Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Arrangementer ->
Skjaldenes Nat.
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Beate Horsleben


Posts: 102
Ballerup (Hovedstads egnen)

Post #31 Posted: Thu Jan 17, 2008 2:04    
  Hvis der bliver plads i en bil søndag, så vil jeg gerne med til sjælland.
Men ellers så er jeg da meget interreseret i noget kørsel fra/til vejle (lørdag:16 tiden)
Hop til top
Send private message Send e-mail
Lisa Asferg


Posts: 11
Vejle

Post #32 Posted: Thu Jan 17, 2008 21:49    
  Hej Beate

Du kan køre med os, min svigermor kører mig....

hvornår er du på banegården?

Hilsen
Lisa
ps. skriv på webmaster@lisamus.dk
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Troels Dueholm Nørgaard

Se fuldt billede
Posts: 80
Århus N
Barok-skjald

Post #33 Posted: Sat Jan 19, 2008 11:13    
  Jeg skulle skrive fra Tore at hvis man har yderligerespørgsmål, kan man ringe til Tore.
 Tlf. 26 80 20 98
Hop til top
Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Beate Horsleben


Posts: 102
Ballerup (Hovedstads egnen)

Post #34 Posted: Mon Jan 21, 2008 22:51    
  Tak, alle sammen, for nogle hyggelige dage.

@Kristian, Husk de to udvidelser til forumet... Hmm... Måske er det bedst at lade være, vi leder bare folk i uføre (/fordærv), og Joost begynder at plage Nico for alvor.

@Colberg, `G´
Hop til top
Send private message Send e-mail
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #35 Posted: Mon Jan 21, 2008 23:35    
  Æhm...  hva'?

Er det bare mig, eller var Beates indlæg meget indforstået...?
Hop til top
Send private message
Lotte Brinch Plougheld


Posts: 146
Aarhus N
Kone-skjald

Post #36 Posted: Mon Jan 21, 2008 23:40    
  Tror det.

Håber i havde en hyggelig weekend, allover synes jeg selv det gik udemærket.
Skulle hilse fra konsfolkene og sige at de havde haft det sjovt.

Håber alle er tilfredse og hvis i har lyst kan i jo lige evaluere.

Lotte Plougheld
Hop til top
Send private message
Beate Horsleben


Posts: 102
Ballerup (Hovedstads egnen)

Post #37 Posted: Mon Jan 21, 2008 23:47    
  Tja...
Det er måske kun for dem der, forstod et det hed `Skjaldenes Nat´-Tak til vedkommende der sagde dette.
Og måske er det kun mig, der husker alle delene.

Kristian og mig, gik nok lidt i selvsving, i løbet af natten, og vi var bla. over i noget `skjaldedatting´ og noget `seksuel´/`seksualitet´ Eller hvad det nu skulle hedde.
Hop til top
Send private message Send e-mail
Beate Horsleben


Posts: 102
Ballerup (Hovedstads egnen)

Post #38 Posted: Tue Jan 22, 2008 0:29    
  Hvad ang. Colbergs G, så blev han ved med at spørge mig ud, om et interval, og jeg må nok indrømme, ikke at have læst nok på lektion, til at kunne svare under de tilstedeværende forhold, så derfor måtte han få svaret nu.

Det fik ham måske, til at lyde hård, hvilket ikke er sandt, heller ikke selvom han lægger 5% flinkhed oven på, når han spiller rollespil. Jf. et citat, han engang skrev.
Hop til top
Send private message Send e-mail
Lisa Asferg


Posts: 11
Vejle

Post #39 Posted: Tue Jan 22, 2008 15:35    
  Hej Allesammen

Tak for en superfed oplevelse, jeg er ked af at jeg ikke kom og sagde farvel, men min nakke var fæl.....

til dem af jer som jeg har aftalt at mødes med (dem fra Århus) og dem jeg skulle forsøge at lave spændende ting til så kan i lige skrive til mig på mail, så er i søde Smile webmaster@lisamus.dk

@Lotte vi skal da lige finde en dag Very Happy
@Joost jeg er gået igang med broderierne, men jeg er lidt i tvivl har de fedeste materialer, men kan det tænkes at de brugte bomuld til fine tråde? har nemlig fundet noget naturfarvet bomuld til at brodere med Smile
@Trols kunne det tænkes at man kunne få lidt undervisning engang når jeg alligevel skal til Århus?
@Anne du skriver lige når du er i Århus ikk?
@Rikke det var et eller andet med en fløjte ikk? jeg skal lige have overtalt min kæreste til at jeg må bruge flere penge for har lige brugt 300 på materialer til broderier og den slags....

Kæmpeknus og en glad hilsen
fra Lisa (der er frisk på en ny skjaldenat til hver en tid)
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #40 Posted: Tue Jan 29, 2008 11:26    
  Jeg nedskrev nogle tanker da jeg kom ned fra Skjaldenes Nat, men glemte derefter at poste dem på forummet. Men her er de så endelig.

Først og fremmest, tak til alle for en herlig weekend! Morede mig dejligt, og deltager gerne igen. Lotte lagde op til evaluering, og jeg har overvejet et par punkter:

Tid: Det ville være fedt med en hel weekend til at slå os løs! Især for dem der skal rejse langt kan det virke som en stor udgift blot for et enkelt eller et halvt døgn.

