Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Sange og tekster ->
Syv kærester
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Morten Koborg

Se fuldt billede
Posts: 408
Nykøbing F.
Messing-skjald

Post #1 Posted: Wed Sep 20, 2006 15:45    Post subject: Syv kærester
  

I en anden tråd under Sange og tekster, blev sangen "syv kærester" omtalt. Er der nogen der ligger inde med noder til den?

Hop til top
Send private message Send e-mail
Morten Musicus

Se fuldt billede
Posts: 106
Århus

Post #2 Posted: Wed Sep 20, 2006 21:48    
  Jeg kan tilbyde at synge den for dig i telefonen.............ok, på skrift ser det forslag tumpet ud, men den er såre simpel med gentagelser på linierne, har du tillid til din evne til at lære på denne måde kan du bare ringe, kh Morten Musicus, 2382 5918
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Anna Overlund-Sørensen


Posts: 7
Hvidovre

Post #3 Posted: Thu Sep 21, 2006 12:53    
  

bør sange generelt ikke læres IRL ? der er jo altid(næsten) forskel på teksterne der er nedskrevet og dem der bliver sunget... nu kan jeg ikke udtale mig om noder for jeg er ikke i stand til at hverken skrive dem eller læse dem... men hvis vi nogen sinde mødes vil jeg gerne synge min udgave for dig...

Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Morten Koborg

Se fuldt billede
Posts: 408
Nykøbing F.
Messing-skjald

Post #4 Posted: Thu Sep 21, 2006 13:30    
  

Anna -> Når du skriver IRL  (in real life), er det så ment på den måde, at du hellere vil have lydfiler lagt op, eller mener du at det ville være bedst at drage ud til adskillige scenarier for at lære sangene?

Jeg foretrækker noder, da det for mig er lidt ligesom at læse en bog. Det er noget man kan tage frem, og lære/læse igen hvis man har glemt hvordan den var. 

Men sådan er vi så forskellige....  Det er derfor at al mad bliver spist, og de fleste bliver gift

Morten -> Kunne du ikke lave en indspilning og lægge på skjaldesang, så kan alle andre også få glæde af den.

Hop til top
Send private message Send e-mail
Anna Overlund-Sørensen


Posts: 7
Hvidovre

Post #5 Posted: Wed Oct 04, 2006 15:54    
  jeg ville drage ud i verden(eller bare DK) og lære sange... hvis jeg altså havde råd, tid m.m. 
tekster, lydfiler m.m. bruger jeg på dette dejlige site til at huske hvad jeg har lært...
Hop til top
Send private message Send e-mail MSN Messenger
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Sange og tekster Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B