Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Arrangementer ->
akustisk folke festival....gerne skjaldebal
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Mark W Langer


Posts: 15


Post #1 Posted: Thu Feb 16, 2017 14:46    Post subject: akustisk folke festival....gerne skjaldebal
  Hejsa skjalde,

Det er nu ved at være 2 kollektiver siden der var store grillskjald i 2013. Jeg har nu opgraderet til en lille gård uden ved Roskilde festivalplads og har besluttet mig at holde en lille akustisk / folkemusik festival d. 27 Maj.

Konceptet bliver et reelt musikprogram d. 27 Maj, men med stærk opfordring til at musikere kommer allerede d. 26 og hyggejammer sammen, overnatter og gerne bliver til d. 28 såfremt man ønsker.
Ud over en reel scene hvor evt. bands kan spille egentlige koncerter, vil der være div. mere eller mindre overdækkede bålpladser, hvor jeg håber og forventer der vil være tilældig jam det meste af weekenden.

Festivallen er ikke helt i støbeskeen endnu, men støbeskeen er ved at blive bygget.

Hvis nogen vil være med i planlægningen er de velkomne til at kontakte mig, men ellers kommer der helt sikkert mere reklame og jeg håber dermed også på en lille reunion i den grad det er muligt.

Mvh Mark
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Arrangementer Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B