Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Arrangementer ->
Januar workshop i Odense Skjaldelaug!!
Goto page Previous  1, 2  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #16 Posted: Mon Dec 10, 2007 13:40    
  Er det muligt at i til næste år kan rykke datoen workshoppen, så den ikke kommer i kambolage med arrangementer som balladeweekenden på Borby gamle skole.

Jeg ville personligt gerne være kommet til begge, men det er blevet sværere at være flere steder på én gang, efterhånden som jeg er blevet lidt ældre... 
Hop til top
Send private message Visit poster's website
stine duch andreasen


Posts: 15


Post #17 Posted: Mon Dec 10, 2007 23:15    Post subject: Workshops datoer
  det forstår jeg så udemærket. ligger selv og stresser over alt det jeg skal nå og ikke når... men...

det er sådan at de der kommer til den forrige workshop skriver på en seddel hvilke weekender i den "næste"  workshop måned de ikke kan komme og derfor helst ikke vil have det til at ligge.

De tilstædeværende medlemmer/diltagere er det eneste jeg har at gå ud fra i forsøget (denne gang) på at undgå at ligge det oven i århus gøglertræf...

altså er jeg bare nød til at tage mere hensyn til de frammødte/medlemmers ønsker og der er trods alt kun 4 weekender at tage af...

men jeg håber at workshoppen marts kommer til at ligge mere belejligt for dig.-
skriv evt før denne workshop i jan. hvis du ved der kommer til at ligge noget i marts vi skal forsøge at undgå når vi fastlægger næste dato (i forbindelse med woirkshoppen) så vil vi helt sikkert forsøge

Wink 

MVH Stine
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Arrangementer Goto page Previous  1, 2 Page 2 of 2
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B