Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Arrangementer ->
Sommerscenarie 2007 - Midsommerdysten.
Goto page Previous  1, 2  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Signe Winther

Se fuldt billede
Posts: 311
kbh'ish
Diva-skjald

Post #16 Posted: Tue Jun 05, 2007 15:44    
  Næh hov Dan!
Mads må du altså ikke stjæle, han skulle jo meget gerne komme forbi til vores markedsdag i harreskoven, der desværre ligger samtidig...
Hop til top
Send private message
Ann Sofie Smed Jakobsen

Se fuldt billede
Posts: 17
Århus
Ginger-skjald

Post #17 Posted: Thu Aug 16, 2007 22:16    
  scenariet er nu vel overstået med stor ros til arrangørerne, der udførste et stort stykke logistiskt arbejde (jakob kyed ftw). musik var der meget af, og hele 4 kroer at turnere på, selv om det også blev til et par svippture ind i de forskellige gårde. 
ja - jeg spillede skjald, men blev skuffet over, hvor lidt spil, jeg fandt fra de andre musikanters side. himlens frie fugle var med igen i år, men hvad jeg hørte til dem kan nemt beskrives som "ingenting", bortset fra under efterfesten, hvor det var druksangene, der sad til højbords. 
selve scenariet var utrolig godt, så jeg kan kun anbefale (som jeg her gjort de sidste tre år) at man tager til Einherjernes Sommerscenarier, da de rummer mange aspekter - der er monstre til dem, der vil have monstre - og der er middelalder til dem, der vil have middelalder (+stemning + hygge + fed opsætning).
personligt havde jeg gerne set mere "konkurrence" mellem os, de tilrejsende skjalde, og de fastboende skjalde, som huserede nede på "den stolte fasan" (den gruppe, hvor mikken brunberg også var i). konkurrencen blev lidt slået i stykker, da vi blev bedt pænt, men bestemt (og med et truende muskelbundt i baggrunden) blev bedt om at holde os væk, fordi vi "trådte andre kunstneres domæne"... sådan noget pladder... ikke for at sige noget ondt til eller om nogen, men mere spil i fremtiden. konflikter er livets essens.
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #18 Posted: Sun Aug 19, 2007 16:11    
  Når du snakker om, hvor lidt spil du fik fra de andre musikanter, mener du så musik-spil eller rolle-spil?
Hop til top
Send private message
Dan True

Se fuldt billede
Posts: 40


Post #19 Posted: Mon Aug 20, 2007 13:59    
    Jeg må indrømme at jeg savnede musik lidt til scenariet. Der var den ene skjaldegruppe man hørte på kroerne, og så var der Den Stolte Fasans folk som jeg hørte lidt til under turneringen. Jeg hørte ikke meget.

   Men; kan måske også være fordi jeg ikke opsøgte det vildt meget.. Så det er ok bare mig.

   Men fedt scenarie, stor ros!
Hop til top
Send private message
Andreas Palsgård


Posts: 29
Nørrebro

Post #20 Posted: Tue Aug 21, 2007 11:15    
  Ann: 
Til oplysning så spillede vi ikke skjalde nede på "Den stolte fasan". Vores primære opgave var at drive kroen; jeg selv var jo brygmester; så det var kun når vi havde lidt tid vi morede os med at spille lidt musik, så i havde faktisk ingen konkurrence
Himlens frie fugle var ikke med i scenariet - folkene bag sidste års gruppe var med, men de spillede i år sigøjnere.
Slutteligt forstår jeg ikke at I ikke spillede mere med på den situation hvor i blev smidt ud af kroen. Det var jo netop en konflikt, men i tog ikke bolden og spillede med. Sagen var at der var fine folk på kroen, deriblandt nogle fromme riddere og deres hellige rådgivere - de syntes ikke jeres musik var fin nok, det var jo nogle sjofle sange, så de betalte os for at holde jer væk og kunden har jo altid ret
Hop til top
Send private message
Dan True

Se fuldt billede
Posts: 40


Post #21 Posted: Tue Aug 21, 2007 19:44    
     Tak for godt spil Andreas, var hyggeligt ;D

   Synes det var sjovt da jeres gruppe til turneringen istemte melodien fra Monthy Poythons Knight's of the Holy Grail.. Det var ganske morsomt.

   - Vinhandleren i Nyvang
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Arrangementer Goto page Previous  1, 2 Page 2 of 2
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B