Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Diverse ->
Nyt fra Skjalde-CD2?
Goto page 1, 2  Next  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Kirstine Krath Nielsen

Se fuldt billede
Posts: 41
Odense - Allesø

Post #1 Posted: Sat Feb 23, 2008 22:57    Post subject: Nyt fra Skjalde-CD2?
  Tja, er der noget nyt som vi nysgerrige folk der enten ikke har tid eller lyst til at være med i projekt kan få godt af at høre?

Jeg er i hvert fald ufattelig nysgerrig!
Hop til top
Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #2 Posted: Sun Feb 24, 2008 1:21    
  Ja, der er faktisk så meget nyt at vi faktisk næsten ikke selv kan følge med Smile Men mon ikke vores folkevalgte diktator-tyran (Christian Colberg) finder på at skrive et par ord i det åbne forum på et tidspunkt til glæde for folket.
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #3 Posted: Sun Feb 24, 2008 1:34    
  Jo jeg kan da godt skrive noget

Jeg har lige overtaget rollen som tovholder på projektet efter Tore, der desværer pga. manglende tid har måtte trække sig.

Hvad laver vi lige nu
Vi har lige pt en masse forberedelser der skal på plads inden vores indspilnings weekend der ligger i Storebededags ferien.
Det er bl.a. at få skrevet arrangementer færdige og få dem delt ud til de personer der skal være med på de enkelte sange.
Vi er også i fuld gang med at finde ud af hvem der overhovde kommer til optagelserne og hvad de hver især skal lave på projektet.
Vi har valgt i den store styrre gruppe at det er os der invitere folk vi mener kan bidrage til projektet ud fra et ikke klart defineret niveau krav.... hvis man kan ige det på den måde.
Vi har fået skaffet lokaler uder i Harreskovs hytten der ligger i Harreskoven ( Købehavn) hvilket jeg personligt er meget glad for da jeg mener at et træhus vil give en god lyd.
Så har vi fået sat navne på hvem der står for madlavning.

Vi er desuden igang med at finde ud af hvilket instrumental nummer vi gerne vil have med på CDen, og om der evt. er tid og interesse i at få mere end bare et instrumental nummer med. Dette afhænger dog af hvordan stemningen er, og om der er tid til at få indspillet det hele
Vi har i tankerne at vi vil lave en prioteret række følge for de ca. 20 sange der er på tale at få indspillet, da vi ikke er helt sikkere på at der er tid nok til at få indspillet dem alle sammen. Vi arbejder ud fra at vi kan nå alle sange + instrumental nummere =)

Så er der vist ikke så meget at sige, og hvis der er så kan nogle andre suplere eller modsige mig =) 
hvilket jeg jo er totalt lige glad med for jeg DIKTATOR-TYRANEN ( Folkevalgt =)

mvh

Christian
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Laura Sofie Holmegaard


Posts: 4
Jystrup
Elver-skjald

Post #4 Posted: Mon Feb 25, 2008 16:15    
  Er det stadig muligt at melde sig som sanger (saafremt der altsaa er brug for flere), selvom man grundet sin egen udeblivende aktivitet paa forummet ikke har vaeret med til nogen moeder eller meldt sig til andre steder?
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #5 Posted: Mon Feb 25, 2008 17:44    
  Hej Laura.

Nu har du givet udstyrk for at du gerne vil med, og så må det være lidt op til de enkelte arrangøre af sangene om de kan bruge dig eller ej.

Jeg tror, og dette er mine egen tanker, at når vi har fordelt de forskellige roller lidt mere, og fået styr på arrangementerne, så skal vi lede efter nogle flere til at synge ( kor).

Men vi tager den lige i gruppen og finder ud af hvilket krav og forventinger vi stiller til evt. musiker og kor.

mvh

CHristian
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Kirstine Krath Nielsen

Se fuldt billede
Posts: 41
Odense - Allesø

Post #6 Posted: Mon Feb 25, 2008 19:15    
  Tak for briefing Very Happy
Super lækkert at høre noget nyt. Hold os endelig opdateret.
Hop til top
Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Mads Kjøller-Henningsen

Se fuldt billede
Posts: 659
Værløse (København'ish)
Multi-skjald

Post #7 Posted: Mon Feb 25, 2008 20:02    
  

@Laura:
Jeg tror at vi utrolig gerne vil have dig til at synge din "Ud på Heden" (Jeg arrangerer den sammen med Nicolas Koch-Simms).

Hop til top
Send private message Send e-mail
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #8 Posted: Tue Feb 26, 2008 10:39    
  Nicolas Koch-Simms siger ja...
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Laura Sofie Holmegaard


Posts: 4
Jystrup
Elver-skjald

Post #9 Posted: Tue Feb 26, 2008 10:46    
  Tak for svarene. Så venter jeg bare i spænding på at høre mere om kor, og glæder mig til at synge "Ud på heden". Smile
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Beate Horsleben


Posts: 102
Ballerup (Hovedstads egnen)

Post #10 Posted: Thu Apr 24, 2008 12:52    
  Er der ikke en der ligger titlerne på hvilke sange/numre, der tages med?
Jeg har godt nok fået opstøvet nogle titler hist og her, men en liste ville være rart.
Hop til top
Send private message Send e-mail
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #11 Posted: Thu Apr 24, 2008 13:10    
  

Jeg har lige slettet Nicholas´ indlæg da jeg ikke er så sikker på at vi skal offentlige gøre hvilket sang der er med på CD, før den udkommer.

Under alle omstændigheder mener jeg at vi internt lige skal diskutere det først.

mvh

Christian Admin og Dikatator =)

Hop til top
Send private message Visit poster's website
Beate Horsleben


Posts: 102
Ballerup (Hovedstads egnen)

Post #12 Posted: Thu Apr 24, 2008 15:56    
  Helt fint.
Det skulle nok bare havet være aftalt for længe siden, men sket er sket.
Hop til top
Send private message Send e-mail
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #13 Posted: Thu Apr 24, 2008 16:01    
  Jeg tænker at folk under alle omstendigheder snakker med hinanden, og som Beate selv nævner det, så ved hun alleredet noget. Jeg ser ikke selv nogen grund til at hemmeligholde det, men hvis det er flertallets ønske, så beklager jeg mit initiativ.
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Lotte Brinch Plougheld


Posts: 146
Aarhus N
Kone-skjald

Post #14 Posted: Thu Apr 24, 2008 16:19    
  Det kan godt være folk ved lidt om det ene og det andet, men er der noget skriftligt der viser hvilke numre det er og så videre kan vi godt løbe ind i problemer. 

Jeg vil ikke have mere bøvl med NCB der trods alt skal frigive cd'en.

TIl de utålmodige; I har en masse at glæde jer til så se det som en bonus overraskelse.
Hop til top
Send private message
Beate Horsleben


Posts: 102
Ballerup (Hovedstads egnen)

Post #15 Posted: Thu Apr 24, 2008 16:39    
  @Nico:
Nu har jeg det jo med at vide ting, som jeg ikke skal og bør vide, (men jeg for dem jo fortalt, hvad gør jeg?), det har du måske helt glemt?


Folk snakker, alene herinde er der blevet nævnt en del.
Men jeg ved først mange, vist jeg har fortolket et par indlæg rigtigt, men så er det også største delen jeg kender til.
Hop til top
Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Diverse Goto page 1, 2  Next Page 1 of 2
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B