Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen ->
Søger skjaldegruppe til underholdning
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Diana Karen Stæcker


Posts: 2


Post #1 Posted: Mon Oct 15, 2007 22:56    Post subject: Søger skjaldegruppe til underholdning
  Hejza
Jeg kunne godt teanke mig at horer fra en skjalegruppe der har erfaringer i underholdning. Det jeg skal bruge gruppen til, er underholdning til min 18aars fodselsdagfest med temaet middelalder, festen der ikke lige har faaet fast dagto endnu, er engang i januar/febuar 2009, ja nogen vil sige der da er laenge til, men jeg onsker der skal være tid til at ove og forberede samt selvfølgelig mulighed for jeg kan se hvad gruppen kan, det jeg kunne forstille mig gruppen kan skal kunne:
Underholdning, i form af sang, evt dans eller skuespil( eller hvilke ideer gruppen nu ellers har), gerne et par timer.
Da jeg selvfolgelig forventer en vis proffesion, vil jeg selvfolgelig betale gruppen og sorge for mad og drikke( det bliver et aftens program, indendors)
Skulle der være nogen intererssert, eller kan anbefale nogen, så skriv til mig paa understaaende mail saa kan vi aftale nearmere:

Diana Steacker- dianast@ofir.dk

Det skal lige siges dette forgaar i Holstebro og er en privat lukket fest, der intet har med rollespil at gøre (det gør intet folk er van til at optræde til fx rollespil, bare de er klar over dette er seriøst festunderholdning).
Hop til top
Send private message
Lotte Brinch Plougheld


Posts: 146
Aarhus N
Kone-skjald

Post #2 Posted: Tue Oct 16, 2007 12:52    
  Hej Dina.

Vi er en lille skjaldegruppe nær ved (Aarhus) Der er udgjordt af blandede professionelle og semi professionelle musikere. Kan da prøve at høre om vi kan samle noget sammen, det lyder i hverfald interessant. 

Du er mere end velkommen til at kontakte mig via mail slangetunge@hotmail.com

Du kan også sende mig en privat besked for nærmere kontaktoplysninger.

Lykke til.

Hilsen Lotte
Hop til top
Send private message
Troels Dueholm Nørgaard

Se fuldt billede
Posts: 80
Århus N
Barok-skjald

Post #3 Posted: Tue Oct 16, 2007 21:17    
  Ellers er det jo oplagt at kontakte nogen af de eksisterende middelaldermusikgrupper. Prøv fx at kigge på www.lurpakket.dk Smile Du kan også finde links til andre danske middelalderbands her på forumet i denne tråd: http://www.skjaldesang.dk/debat/viewtopic.php?t=129

Der er godtnok længe til og meget kan nå at ske.. Der kan sågar nå at komme nye middelalderbands..

\Troels
Hop til top
Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Diana Karen Stæcker


Posts: 2


Post #4 Posted: Tue Oct 16, 2007 22:11    
  Troels, ja ved godt det er tideligt, men har ingen andelse om hvor lang tid musikere skal bruge på at øve også er det rart at have en liste man kan følge op på senere og se om hvad man står med Smile
Hop til top
Send private message
Troels Dueholm Nørgaard

Se fuldt billede
Posts: 80
Århus N
Barok-skjald

Post #5 Posted: Wed Oct 17, 2007 21:42    
  Du har ret
Det er ingen skade til at være tidligt ude. Vi i Lurpakket kan godt bookes med et par måneders varsel, hvis ikke det er i højsæsonen, men det er januar/februar måned jo heller ikke... Smile

\Troels
Hop til top
Send private message Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B