Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Køb, salg og byt ->
Tromme(r) mm søges
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Lisa Asferg


Posts: 11
Vejle

Post #1 Posted: Thu May 30, 2013 16:30    Post subject: Tromme(r) mm søges
  Hej med jer!

Jeg leder efter en eller måske 2 billige brugte trommer, det jeg er ude efter er en framedrum/shamantromme og en beggar drum (den med perlearmene).

Jeg skal bruge det til rollespil og vil ikke have alt for dyre ting med i skoven, så jeg er på udkig efter det billigste der er, dog ikke plastik og andet der ikke passer ind i en high fantasy setting.

Derudover kunne jeg godt på et tidspunkt have lyst til at lære at spille på en tin whistle, men jeg er en f***ing fattigrøv så spørgsmålet er om der er nogen her der kan skaffe mig en gammel brugt en til spotpris? uden at være alt for hærget. jeg er absolut ikke interesseret i en der ikke stemmer.

håber ikke jeg er for krævende Razz

Lisa Asferg/Mafalda
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lisa Asferg


Posts: 11
Vejle

Post #2 Posted: Fri May 31, 2013 15:09    
  Never mind jeg bestiller dem i tyskland....
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
William Frøland


Posts: 15
Måløv

Post #3 Posted: Sat Jun 01, 2013 12:36    
  Tjaah i I.K Gottfried (http://gottfried.dk/tinwhistles-199) kan du få nogle ret billige tinwhistles. Har selv købt der da jeg heller ikke gad at gå ud og bruge mange penge på et instrument jeg ikke kunne spille i forvejen.
Så ganske udemærket begyndermodel, hvis du spørger en begynder (mig), men det kan være at nogle af de mere erfarne vil mene noget andet Wink
Hop til top
Send private message
Lisa Asferg


Posts: 11
Vejle

Post #4 Posted: Sat Jun 01, 2013 13:00    
  Jeg har bestilt en golden tamborin (framedrum) 25 cm, en lille beggar drum og en tin whistle i D major hos thomann i tyskland, alt sammen for 175 inkl. fragt, så man jeg se hved det er værd Razz
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Tore Plougheld

Se fuldt billede
Posts: 135
Århus
Kangelig skjold

Post #5 Posted: Thu Jun 13, 2013 18:01    
  @ Lisa: Del gerne dine erfaringer med os andre, så vi ved, om der er et godt køb at gøre til en anden gang Smile
Hop til top
Send private message
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Køb, salg og byt Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B