Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Fejl på skjaldesang ->
æøå
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Niels Eggert Benzon

Se fuldt billede
Posts: 8
Hads-herred

Post #1 Posted: Wed Jan 23, 2008 2:59    Post subject: æøå
  

Problemer med de danske bogstaver!

Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #2 Posted: Wed Jan 23, 2008 7:57    
  Det er en meget gammel sag, Niels... personligt har jeg bare vænnet mig til, at det er sådan det er :-/

Men jeg så lige i "Udover bølgen," at ø'et var gået i stykker, så her er et lille tip:
Når du går ind på en sang for at rette den (hvad du eller en anden ser ud til at have gjort), så husk lige at tjekke overskriften for, om den ser ok ud.
Hvis ikke, skal du bare slette alt rodet og skrive det rigtige bogstav i stedet for. Så er det på plads igen Smile

Men man skal selvfølgelig altid huske på ikke at lade æ, ø eller å indgå i navnene på de filer, man lægger op... ellers kan de ikke altid downloades igen...
Hop til top
Send private message
Niels Eggert Benzon

Se fuldt billede
Posts: 8
Hads-herred

Post #3 Posted: Wed Jan 23, 2008 9:35    
  Tak for den oplysning. Ja, jeg var lige inde og ændre en detalje, så det er altså der, det er sket. Det skal jeg huske en anden gang, men lige for nu holder jeg nok en mindre pause ;o)
Hop til top
Send private message
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #4 Posted: Wed Jan 23, 2008 13:20    
  Jeg går ud fra det sker i forbindelse med database backup eller lignende. På et forum jeg administrerer var vi nødt til at gendanne fra database pga. hackerangreb, og da skete det samme - der gik koks i æøå.
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Kristian Nielsen

Se fuldt billede
Posts: 288
Svebølle
Hygge-skjald

Post #5 Posted: Wed Jan 23, 2008 16:56    
  Ja, det er et generelt problem, som jeg ikke har villet gøre mere ved i denne version af siden. Det er irreterende og pinligt, men sådan er det. Det skyldes ikke hackerangreb men uvidenhed fra min side da jeg lavede siden i sin tid. Jeg ved nu hvordan det skal laves ordentligt og regner med at løse det med næste version af siden, som jeg arbejder på.
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Fejl på skjaldesang Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B