Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen ->
Sangerinde søger musikere
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Christina Hobel


Posts: 1
Bornholm - Rønne

Post #1 Posted: Sun Jul 29, 2007 16:26    Post subject: Sangerinde søger musikere
  Kære alle.
Jeg har i lang tid leget med ideen om at starte (endnu et) middelalder/skjaldesangs "band".
Jeg har sunget siden jeg var 6 år og har derudover været i uatllige bornholmske band, samt gået på MGK (grundskole før konservatoriet).
Jeg er en klar sopran og elsker, at tilbringe tiden med at lytte til gamle skjaldesange (og digte melodier).
Da jeg er bosat på Bornholm skal du/I være ligeså og have en interesse i at mødes 1-2 gange om ugen.
Send mig en mail, hvis dette fanger din interesse, så kan vi tage en snak og du/I kan evt. høre nogle af mine gamle indspilninger.

Mange venlige hilsner fra Christina Hobel.
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #2 Posted: Mon Jul 30, 2007 22:11    
  Jeg kan desværre ikke tilbyde mig som musiker, men vil skynde mig at snylte lidt på Christinas glimrende initiativ Wink
Jeg står nemlig i lidt samme situation (bare i København): Fik lige et skud musik i går og besluttede mig for, at jeg gerne vil have mere (udøvende) musik i mit liv. Selv synger jeg mest, men spiller også en lille smule og ville gerne have nogle at lege med på relativt fast basis, da jeg har brug for noget sparring for at komme videre rent musisk.
Min baggrund er dog langt mere ydmyg end Christinas, så...:

Hvis nogen følte sig lidt intimideret af al hendes erfaring og gerne vil starte med noget mere amatør-agtigt, så kan de bare komme til mig Wink

Lidt om mig:
Jeg er vel mest lidt autodidakt lejrbåls- og korsanger (=synger hæderligt, men ikke fantastisk) med speciale i gode historier og sjoferter. Jeg kan "klimpre" lidt på guitar og diverse fløjter (og har også en masse andre instrumenter, jeg kunne kaste mig over, hvis det var), og lige nu er jeg interesseret i (stort set) alt, hvad der lugter af musik. Ikke lige dødsmetal, men om det er middelalder, rock, jazz eller en hjemmelavet blanding tager jeg ikke så tungt lige nu.

Så hvis nogen derude er nogen lunde på mit niveau og har lyst til lidt fælles udvikling i en eller anden musisk retning, så smid mig en mail Smile
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Skjaldetavlen Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B