Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Arrangementer ->
Skjalde træf
Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next  
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Mark W Langer


Posts: 15


Post #31 Posted: Mon Apr 15, 2013 19:13    
  Ved hurtig optælling kan jeg garantere madras/seng/sofa pladser til 8. 4 af disse er dobbeltsenge, så hvis man ikke er kræsen kan man jo godt klemme 3 ned i en dobbeltseng og så har vi 10 pladser.

Jeg kan nok låne liggeunderlag og oppustelige madrasser til 4-8...måske 10 mere. Det kræver bare lige jeg ved det er nødvendig før jeg går igang med at spørge hos mine medkollektivister.

Rent gulvplads mæssigt er der plads til flere end de nævnte, men så begynder vi nok at være der hvor folk skal selv medbring soveposer og liggeunderlag.

I forehold til kroscenarie overvejer jeg også lige nu selv at tage med, men jeg skal lige hitte ud af det i løbet af 1-2 dage hvis jeg kan.
Hop til top
Send private message
Mark W Langer


Posts: 15


Post #32 Posted: Mon Apr 15, 2013 19:23    
  Jeg har forresten listet mig ind og kigget på eventet under en hemmelig Kb-spilmester profil.

Så skal prøve at holde mig opdateret. Hvis jeg ikke fik sat sted på, så er det: Københavnsvej 58, 4000 Roskilde
Hop til top
Send private message
Tore Plougheld

Se fuldt billede
Posts: 135
Århus
Kangelig skjold

Post #33 Posted: Mon Apr 15, 2013 20:11    
  Jeg kommer langvejs fra (Århus) og vil meget gerne lægge billet ind på en madras af en slags. Så kan jeg slæbe flere instrumenter med i stedet for at slæbe sengetøj og liggeunderlag med.
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #34 Posted: Mon Apr 15, 2013 21:19    
  Jeg vil også gerne låne soveplads (og er ikke superkræsen, så længe jeg ikke skal ligge /helt/ i ske Smile). Odense er nemlig næsten lige så langt væk som Århus, når det bliver sent nok Wink
Hop til top
Send private message
Anne Cecilie Simonsen

Se fuldt billede
Posts: 19

Hyper-skjald

Post #35 Posted: Tue Apr 23, 2013 19:32    
  Jeg Har faktisk fået fri så jeg kommer også, er godt nok i Århus i denne uge, men så tager jeg bare til sjælland lidt før, selvom det er lidt dyre der Smile

Jeg vil gerne ligge Plads ind på en soveplads, har ikke fået luftmadras og sovepose med da jeg tog til Århus så jeg har ikke sådan noget jeg kan tage med. ( hvis jeg skal hente det selv/ eller tage hjem om natten skal jeg forbi Nordsjælland og der er der langt. Håber det kan lade sig gøre Smile
Hop til top
Send private message
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #36 Posted: Tue Apr 23, 2013 19:40    
  Jeg vil også gerne lige have en melding på, om jeg skal tage sovegrej med eller ej. Det er ikke umuligt for mig, hvis det er, men det er altid rarere at slippe for at slæbe Smile

Derudover:
Status er lige nu, at der er 19 på Facebook, der har meldt deres ankomst og 11, der måske kommer.
Hvordan forholder vi os til de tal? Kan du lave noget fornuftigt indkøb ud fra måskeerne eller skal vi/du prøve at sparke dem til at tage en endelig beslutning (og i så fald senest hvornår)?
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #37 Posted: Tue Apr 23, 2013 23:19    
  Angående sange vi evt skal synge, så kan man helt kvit og frit hente min sangbog ned, der indeholder ca. 90 sange med akkorder og noder:

http://www.coth.dk/musik/sangbogen_januar_2013.pdf

mvh
Colberg
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #38 Posted: Wed Apr 24, 2013 1:03    
  Jeg tager min luftmadras med - så kan jeg migrere derhen hvor der er roligst og sove <3
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Dea Måstrup


Posts: 6


Post #39 Posted: Wed Apr 24, 2013 10:22    
  Jeg vil gerne overnatte også. Jeg kan sagtens tage en sovepose med.
Hop til top
Send private message
Tore Plougheld

Se fuldt billede
Posts: 135
Århus
Kangelig skjold

Post #40 Posted: Wed Apr 24, 2013 22:14    
  #lortehelbred#

Jeg har pådraget mig noget spændende (som sikkert gerne ville være influenza, men nok ikke er det), og er slet ikke ovenpå endnu.

Så jeg er nok nødt til at melde afbud (*DAMN!*) for 1) ikke at smitte jer andre og 2) ikke stresse mig selv yderligere.

Håber i får en monster-sej session alle sammen. Gi' hinanden en kæmpe krammer fra mig.

/Tore
Hop til top
Send private message
Karina Gudme Worninger


Posts: 1


Post #41 Posted: Wed Apr 24, 2013 22:26    
  Jeg vil gerne ligge billet ind på en soveplads og gerne noget at sove med. Og det genere mig ikke hvis jeg skal ligge i ske med andre. Ser frem til en hyggelig dag/aften/nat
Hop til top
Send private message
Christian Colberg

Se fuldt billede
Posts: 1036

Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran

Post #42 Posted: Wed Apr 24, 2013 23:04    
  Tore: Hvis dette "træf" fænomen spreder sig som influenza, så kommer der nok en igen om få mdr. =))

god bedring

mvh
Colberg
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Lise Rasmussen

Se fuldt billede
Posts: 601
Odense
Manga-skjald

Post #43 Posted: Thu Apr 25, 2013 0:33    
  Jeg kan tilbyde et Ungdomshus til at installere skjalde i hvis I vil til O'ense engang... Wink
Hop til top
Send private message MSN Messenger
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #44 Posted: Thu Apr 25, 2013 2:41    
  Jeg vil også gerne overnatte (og tager gerne sovepose med), men hvis det bliver trangt med pladsen er jeg nok en af de der har lettest ved at komme hjem fra Roskilde, selvom det er sent Smile
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #45 Posted: Thu Apr 25, 2013 20:32    
  SOVEPLADSER:

Jeg har forsøgt at kompilere en liste over skjalde der har anmodet om soveplads, enten her eller på Facebook-eventen:

Rikke Sørensen
Anne Cecilie Simonsen
Lise (tager selv luftmadras med)
Signe Mazanti Pedersen
Dea Måstrup
Karina Worninger
Liselle Awwal

7 stk. indtil videre.

Mark, hvis du ser dette, kan du så lige give en update på sove-situationen? Smile
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Arrangementer Goto page Previous  1, 2, 3, 4  Next Page 3 of 4
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B