Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Overordnet debat om Skjaldesang 3 ->
Sted (og tid)
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #1 Posted: Sun Apr 17, 2011 18:10    Post subject: Sted (og tid)
  Kristian Nielsen har snakket om, at der er mulighed for et favorabelt samarbejde med Folkekulturværkstedet nede omkring Sorø , så vi meget billigt kunne låne Broby Gamle Skole (de bygninger, hvor der bliver holdt balladeseminar hver januar) til at indspille i (og måske på længere sigt have en årlig/halvårlig komsammen dernede, men det er vist en helt anden debat)).

Jeg har imidlertid kigget i kalenderen (http://www.bgsbroby.dk/Forsamlingshus/KALENDER.htm), og 'sjovt' nok er lige præcis vores yndlingssuger (40 og 43) allerede booket. Til gengæld er alle uger rundt om dem fri endnu...

Betyder det, at vi fuldstændig skal udelukke det sted, eller at vi skal overveje alligevel at gøre det en af weekenderne i efterårsferien, eller at vi skal overveje at rykke til uge 39/44...?
Hop til top
Send private message
Nickie Kühnel

Se fuldt billede
Posts: 50


Post #2 Posted: Sun Apr 17, 2011 20:16    
  For så vidt er jeg åben for de fleste weekender, da jeg intet ved om ekskursioner eller arbejde på nuværende tidspunkt, men regner med at det meste kan lade sig gøre.
Hvis lokationen er god bør vi gå efter den, medmindre nogle har et endnu mere fantastisk sted til rimelige penge tilgængeligt i de favorable uger.
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #3 Posted: Mon Apr 18, 2011 17:37    
  

Før jeg kan tage stilling til om vi kan bruge stedet, så skal jeg have en tegning over huset/lokalerne, samt hvilket materialer væge og gulv primært består af.

Jeg ved at Harreskov hytten er god til indspilning. Der er flere seperate rum og de består af træ + der er madrasser. Så indtil andet viser sig, så vil jeg holde på den lokation.

Om det skal være i uge 40, 41, 24 eller 43 er underordnet for mig.

mvh
Colberg

Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #4 Posted: Mon Apr 18, 2011 18:13    
  Kristian mente, at der i hvert fald var en passende mængde lokaler til indspilning - snak evt. med ham, da det er ham, der kender dem bedst.

Hareskovhytten er fin, men koster så også lige 5-6.000 kr. mere Smile

Men det vil sige, at  du helt udelukker uge 39 og 44 som en mulighed?
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #5 Posted: Mon Apr 18, 2011 19:06    
  Jeg vil hellere betale for en egnet lokation, end skulle indspille på f.eks. en skole med betonvæge.

Jeg vil helst holde det inde for tidsrammen 40 - 43, da jeg som tidligere har argumenteret, giver passende tid til præ og post arbejdet med indspilningerne.
Men hvis omstændighederne diktere at vi ikke kan få lokaler eller en større antale personer melder fra pga. tidspunktet, så datoen jo rykkes.
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Mie Sindet Daugaard

Se fuldt billede
Posts: 33
Faaborg

Post #6 Posted: Wed May 18, 2011 12:55    
  Jeg vil meget gerne deltage i dette her spændende projekt, og jeg melder mig fri hele efteråret.

Venligst, Mie
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #7 Posted: Mon May 23, 2011 14:36    
  Jeg kan godt prøve at spørge om vi må låne Ungdomshuset. Der er lydstudier og øvelokaler, men jeg ved ikke om vi kan låne dem Smile
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #8 Posted: Mon May 23, 2011 15:53    
  Lise: det gør ingen forskel at der er et studio, da jeg jo ikke kan tage det med mig når jeg skal redigere det senere.

Kristian og jeg er igang med at kigge på skolen, men jeg mangler forsat nogle billeder at nogle af værelserne, før jeg kan afgøre om det kan bruges
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Overordnet debat om Skjaldesang 3 Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B