Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Sange og tekster ->
Festen er lige begyndt
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
visti sejr milert vestergaard


Posts: 1


Post #1 Posted: Tue Jul 11, 2006 12:27    Post subject: Festen er lige begyndt
  

Dette er en sang jeg meget holder af at synge... men savner overordenligt meget at kende melodien... jeg syns det burde være en af de første sange i skulle lægge en ny MP3 på... Be om...

M.V.H. visti sejr

Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kristian Sørensen


Posts: 25
Odder

Post #2 Posted: Tue Jul 11, 2006 18:00    
  Det er også en genial sang og melodien ligger såment også her inde. Smile Hvis du går ind under 'Skjaldesang CD' og trykker på en fane øverst der hedder 'Præsentation'. Der vil du finde et link til den som nummer 1 på cd'en. Men pga at den ligger på en cd man kan købe så ligger der kun et 1 minuts klip, men i det klip når man immervæk at høre 4 vers og 1 omkvæd, og det er langt nok til at man kan melodien.

Held og lykke med sangen

-Kristian
Hop til top
Send private message
Adrian Salo


Posts: 2


Post #3 Posted: Wed Jul 12, 2006 13:04    
  Og så lige et par opmuntrende ord:

Den er faktisk slet ikke så svær at lære, hvis man virkelig sætter sig for det. Jeg bruger godt nok normalt min tid (forstået som "arbejde") på at spille musik, men det var noget helt nyt, da jeg for en 2-3 uger siden fik at vide, at jeg skulle forberede mig til at spille skjald til et miniscenarie. Denne her, er en af de få sange, jeg nåede at lære til fulde. Den er enkel, god, munter, og stemningsfyldt, og, som jeg egentlig ville frem til, relativt nem at lære.

Det lykkes mig at få en 4-5 sange op, så jeg kunne underholde med dem - dog ikke alle lige godt - men denne her gik vældig fint. Smile
Hop til top
Send private message
Mathilde Dueholm

Se fuldt billede
Posts: 4
Aabenraa, Sønderjylland, Danmark

Post #4 Posted: Tue Sep 05, 2006 19:11    
  jamen det skulle jeg da gerne gøre, hvis jeg kunne finde ud af det... kan ikke optage lyd... og det program jeg downloadede kunne jeg ikk lave om til mp3
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Sange og tekster Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B