Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen ->
Sommerscenarie søger skjalde
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Laura Sofie Holmegaard


Posts: 4
Jystrup
Elver-skjald

Post #1 Posted: Sun Mar 29, 2009 14:34    Post subject: Sommerscenarie søger skjalde
  Opråb, opråb! Opråb til alle
De små musikanter og lystige skjalde!
Eders kundskab behøves; med følgende ord
Forklares hvorpå dette anråb beror:


Arrangørerne til Tempus Vivos sommerscenarie ’09, Den Sidste Bastion, efterlyser folk der kunne have lyst til at være med til at skabe en glad og hyggelig ingame atmosfære som sangere og historiefortællere. Scenariet bliver afholdt i uge 30 fra d. 21. til d. 25. juli., og finder sted i Colleruphus i Holte. Yderligere information kan findes på www.densidstebastion.dk

Man vil få sine transportudgifter dækket, men bliver ellers som udgangspunkt ikke lønnet. Arrangørerne er dog til at snakke med, så hvis man ønsker at forhandle lidt med dem, eller generelt bare har spørgsmål til dem som ikke besvares på hjemmesiden, kan man skrive til daniel_gerhardt@densidstebastion.dk

I håbefuld forventning om at slig motivation
Ku’ lokke et par barder til Den Sidste Bastion
Da ønskes alle videre en masse gode dage
Med solskin, glade mennesker og megen nybagt kage
 

(Jeg er ikke helt sikker på, om dette indlæg hører til på Skjaldetavlen eller under Arrangementer, men starter med at ligge det her )
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #2 Posted: Sun Mar 29, 2009 19:24    
  Hm... da har jeg jo ikke ferie mere... men hvis det er ok, at man bare kigger forbi en eftermiddag/aften eller to, kan det da godt være, at jeg kunne være interesseret.

Det er i hvert fald et lækkert område (Helteakademiet Smile).
Hop til top
Send private message
Daniel Gerhardt


Posts: 3
Vanløse

Post #3 Posted: Thu Apr 02, 2009 9:49    
  Hey, vil gerne præsentere mig selv som arrangør på Den Sidste Bastion Smile

Hvis der er spørgsmål så fyr endelig løs. Men kort fortalt søger vi hygge og stemnings spredere til kroen eller de udendørs bålpladser.

Rikke - Det er selvfølgelig helt fint at kigge forbi en eftermiddag/aften eller to, det er jo langt bedre end ingenting hehe - Jeg har også hørt at Helteakademiet havde lejet hytten deroppe før Smile
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #4 Posted: Thu Apr 02, 2009 13:19    
  Tjoooh, det lyder da ret hygsomt, selvom jeg på det tidspunkt sikkert har styret min lyst til længerevarende udendørs overnatning. Men hvis det kun drejer sig om en dag eller to er det en anden sag, så jeg vil gerne slå følge, Rikke, hvis du har lyst til selskab.
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Signe Winther

Se fuldt billede
Posts: 311
kbh'ish
Diva-skjald

Post #5 Posted: Thu Apr 02, 2009 14:55    
  Hvis overskuddet er der og helbreddet er i orden, kunne jeg nok også godt kigge et smut forbi. Men det ser jeg på, når jeg når så langt, hvis det er ok Smile
Hop til top
Send private message
Daniel Gerhardt


Posts: 3
Vanløse

Post #6 Posted: Thu Apr 02, 2009 15:55    
  hehe det lyder godt, det er bare helt i orden Smile
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #7 Posted: Thu Apr 02, 2009 22:28    
  Jeg er også frisk på at kigge forbi en del af tiden, hvis helbredet og tiden er til det - jeg ved desværre endnu ikke om jeg arbejder til den tid.
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Daniel Gerhardt


Posts: 3
Vanløse

Post #8 Posted: Fri Apr 03, 2009 10:23    
  Når vi kommer til den tid hvor i bedre kan vurdere om i deltager eller ej, så kan i altid kontakte mig eller en af arrangørerne før eller under scenariet, så vi kan få ting på plads med hvad vi gør med mad, dækning af transport og om rollen.

Jeg kan kontaktes på daniel_gerhardt@densidstebastion.dk

Under scenariet vil arrangørerne sidde i aflukket lokale i hytten på alle tider af døgnet. Man kan bare spørge efter arrangørerne så er jeg sikker på at nogen kan give et peg af hvor vi sidder Smile
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B