Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen ->
Invitation til Liverollespillet Tilverton
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Peter Stensgård


Posts: 1


Post #1 Posted: Mon May 29, 2006 21:59    Post subject: Invitation til Liverollespillet Tilverton
  Kære Skjalde

Jeg vil gerne invitere en eller flere musikere/skjalde til at deltage i afslutningen af vores liverollespilskampagne Tilverton i Herning. Kampagnen har kørt i et års tid med 7 endagsscenarier.
Vi ønsker at afholde det 8. scenario over en hel weekend for at give den helt rigtige afslutning af kampagnen.

Tilverton handler om en by i den nordlige del af kongeriget Cormyr i D&D-verdenen Forgotten Realms. Byen blev for nogle år siden ødelagt under en krig, men placeringen af byen er afgørende for nationens forsvar er afgørende og opbygningen blev startet - måske lidt tidligere end den burde, da man aldrig har løst mysteriet omkring dens ødelæggelse.

Vi har været mellem 150 og 200 spillere fra hele det midtjyske fra 13 år og opefter. Vi har forsøgt at have et stærkt fokus på historien og grupperne - modsat andre kampagner, hvor det er mere "bare mød op og slås".
Det har betydet, at de mange nye spillere vi havde med fra 1. scenario er nu blevet nogle dygtige spillere.

Tilverton 8 ligger i weekenden d. 30. juni til d. 2 juli. Situationen er sådan, at om lørdagen, d. 1. juli, vil vi gerne afholde en festlig aften med helstegt pattegris og alt, hvad der nu skal til. Vi ville elske, hvis der ville komme en og hjælpe os med at give spillerne en endnu bedre oplevelse.
Jeg har mødt nogle af jer her fra hjemmesiden rundt omkring i landet og det ville glæde mig, hvis i ville overveje det.

Du er naturligvis meget velkommen til at deltage i hele scenariet. Intet af det vil koste dig en rød øre. Det er det mindste vi kan gøre.
Evt. transporttillæg er jeg også meget modtagelig overfor.

Der er flere informationer at hente på hjemmesiden www.Tilverton.dk eller bedre endnu er hos mig personligt på Peter@Tilverton.dk eller lav et indlæg, så ser jeg det nok også.

De bedste hilsener
Peter Stensgård
Hovedarrangør for Liverollespillet Tilverton
Kasser i A New Hope, Herning Rolle- og Liverollespilsforening (www.Newhope.dk)
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #2 Posted: Mon May 29, 2006 22:16    
  Dejligt at se, at verden udenfor også har opdaget vores forum. Det er jo lige præcis sådan noget som ovenstående denne del af forummet skal bruges til Smile

Jeg må desværre sige, at:
Det kunne være sjovt (ikke mindst, hvis Nico og jeg genoplivede vores Arrogante Musikanter Wink), men det falder altså sammen med middelalderfestivallen i København (1.-4. juli), som jeg har lovet mig væk til både lørdag og søndag - og så kan det nok godt blive svært at nå hele vejen til Herning om aftenen :-/

Men jeg håber da, der er andre herinde, der har tid og lyst til det, og så vil jeg i øvrigt opfordre dig til at spørge igen en anden gang, hvis det skulle være og også gerne opfordre andre til at gøre det.
Så længe jeg får en musiker (eller flere) med mig, er jeg vældig frisk på at gå ud og musicere Smile
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B