Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen ->
Musiker søger band
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Johan Vedel

Se fuldt billede
Posts: 104
København Ø, orientalsk skjald

Post #1 Posted: Thu Feb 21, 2008 17:44    Post subject: Musiker søger band
  Jeg spiller alt fra persisk setar og daf (en stor rammetromme) til indiske tabla og fløjter. Jeg søger seriøse musikere til at spille middelaldermusik sammen med mig. Jeg spiller oprindeligt indisk klassisk musik, men vil meget gerne også spille noget andet og lidt vildere. Jeg er bosiddende i Kbh. og studerer persisk på universitetet.

Glæder mig til at høre fra jer!

Johan
Hop til top
Send private message Send e-mail
Esben brandt


Posts: 5


Post #2 Posted: Fri Jun 12, 2009 15:44    
  hej! det lyder interessant! men har du hørt om bandet Instinkt/valravn mm
de spiller en mega fedt form for musik måske var det det du ville spille, og hvis der er er jeg meget entresiret i et band eller noget. men det ville også være meget fedt at spille sammen bare forsjov at par gange eller 2 måske spille til noget rollespil hvis det var noget? håber at høre fra dig Smile

Esben
Hop til top
Send private message
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #3 Posted: Fri Jun 12, 2009 16:56    
  En hurtig information fra sidelinien:
Instinkt (som for resten har opløst sig selv) og Valravn er to forskellige bands.
Måske er det Virelai og Valravn du tænker på, da de to grupper består af de samme folk.
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Esben brandt


Posts: 5


Post #4 Posted: Sat Jun 13, 2009 10:21    
  Smile nej det var bare for at høre om det var noget i den stil som vi måske skulle spille Smile ja, Instinkt er ikke mere (snøft) men deres musik er stadig mega fedt Smile
Hop til top
Send private message
Johan Vedel

Se fuldt billede
Posts: 104
København Ø, orientalsk skjald

Post #5 Posted: Sat Jun 13, 2009 14:57    
  Og nu må jeg vist gøre min entre i diskussionen. 
Hej Esben
Fedt at du vil spille musik, det er altid godt. Jeg er ikke så meget til musik a la Valravn. Jeg kan godt li at høre dem, når det en sjælden gang sker, men ellers ikke. Jeg er mere til traditionel middelaldermusik, dvs. akustisk. Mere i retning af Lurpakket (som er mere højklassisk stil) og Cantus Firimus, bare for at tage nogen exempler. Og så noget med nogen sækkepiper, selvom det selvfølgelig er meget nemt at tage en sækkepipe og davul og kalde det "middelaldermusik". Men ja, vi ku sagtens spille til noget rollespil. Lad os mødes på et tidspunkt og diskutere.

/Johan
Hop til top
Send private message Send e-mail
Esben brandt


Posts: 5


Post #6 Posted: Sat Jun 13, 2009 19:17    
  helt sikkert! vil du have mit Nr eller? Email? nu har jeg kun spillet sammen med en "Bagpipe" (sækkepibe) men der ville da være en udformning og en super prøve at spille. jeg vil lige tjekke dine eksempler ud og se hvad der er men det lyder mega hygge Smile spiller selv Fiddel/violin og har et bi instrument i Boran (en irsk tromme)

Esben.
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B