Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen ->
Musikere søges til indspilning
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Jane Dixon

Se fuldt billede
Posts: 5
Nørrebro...

Post #1 Posted: Sat Jun 12, 2010 20:16    Post subject: Musikere søges til indspilning
  Soeges:
- 1 strengespiller med flair for stille fingerspil
- 1 floejtespiller
- evt percussion/tromme

Tidshorizont:
Sommer 2010 (inden slut-august)

Delmaal:
Indspilning af instrumental baggrund til sang. Originalnummeret er Clannad: "Of this land" (http://www.youtube.com/watch?v=E8_2AOgzR6g - eller soegning paa titel + kunster paa YouTube)

Slutmaal:
Originalnummeret skal bruges til Liverollespil, nærmere bestemt den Rouliske kultur i Niraham verdenen, hvor den originale melodi med omskrevet tekst udgoer en central del af det Rouliske kulturmateriale. Slutmaalet er at faa indspillet en version med ny tekst som kan uploades paa Roulon.wiki (Roulerkulturens samlede wiki), til fremtiden brug for alle der oensker en intens oplevelse af Roulisk kultur. Dertil er den lavet i en saa simpel version at den med 1-2 instrumenter + 1-2 stemmer kan gennemfoeres i spil.

Vi stiller selv med 2 sangerinder samt grej til indspilning, og arrangementet ligger klar i nodeform.

Haaber I kan hjaelpe - det ville vaere fantastisk endelig at faa den realiseret i spil Smile

Mvh
Jane
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #2 Posted: Sat Jun 12, 2010 21:51    
  Hej Jane

Det lyder spændende, og jeg vil gerne lege med, hvis mine fløjteevner kan leve op til jeres forventninger Smile
Hvis du sender mig noderne, kigger jeg på det, og så kan vi snakke nærmere derfra.
Mvh.
Rikke Munchkin.
Hop til top
Send private message
Jane Dixon

Se fuldt billede
Posts: 5
Nørrebro...

Post #3 Posted: Sun Jun 13, 2010 6:13    
  Hej Rikke,

Jamen det lyder fedt Surprised) Jeg er lidt tidligt ude, da jeg foerst faar noderne klar pr slut-juni. Men hvis du fortsat er interesseret kan du lytte lidt paa originalen og faa en fornemmelse af hvad der kraeves, og om det er noget for dig? (hvis ikke du allerede har vaeret der).

Min mail er dixon.jane@gmail.com - hvis du skriver til mig der kan jeg sende dig noderne senest ultimo juni?

Mvh
Jane
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #4 Posted: Sun Jun 13, 2010 22:59    
  Der er mail på vej Smile
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B