Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Arrangementer til numrene ->
Hvem arrangerer hvilke numre?
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #1 Posted: Thu Jul 28, 2011 7:51    Post subject: Hvem arrangerer hvilke numre?
  Klokken slår og tiden går, og jeg tænkte, det var på tide med et overblik over, hvem der er i gang med eller har overvejet at arrangere et eller flere numre.

Sig til, hvis I har rettelser til nedenstående eller har lyst til at melde jer selv (eller andre Wink). Colberg hjælper meget gerne - også med at tage de uarrangerede numre i sidste ende, hvilket er en dejlig sikkerhed.


De to brødre
Svarre har ikke tid og har opfordret mig til at tage den, men jeg ved heller ikke, om jeg har overskud til den. Så den er pt. åben.

Elverne
???

En ulykke kommer sjældent alene
???

Ikke betale?
Nickie Kühnel

Kropigen
Ingen jeg har hørt om, men måske Ole tager den...?

Kroens sange
Munchkin

Lad fløjten tale
???

Manden og konen
???

Morgankvadet
???

Nattens væsener
Munchkin

Sacha og Nemains krigssang
???

Silvia, Havets Frue
Anne Cecilie Simonsen + Stine fra Århus har sagt, at de gerne vil forsøge sig med den - men skulle vist først lige spørge forfatteren Smile

Sørøvere elsker øl
???

Troldens brudemarch
Munchkin

Vi kæmper kun for øl
???

Visen om Hedegaard
Mie Sindet Daugaard


Med andre ord er der masser af plads til kreative sjæle. Selvfølgelig har vi Colberg i baghånden, og han skal også nok gøre det godt, men det kunne være fedt at få lidt flere folk ind over - både fordi det giver mere diversitet og fordi det er en spændende og lærerig udfordring for dem, der kaster sig ud i det Smile
Hop til top
Send private message
Nickie Kühnel

Se fuldt billede
Posts: 50


Post #2 Posted: Thu Jul 28, 2011 10:46    
  Jeg ville meget gerne prøve kræfter med Ikke Betale. Har aldrig prøvet at arrangere før, men I har lagt en guide op, og denne her har jeg gode minder med, og nogle gode idéer til. Hvis bare jeg må bruge en af jer (Rikke eller Colberg), som mentor i processen? Smile
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #3 Posted: Thu Jul 28, 2011 12:50    
  Absolut. Go, Nickie! Smile

Vi kan evt. udveksle ideer i Rom, men hvad angår musikalsk viden og erfaring, har Colberg langt mere ballast, end jeg har, så kør det gerne forbi ham også.
Hop til top
Send private message
Nickie Kühnel

Se fuldt billede
Posts: 50


Post #4 Posted: Fri Jul 29, 2011 8:24    
  Jeg begynder at skrive ned ud fra vejledningen, og så vender jeg det med jer begge Smile

Tak
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #5 Posted: Wed Aug 03, 2011 16:58    
  Jeg går så småt igang med at kigge på det tilbageværende der endnu ikke har fået en arrangør på.
Så hvis nogle sidder der ude og er igang med noget, men ikke har skrevet sig på, så sig lige til.

De ting jeg laver er ikke fastlagt og kan ændres på efter behov = det er forslag!

mvh
Colberg
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Christian


Posts: 38
Skive i midtjylland

Post #6 Posted: Thu Aug 04, 2011 22:21    
  Hej Smile - jeg kan godt arrangere Manden og konen, men det er ikke en sang, jeg på forhånd kender, så hvis der er nogle, der har specielle lyster eller planer mht. den, så må de lige råbe op, så jeg ikke laver noget skandaløst Wink
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #7 Posted: Thu Aug 04, 2011 23:09    
  Gå igang med den og når du er kommet et stykke, så smid mig en mail med hvad du har fordrevet indtil da.

mvh
Colberg
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #8 Posted: Fri Aug 05, 2011 22:46    
  Som udgangspunkt synes jeg personligt, det er meget oplagt at lave en rollefordeling, så tre forskellige synger hhv. manden, konen og fortælleren - bortset fra det, giver du den bare gas (og ignorerer min personlige holdning, hvis du synes, du har et bedre forslag Smile).
Go, go, Banditlef! Smile
Hop til top
Send private message
Christian


Posts: 38
Skive i midtjylland

Post #9 Posted: Sat Aug 06, 2011 16:18    
  Colberg; jeg sender dig et udkast, når jeg er noget et stykke Smile - har du Primus? For så kan jeg sende dig nodefilen i det, ellers hitter jeg på noget andet Very Happy

Munchkin; jeg har tænkt på selvsamme med at fordele rollerne, men det kommer jo an på, hvor mange, der er friske på at være med på nummeret, men jeg kører derudaf, og ser, hvad jeg får af kritik Smile 

...og så ville jeg egentlig lige høre, om alle vers skal med, eller om jeg skal udvælge nogle. Den er jo ret lang Very Happy
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #10 Posted: Sat Aug 06, 2011 16:46    
  nix, jeg bruger Finale, men send det bare som en billed fil eller som ren midi fil
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Arrangementer til numrene Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B