Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Diverse ->
Skjalde og anden musik (efterspørgsel)
Goto page Previous  1, 2  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Dan True

Se fuldt billede
Posts: 40


Post #16 Posted: Wed May 30, 2007 22:51    
     Jeg takker - så må jeg jo lede til den tid, og se om jeg kan finde den.

   Det ville være smart Smile Vi får som sagt brug for folk der kan finde ud af at skrive musik og sange, men sandt nok også for folk der kan koreografere. Så må lige huske at finde hendes kontakt information engang - er det en du kender personligt?

   Lige nu er det bare en ide vi går og roder med, som vi i et eller andet omfang vil føre ud i livet. Hvordan det skal tage sig ud og hvordan det skal planlægges, endsidige hvilke funktioner, hvilke folk og hvordan det ender, aner jeg ikke. Det der adskiller dette fra så mange andre rollespil er jo blandt andet at der skal laves et meget større forarbejde hvad angår sangene og danse - for ellers bliver det simpelthen for plat. Og hvordan man får viklet den 'musical' del ind i et manuskrift frit rollespil, aner jeg ikke - men jeg VIL have det kan lade sig gøre, og derfor kan det Smile

   Men koreografer, musikere, sangskrivere er noget der skal bruges ud over de livearrangører der er - så vidt som muligt vil jeg dog gerne have besat de andre poster med folk der også spiller live.

   Dan True
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #17 Posted: Wed May 30, 2007 23:42    
  Jeg kender Isabella til en vis grad, men snakker ikke med hende, andet end når vi lige støder på hinanden i rollespilssammenhænge.
Men jeg ved da, hvor man kan skaffe hendes kontaktinfo, hvis det skulle blive nødvendigt Smile
Hop til top
Send private message
Dan True

Se fuldt billede
Posts: 40


Post #18 Posted: Thu May 31, 2007 0:17    
  

   Det lyder godt Smile Jeg ser videre på det til den tid. Meget kan jo nå at ændre sig endnu -

   Dan True

Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Diverse Goto page Previous  1, 2 Page 2 of 2
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B