Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Arrangementer ->
Skjaldesangs jubilæum
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #1 Posted: Fri Jul 16, 2010 10:11    Post subject: Skjaldesangs jubilæum
  Så er det officielt: Skjaldesang bliver 10 år og holder jubilæum i Brøndby Middelalderlandsby 17.-19. september 2010.

De nærmere omstændigheder står i den fine pdf-fil, som Kristian har lagt op på forsiden - vi håber at se rigtig mange af jer Smile
Hop til top
Send private message
Joost Haugmark Jensen

Se fuldt billede
Posts: 125
Sydhavnen, København.

Post #2 Posted: Thu Sep 02, 2010 22:56    
  Tak for information, invitation, pdf-fil og SMS. Jeg har tilmeldt mig, og håber jeg har gjort det rigtigt. Kommer der en liste over tilmeldte herinde? Det kunne da være lidt skægt at se hvem der vi skal lege med i den weekend.
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kristian Nielsen

Se fuldt billede
Posts: 288
Svebølle
Hygge-skjald

Post #3 Posted: Tue Sep 07, 2010 10:23    
  Ja det gør der.
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Joost Haugmark Jensen

Se fuldt billede
Posts: 125
Sydhavnen, København.

Post #4 Posted: Mon Sep 13, 2010 22:44    
  Det glæder jeg mig til. Hvor kommer den op henne?
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Kristian Nielsen

Se fuldt billede
Posts: 288
Svebølle
Hygge-skjald

Post #5 Posted: Mon Sep 13, 2010 23:12    
  Jeg regner med at sende den på mailen.
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #6 Posted: Thu Sep 23, 2010 21:21    
  HVordan gik det så???
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Kristian Nielsen

Se fuldt billede
Posts: 288
Svebølle
Hygge-skjald

Post #7 Posted: Sat Sep 25, 2010 20:59    
  Jo, det gik fint syntes jeg. Vi var en 10 stykker, der mødtes i Brøndby Middelalderlandsby. Om fredagen fik vi præsenteret hinanden og lagt planer for weekendens videre program.
Om Lørdagen startede skjaldetinget, hvor vi fremlagde økonomi, cd-salg, hjemmeside, forum, aktiviteter. osv. Alle kom med med input så der var noget at tænke over.

Kort fortalt så var nogle af konklusionerne:
Der er nogenlunde stabilt antal besøgende på siden mht til tekster/melodier, de sidste 10 år.
Der arbejdes på en ny skjaldesang side der midlertidigt ligger på Skjaldesang.ibit.dk.
Den nye side skulle give mulighed for mere formidling i form af artikler og videoer, samt bedre integration med sociale medier.
Aktiviteten på forummet faldt efter Skjaldesang II.
En del af aktiviten tænkes flyttes til facebook, og historisk instrument forum til dronemusik.

Vi blev enige om at tilføje en danse del til skjaldesangs formåls paragraf, der omhandler formået at formidle relavante danse beskrivelser, såvel som noder og tekster, enten i form af optagelser eller dansebeskrivelser, til enkle danse/sanglege der kan bruges i middelalder og rollespilssammenhæg.

Cd salget for 1'eren er nogenlunde stabilt. salget for 2'eren kunne godt være bedre. Det er planlagt at forsøge at lave mere reklame for Skjaldesang II sammen med ny hjemmeside, artikel i rollespilleren, google reklamer, youtube videoer mm til foråret, inden sommerscenarierne, hvor der er størst trafik på siden i forvejen.

Økonomien er tilfredsstillende der er ca 5000kr på kontoen, og ca 40.000 bundet i cd'er.

Vi fik vendt muligheder og mulige tiltag, evt muligheden for at reklamere tilbyde/arrangerer formidlings kurser/workshops.

Om eftermiddagen fik vi øvet et par danse.

Om aftenen spiste vi og sang, fik filmet lidt hvis der var optræk til det, og ellers havde en hyggelig aften.

Om søndagen fik vi optaget tre danse instruktioner, der er ved at blive redigeret. Samt en god bid af Annas Ballader.

Så alt i alt syntes jeg det var en god weekend, vi fik vendt tingene, lavet noget indhold, og hygget os.
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Lotte Brinch Plougheld


Posts: 146
Aarhus N
Kone-skjald

Post #8 Posted: Mon Sep 27, 2010 0:35    
  Det var faktisk super hyggeligt.
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Arrangementer Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B