Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Diverse ->
Reklame for det nye forum?
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Mads Kjøller-Henningsen

Se fuldt billede
Posts: 659
Værløse (København'ish)
Multi-skjald

Post #1 Posted: Wed Apr 26, 2006 15:42    Post subject: Reklame for det nye forum?
  Kære alle!

Jeg ved ikke hvor gammelt dette nye fantastiske forum er, men jeg fandt først ud af at det eksisterede, efter Nicolas havde fortalt mig det. 
Jeg plejer ellers at være ret aktiv her på siden, men det var simpelthen fordi jeg ikke kunne se noget ændringer i "linkfjeren" ude til venstre, eller ihvertfald ikke lagde mærke til det.

Det synes jeg for det første er elegant, men også en smule trist. Jeg kan se at vi langt fra er særlig mange brugere af forummet endnu, så jeg tænkte om det ikke var en idé at lave lidt opmærksomhed omkring det.  
Fx. ved at skrive en kort artikel om dette på liveforum starte en debat om det derinde?
Bare sådan at folk ved at det findes! Er overbevist (eller ved) at der er mange andre rundt om i landet der vil være intereserede i dette forum, hvis de vidste at det fandtes.

Dette indlæg er fra min side, først og fremmest et *Nugde* *Nudge* til Tore, men også en obfordring til alle, om at sprede ordet. 


"Jamen Mads! Hvofor gør du ikke bare noget ved det selv?"

Det eneste der har holdt mig fra at skrive en artikel eller et debatindlæg om "Skjaldesangs nye forum" på liveforum, er at jeg synes det skulle komme fra skjaldesang selv.


Mvh.
Mads
Hop til top
Send private message Send e-mail
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #2 Posted: Wed Apr 26, 2006 18:26    
  Tore... (fordi det ku ligne dig) Nu ved jeg godt at du fra den gamle ønskeliste er vant til at kaste dine svar ind midt i teksten som det passer dig, og det fungerede jo også fint nok. Nu da vi har fået det her fine forum med egne profiler og-jeg-skal-gi-dig-skal-jeg, kan du så ikke lige komme ned fra din pidestal og oprette dine egne svar så vi andre dødelige ikke sidder og bliver forvirrede....? 
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #3 Posted: Sun Apr 30, 2006 17:41    
  Nico, hvis du snakker om det med "Mads, hvorfor gør du ikke bare noget ved det selv," så tror jeg såmænd, det er Mads selv, der har skrevet det (og hvis Tore tidligere har skrevet noget, som er blevet slettet inden jeg læste indlægget, så beklager jeg den yderligere forvirring Wink).
Bortset fra det er det helt korrekt, at det er mest bedst, at man laver nye indlæg som svar ,da det så fremgår af oversigten, at der er sket noget.

Hvad angår det med reklamen, så for min skyld ingen alarm, men ville det ikke være en god og simpel start at ændre teksten i fjeren fra "Ønsker" til "Forum"? Wink
Jeg kan ikke selv, trods mine admin.-rettigheder, så det må næsten være Kristians job.

Men det kunne da være hyggeligt, hvis vi blev mere end 5 aktive brugere herinde Smile
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #4 Posted: Tue May 02, 2006 17:11    
  Jeg har lige udsendt en info-mail om forummet til et mere eller mindre tilfældigt udsnit af dem, de rhar lagt deres email-adresse inde under sangene. Så ved *de* det da i hvert fald og kigger forhåbentlig forbi Smile
Hop til top
Send private message
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #5 Posted: Fri May 05, 2006 16:16    
  Rikke. Det er nok bare mig som har siddet og sovet i timen og været forvirret...

Jeg tror ikke at en decideret reklame er nødvendig. Jeg tror (og håber) at det bare handler om at folk lige skal finde ud af og vende sig til at der rent faktisk er sket en ændring. Det er jo nok ikke alle som kommer forbi siden lige så ofte som visse andre...
 

Indtil nu lyder antallet af brugere på 17, så det går jo trods alt fremad...

By the way. Det kunne være interresant at vide hvor mange der egentligt frikventerer siden. Findes der en besøgstæller?
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Kristian Nielsen

Se fuldt billede
Posts: 288
Svebølle
Hygge-skjald

Post #6 Posted: Mon May 08, 2006 21:32    
   Jo der er et statistikmodul der analysere logfilerne. 

Det viser at der i april 2006 var
3244 besøg fra unikke IP-adresser.
4727 besøg ialt.
54173 html-sider vist.
Ca 40% af besøgene bliv i mere end 30sec.
Der var en trafik på ca 4GB hvoraf de 2.8 GB var musik filer.
90% af browserne identificere sig som internet explorer.

April adskiller sig ikke sønderligt fra gennemsnittet det sidste års tid.
Der er en tendens til at der er lidt flere besøgene i sommerhalvåret.

Så jeg tror også blot at vi skal se tiden an. 
Der kommer en reklame for skjaldesang på bagsiden af årets rollespils-julekalender sidst på året.



 

Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Frederik 'Freso' S. Olesen

Se fuldt billede
Posts: 57
Valby, København, Danmark

Post #7 Posted: Wed May 17, 2006 21:23    
  Jeg ville nok ikke lige have lagt mærke til "Forum"-lænken i fjeren hvis ikke Nicolas tidligere i dag havde fortalt mig at der var kommet et forum herinde, så... (og så var/er jeg heller ikke den der kigger forbi mest, men det er da heller ikke en sjældenhed. Smile)
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Nicolas Koch-Simms

Se fuldt billede
Posts: 804
Odense
Lire-skjald

Post #8 Posted: Wed May 17, 2006 21:51    
  Det kan der jo være noget om.. Ville det ikke være en ide at smide et hint om det på forsiden?

Jeg snakkede med Tore forleden. Han har endelig fundet sig en praktikplads på den rigtige side af vandet. Go boy , go! 

Han dropper nok en nyhed om det på forsiden af liveforum inden for den fjerneste fremtid. Mon ikke det giver noget...
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #9 Posted: Wed May 17, 2006 23:56    
  Ahrem...!

Det *står* faktisk på forsiden af www.skjaldesang.dk...
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Diverse Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B