den stil. Det kunne være fedt om man kunne fange kemien musikerne imellem på en koncertoptagelse, og så kunne det være dejligt at få "Vi kæmper kun for øl" ordentligt i kassen, den ærgrer stadig, specielt fordi den gik så godt da vi øvede den lige før vi gik i studiet.

Endnu engang tak for mad, hygge, kram, bunke på Ditlev, tuba på ulidelige tidspunkter, korsang, surrealistiske hilsener, banjo, lomme-naan, smil, rygepauser, alvorlige samtaler, natlig jam, sjofle sange og vittigheder og meget mere.

- Mie



Hop til top
Send private message MSN Messenger
Christian


Posts: 38
Skive i midtjylland

Post #15 Posted: Mon Oct 31, 2011 23:24    
  

Inden jeg tog afsted tænkte jeg bare, at det var småærgerligt, jeg ikke kunne være hos jer så lang tid, men da jeg så mødte jer, fandt jeg ud af, at det sgu var ret træls!
- jeg havde i hvert fald nogle gode stunder (på nogle lidt mærkelige tider af døgnet også) og er helt sikkert frisk på at lege med min mandolin igen sammen med jer - og jeg kæmper helt sikkert for lidt flere øl næste gang så!
Tak for en god, alt for kort tid! - vi ses Smile

Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Overordnet debat om Skjaldesang 3 Goto page 1, 2  Next Page 1 of 2
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B