Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Efterlysninger ->
Sanger Mangler band!!!
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Denice Monberg

Se fuldt billede
Posts: 2
En forstad til købstaden/ Birkerød

Post #1 Posted: Wed Nov 08, 2006 12:26    Post subject: Sanger Mangler band!!!
  Halløj! jeg er en pige som før har optråt med musicals og sådan noget.
men så faldt jeg ind i denne dejlige genre MIDDELALDERMUSIK! og nu er jeg helt vild efter at komme til at synge i sådan et band....
jeg spiller også Skalmeje og et utal af fløjter og så synger jeg rigtig godt! lyder det som noget du/i kunne bruge så kontakt mig på 28404581. Kærlihilsen Denice håber du/i kan bruge mig!!!
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #2 Posted: Wed Nov 08, 2006 16:33    
  Jeg vil anbefale dig at skrive, hvor i landet du bor - ellers risikerer du jo at få et tilbude fra den modsatte ende, hvilket er en kende upraktisk Smile
Hop til top
Send private message
Tore Plougheld

Se fuldt billede
Posts: 135
Århus
Kangelig skjold

Post #3 Posted: Fri Nov 10, 2006 0:38    
  Det vil også være en fordel at vide, hvor gammel du er og hvad det præcist er, du vil have:

- Et allerede etableret band med dig som frontfigur?

- Vil du være en del af en gruppe unge, der leger med musikalske stilarter og sange på kryds og tværs af tidsperioder og instrumenter?

- Vil du i lære som skjald?

- Eller noget helt fjerde?

Under alle omstændigheder vil jeg da gerne snakke med dig og høre, hvad du kan. 

Jeg har spillet "middelaldermusik" og været skjald til liverollespil de sidste 8 år, var med til at starte hele projekt Skjaldesang og er stadig musikansvarlig for vores hjemmeside, så jeg har da lidt erfaring efterhånden...

Jeg er ansvarlig for netværksdelen af Skjaldesang og har et ret stort netværk af folk over hele landet, der mødes, spiller musik og har det sjovt på kryds og tværs af landsdele og alder. Vi spiller både til diverse fester / arrangementer / markeder og til scenarier af forskellig slags.

Desuden optræder vi hver sommer ved skandinaviens største 1700-tals marked, der ligger i Frederikshavn.

Interesseret?

Så send mig en mail på tore_plougheld(a)hotmail(dot)com eller ring på 26 80 20 98

Med venlig hilsen

Tore Plougheld
Musikansvarlig, Skjaldesang
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Efterlysninger Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B