Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Diverse ->
nyt underforum: Salg
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #1 Posted: Sat Mar 28, 2009 16:55    Post subject: nyt underforum: Salg
  For små to år siden blev underforummet Historier

Til gengæld kan jeg se, at antallet af tråde i Musik og Instrumenter med overskriften [Salg] har fåat et ordentligt ryk opad.

Hvorfor ikke oprette et underforum udelukkende til Køb og salg af div. skjalde -  relaterede artiker?

Jeg ligger selv inde med en dejlig kappe der ville være perfekt til en rolle som skjald.

Hvad siger folk?
Hop til top
Send private message Visit poster's website



Posts: 42


Post #2 Posted: Sat Mar 28, 2009 17:08    
  Fed idé
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #3 Posted: Sun Mar 29, 2009 17:18    
  Jeg synes det ville være en fin idé at erstatte historieforummet med et salgsforum (evt. med en hensigtserklæring om, hvad slags ting der bør sættes til salg derinde: Skal det være specifikt skjalderelateret, kun instrumenter eller er generelt fantasy-kostume, elverører og orkmasker også i orden?)

Jeg synes nemlig ikke rigtig, at aktiviteten på historieforummet berettiger dets eksistens (eller teknisk set, at det hører helt nok til herinde i forhold til hvor meget det fylder og hvad det kunne blive til, hvis det blev oprettet på sin egen hjemmeside i stedet for som en underside her, så alle historiefortæller-fetischisterne kunne få et lige så imponerende bibliotek af historier som vi har af sange) - men det er måske nok en anden debat... Wink
Hop til top
Send private message
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #4 Posted: Mon Mar 30, 2009 0:42    
  @Rikke.
Egentlig ville jeg kun bruge Historier som et eksempel og argument. Jeg havde ikke tænkt så langt som til at få det slettet, men jeg synes at du har ret i det du skriver. Jeg kommer i hvert fald ikke til at savne det, hvis det forsvinder.

Jeg synes at et salgs-forum kun skal være beregnet på artiker, som på en eller anden måde har relavans i forhold til hjemmesiden.

Hvis det bliver aktuelt, så står jeg gerne for oprydningen og sorteringen af div. tråde.

Jeg har skrevet en mail til Kristian, og spurg til hans mening i sagen.
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Mads Kjøller-Henningsen

Se fuldt billede
Posts: 659
Værløse (København'ish)
Multi-skjald

Post #5 Posted: Mon Mar 30, 2009 11:20    
  Jeg har selv tænkt samme tanke... alle de salgstråde ligger og fylder på et underforum der i forvejen bliver brugt hyppigt.

Do it! Smile
Hop til top
Send private message Send e-mail
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #6 Posted: Mon Mar 30, 2009 12:06    
  Jeg er indforstået med alt, hvad du siger, Nico  - spørgsmålet er så bare, hvordan man definerer om noget relaterer sig til hjemmesiden eller ej (hvad gør fx din kappe mere skjalderelateret end et par elverører, hvis nu nogen gerne ville spille elverskjald? Smile)
Hop til top
Send private message
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #7 Posted: Mon Mar 30, 2009 12:12    
  Det vil nok være en gråzone, men jeg tror godt at folk kan finde ud af at tænke selv på det punkt.

Desuden findes der masser af andre fora hvor elverøre ville høre bedre til. lige som div latexvåben ... Hvis man skulle finde på at spille kriger demon skjald?

Og ellers er den vel ikke længere end at et indlæg kan slettes hvis det er for irelevant.


Hop til top
Send private message Visit poster's website
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #8 Posted: Mon Mar 30, 2009 12:24    
  Jeg tænker:
Når jeg lige har lidt bedre tid, så vil jeg oprette et salgsforum og poste en advarsel i historieforummet om, at det nedlægges, men at de allerede skrevne tråde lægges over under Diverse.
Efter et passende stykke tid vil jeg så gøre det...
Hop til top
Send private message
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #9 Posted: Tue Mar 31, 2009 9:23    
  Lyder som en fin løsning.
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #10 Posted: Wed Apr 01, 2009 18:02    
  ...men lige nu har vi åbenbart problemer med at komme ind og pille med vores administratorrettigheder, så det bliver ikke før Kristian har set på dét problem Sad
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Diverse Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B