Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Overordnet debat om Skjaldesang 3 ->
Liste over interesserede
Goto page Previous  1, 2, 3  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #31 Posted: Mon May 02, 2011 19:37    
  Det lyder godt, Michael Smile

Doris Donnell har også meldt sin interesse (og er tilføjet ovenfor).
Hop til top
Send private message
Doris Donnell


Posts: 3


Post #32 Posted: Tue May 10, 2011 0:25    
  Jeg vil, som Rikke har nævnt, meget gerne være med til alt hvad talentet rækker til ^^ Lige fra sang til fri og velvillig uddeling af kram til alle *nods*

Hop til top
Send private message
Anna Emilie Jensen


Posts: 25
Fredericia

Post #33 Posted: Thu Jun 09, 2011 7:16    
  Rikke har fået mig overtalt, men har kigget på sanglisten og jeg kender næsten ikke nogen af sangene... Håber ikke det bliver et problem.

Tror i vil blive kede af det, hvis jeg skal lave mad, men ellers er jeg ikke bange for at tage fat. Kan evt. hjælpe med rengøringen bagefter. Bager måske endda en kage ( de er gode ).

I øvrigt glæder jeg mig til at møde de folk, som har lavet sange til skjaldesang og gjort rollespillet lidt sjovere og mere muntert Smile ( Kommer ikke så meget rundt i landet mere og spiller, hos andre foreninger, desværre ).

Sang og evt harmonika, men det kræver at det er noget meget nemt og at jeg har mulighed for at øve mig på det hjemmefra. ( skal bruge en lydfil, hvis det er en sang jeg ikke kender, da jeg ikke længere kan læse noder ).
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #34 Posted: Thu Jun 09, 2011 12:54    
  Det er jeg glad for Wink

Hvad angår sangene, så start med at kigge på, om ikke der er noget midi eller indspilning, så du kan lære dem lidt at kende.

Hvis du finder sange, hvor der ingenting er, så sig til, og mon så ikke vi kan hitte ud af et eller andet? Smile
Hop til top
Send private message
Bjørn-Morten Vang Gundersen

Se fuldt billede
Posts: 11


Post #35 Posted: Fri Jul 15, 2011 17:58    Post subject: Bjørn Gundersen er frisk :)
  Så fik jeg nosset mig sammen til at komme herind, og ærlig talt ved jeg ikke hvorfor jeg ikke har været her før.

Jeg er frisk på ideen og kan se sangene er slået fast, så hvis der er plads, så vil jeg, hvis der er plads, med glæde være med og gøre alt jeg kan Smile

Hilsen Bjørn Gundersen
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #36 Posted: Fri Jul 15, 2011 19:37    
  Det var på tide, Bjørn! Wink

Det er besluttet, hvilket sange der skal indspilles, men ikke hvem der skal synge/spille hvad, så mon ikke vi finder plads til dig et sted?  Smile

Du kan synge, blokfløjte og guitarre, har vi jo hørt. Er der noget, vi ikke ved?
Hop til top
Send private message
Bjørn-Morten Vang Gundersen

Se fuldt billede
Posts: 11


Post #37 Posted: Sun Jul 24, 2011 22:57    
  Nej, jeg tror det var det Wink
Hop til top
Send private message
Anna Emilie Jensen


Posts: 25
Fredericia

Post #38 Posted: Fri Aug 19, 2011 12:11    
  Rettelse: Ingen harmonika fra mig, da jeg først lige er begyndt at øve på den, pga a manglende øvested.
Hop til top
Send private message
Morten Koborg

Se fuldt billede
Posts: 408
Nykøbing F.
Messing-skjald

Post #39 Posted: Sun Aug 21, 2011 12:45    
  Jeg melder mig også, har lovet Rikke at komme og spille noget tuba på en brudemarch. Tilbyder derudover sang (bas)

Hilsen
Morten
Hop til top
Send private message Send e-mail
Anna Emilie Jensen


Posts: 25
Fredericia

Post #40 Posted: Tue Aug 23, 2011 15:19    
  Der er desværre kommet noget i vejen, så jeg kan ikke deltage alligevel.
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #41 Posted: Tue Aug 23, 2011 18:15    
  Ej, det var sku trist at hører. Jeg havde håbet at se dig til dette projekt, men livet er jo ikke bare banjospil og kædedans =)

håber vi ses til et andet arrangement så =) 
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Kristian Nielsen

Se fuldt billede
Posts: 288
Svebølle
Hygge-skjald

Post #42 Posted: Mon Aug 29, 2011 11:30    
  Ohøj, Tiden er ved at nærme sig, og jeg har også sat tid af i kalenderen.
Jeg regner med at jeg kan hjælpe med transport, til og fra sorø station, samt ligeledes gå praktisk til hånde med indkøb oll, da jeg kender stedets faciliteter, og lokalområdet, samt lidt dokumentation i form af billeder og video.
Jeg regner også med at Lone Rühmann er med som hjælper.
Så det er to mere på listen.
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #43 Posted: Sun Sep 11, 2011 22:58    
  Kristian: Gider du ikke tage kontakt til Liselle, og få planlagt alt det Rikke og jeg, lykkeligt, har "glemt alt om" =)

INFO 

Amanda kan desværre ikke deltage på selve dagene, men vil meget indspille drejelire på et andet tidspunkt, hvilket jeg har sagt OK for.

Christian D. er blevet inviteret på en rejse til Island (mener jeg det var), hvilket jo er en enestående mulighed, hvilket man jo godt kan forstå at han gerne vil med til. Derfor deltager han kun på halv tid, hvilket jeg skal forsøge at få styr på hvodan vi "udnytter" ham mest praktisk i den tid vi har ham =))

Christian D, havde jeg store planer for medhensyn til at skulle spille bas, men dette har jeg så valgt at ændre på, da jeg også har store planer for ham medhensyn til så mange andre ting.

MEN

Andreas, fra mit (og George´s) irske band, har sagt ja til at deltage til indspilningerne, hvilket betyder at vi får en alsidig, diciplineret og erfaren basist på + en være hygge onkel =) 

mvh
Colberg
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Signe Winther

Se fuldt billede
Posts: 311
kbh'ish
Diva-skjald

Post #44 Posted: Tue Sep 20, 2011 20:55    
  Nå... som Divaskjald er det vist noget med -måske, at melde sig på banen i sidste øjeblik...?
Har fået clearet fødselsdag med familien, så hvis jeg ikke skal til nogen undersøgelser, kan jeg godt. Så skal jeg bare lige have fat i Colberg ang. sovemuligheder, så kan jeg melde endeligt ud.

Jeg kan bidrage med sang og kor og er sindssygt rusten i blokfløjtespil

Jeg glæder mig til at finde ud af, hvad I har "strikket sammen",  til at se gamle venner og møde nye folk
Hop til top
Send private message
Morten Koborg

Se fuldt billede
Posts: 408
Nykøbing F.
Messing-skjald

Post #45 Posted: Thu Sep 22, 2011 21:29    
  Jeg har knægten min med også.

Han hedder Christoffer, og spiller marchfløjte (er i gang med at arrangere noget han skal spille med på sammen med Colberg). Han kan i øvrigt også spille basun og tuba, det ligger til familien Wink
Hop til top
Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Overordnet debat om Skjaldesang 3 Goto page Previous  1, 2, 3 Page 3 of 3
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B