Jeg tror derudover det kunne være en idé i fremtiden hvis der var en opdeling mellem soverum og musikrum. Der var folk der blev bedt om at holde op med at spille fordi nogen havde lagt sig til at sove, og det synes jeg er synd. Det hed Skjaldenes Nat, men blev i praksis Skjaldenes Eftermiddag/Aften. Folk bør have lov at spille til den lyse morgen, hvis de lyster. Selv bukkede jeg (og andre) desværre under for hovedpine på et tidspunkt efter midnat. Jeg tror at en del af os havde symptomer på en mild røgforgiftning, hvilket bringer mig til…

Lokation: Ingen tvivl om at stedet er rigtig fedt. Autentisk jernalderlandsby, virkelig cool. Men midt om vinteren er det altså koldt (og vi var heldige det ikke var frostvejr), og hvis folk fryser eller får hovedpine/rindende øjne/vejrtrækningsproblemer pga. røg tager det fokus fra det vigtigste: Musikken. Det er helt klart hyggeligt med bål og skind osv., men jeg tror de fleste havde ønsket vi kunne holde dørene åbne for bedre udluftning – men det var det for koldt til. Jeg ville elske at spille et scenarie på Vingsted centeret (om foråret/sommeren/efteråret), men til et arrangement som dette er det vel strengt taget ikke nødvendigt med en lokation der er så ”ingame”. Jeg ville have foretrukket en bygning med indbygget el/varme/rindende vand/toiletter til dette formål.

Program: Et strammere program fastlagt på forhånd havde ikke generet mig det mindste. Og jeg taler ikke om en ”sætliste” eller noget i den stil, men måske tidsrum løst dedikeret til eksempelvis introduktion, jamming, fri aktivitet, middelaldermusik, kædedans, hvad ved jeg. Det var klart fedt at folk fik lejlighed til at give den gas på den ene eller anden vis, lege, fjolle, osv, men jeg savnede også en gang imellem en tråd i det der foregik, og det efterlod følelsen af at der kunne være nået meget mere.

Overordnet vil jeg dog stadig sige at det var alle tiders. Tak for Lotte for at arrangere, og konservatorium-drengene for at besøge, og Mads’ mor for bekymre sig for sin søns moralske fordærv, og Lise for the Sound of Music, og Rikke og Morten for selskab i toget, og Colberg for alle de dejlige ledninger man kunne snuble i, og Kristian for at give mig et lift hjem, og Ole for at spille så smukt, og Tore for at være Tore, og Nico for underholdning på vej hjem Very Happy Og tak til alle dem der ikke er nævnt ved navn!
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Lotte Brinch Plougheld


Posts: 146
Aarhus N
Kone-skjald

Post #41 Posted: Tue Jan 29, 2008 15:31    
  1000 tak liselle. Rigtig mange gode pointers. Dette var som sagt det første arrangement. men jeg vil helt sikkert tage dine punkter op hvis jeg en dag skulle få nogenlunde samme idé
Hop til top
Send private message
Joost Haugmark Jensen

Se fuldt billede
Posts: 125
Sydhavnen, København.

Post #42 Posted: Tue Jan 29, 2008 21:16    Post subject: Evaluering
  Tak til Liselle for at sige ting jeg er meget enig på en pænere og mere struktureret måde end jeg selv kan. Nedenfor har jeg skrevet nogle tilføjelser, men først og fremmest gælder det Liselle skrev.
Jeg er meget glad for at arrangementet blev afholdt og blev så vellykket. Til en anden gang er ihvertfald jeg klar til også at give en hånd med at sætte arrangementet sammen, så det ikke bliver for hårdt eller stresset at afholde. Det er jo meningen at det skal være hyggeligt, og ideen er for god til ikke at blive gentaget.
Særlig var det rart at have et arrangement uden for sæsonen som er "vores eget" om jeg så må sige. Hvor man kan være intern, fjollet, og på andre måder bedre selv definere hyggerammerne end det bliver tilfældet til f.eks. Midvinter.
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #43 Posted: Thu Feb 07, 2008 4:52    
  Jeg har smidt de videoklip jeg optog til Skjaldenes Nat på min mobil sammen. Resultatet er her.

http://www.youtube.com/watch?v=aE7-qbJbzOY

Manglende korrektur på undertekster (da jeg simpelthen var for træt), og udeladelse af visse navne (Rikkes, eksempelvis!). I overlever nok Smile
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #44 Posted: Thu Feb 07, 2008 12:54    
  ....wow. Jeg er på Youtube... Very Happy
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #45 Posted: Thu Feb 07, 2008 14:28    
  Sikke dog en fin fin video... og TAK for min relativt beskedne rolle i den!

Jeg vil nemlig godt lige sige med det samme (til en anden god gang), at jeg ikke ville bryde mig om at få mine musikalske spontaniteter smidt op på Youtube (man kan vist ikke rigtig høre mig i denne her video, så det er ok).

Generelt er jeg ikke særlig pjattet med at blive filmet, og især er jeg ikke vild med at blive foreviget og offentliggjort på nettet med noget, som jeg troede jeg kun gjorde i venners lag.

Lidt ligesom den berømte stripvideo fra et eller andet gymnasium - bare med mindre nøgenhed Wink

Så længe alle medvirkende er indforstået med det: No Problem.
Jeg er så bare en af de kedelige, som vil spørges først...
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Arrangementer Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next Page 3 of 4
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B