Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Diverse ->
Hele akkord listen til Blåberfred
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Hans Christian Skaarup


Posts: 2
Gentofte

Post #1 Posted: Sun Sep 09, 2007 11:24    Post subject: Hele akkord listen til Blåberfred
  

Hej Smile jeg er lidt nybegynder på guitar og sådan men det går dejligt fremad og lære nu det jeg burde kunne stille og roligt ! og snart vil jeg gerne i i skjalde livet !

Jeg er ven af Charles Bo nielsen og han bad mig om at nu når jeg kan spille guitar om jeg ikke kunne lære noget skjaldesang, det gik jeg med på men jeg har lidt problemer med at spille  " Tag og rejs ned til Blåbærfred "

måske der var en som kunne tage sig arbejdet og hjælpe mig med at skrive hele sangen / mellemspil og omkvæd på et word dokkument da jeg har det lidt lettere at følge med på den måde så hver teksts stykke har sine akkorder over sig Smile

håber der er proffesinonel hjælp derude

Min mail er

Hop til top
Send private message MSN Messenger
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #2 Posted: Sun Sep 09, 2007 11:40    
  Hejsa, og velkommen til skjaldeverdenen.

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvad du spørger om.
Der ligger så vidt jeg kan se en fin akkordoversigt inde under sangen, hvor der står både hvad der skal spilles i vers, omkvæd og mellemspil.

Hvis du mener at du gerne vil have den fulde tekst med akkorderne gentaget henover hver enkelt linje, så... nå ja, det er jo ikke noget, der kræver musisk indsigt. Det tager noget tid at pusle det sammen i et Word-dokument el. lign., men jeg kan ikke se, hvorfor du ikke selv skulle kunne gøre det Smile

Når nu der er så mange flinke og hjælpsomme (og ikke mindst dygtige Smile) mennesker herinde, som bruger en masse tid/energi på at hjælpe os andre, så synes jeg ikke der er nogen grund til at belaste dem yderligere med ting, vi lige så godt kunne gøre selv Wink
Hop til top
Send private message
Hans Christian Skaarup


Posts: 2
Gentofte

Post #3 Posted: Sun Sep 09, 2007 12:25    
  Tak for det.. men så vil jeg se hvad jeg kan finde ud xD
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Diverse Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B