Register   Username:    Password:      Log me on automatically each visit
Forum Indeks   Search  FAQ  
   
    Log in to check your private messages
SkjaldeDebat -> Arrangementer ->
De falske guder - D. 27. April.
 
Reply to topic
View previous topic :: View next topic  
Henrik Jensen


Posts: 4
København

Post #1 Posted: Sun Apr 07, 2013 19:53    Post subject: De falske guder - D. 27. April.
  Hej

Vi er en gruppe, under Bifrosts regionsråd i hovedstaden, der laver et hybrid rollespil.
I denne forbindelse har vi en kro, hvor vi gerne ville have lidt skjalderi.

I kan læse mere på www.defalskeguder.dk eller kontakte os.
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Tore Plougheld

Se fuldt billede
Posts: 135
Århus
Kangelig skjold

Post #2 Posted: Tue Apr 09, 2013 18:57    
  Hvis I vil dække min transport (Århus t/r) og sørge for forplejning, vil jeg gerne stille op.

Det lyder som et spændende projekt, og jeg er altid nysgerrig efter at prøve noget nyt.

Jeg har +10 års erfaring med rollespils / middelaldermusik i en række forskellige sammenhænge, og deltager, sjovt nok, i fredagens skjaldetræf i Roskilde, dagen før jeres scenarie; så jeg er på Sjælland i forvejen den weekend.

Hvis I har mulighed for at dække transportomkostninger for flere skjalde, tror jeg godt, at I kan lokke flere med, som alligevel skal med til vores skjaldetræf. Det har den ekstra fordel, at så er vi maksimalt sammenspillede, varmet op og i stemning til at levere den vildeste underholdning, hvis min erfaring fra den slags arrangementer holder stik Smile

ALTSÅ:

Er (hel eller delvis) dækning af transportomkostninger en mulighed? I så fald vil jeg gerne stille op.

/Tore
Hop til top
Send private message
Henrik Jensen


Posts: 4
København

Post #3 Posted: Wed Apr 10, 2013 15:30    
  Jeg hører lige de andre, men umiddelbart burde der være penge i vores budget til at kaste efter noget transport.
Og mad er der naturligvist.
Skal dog lige høre skattemesteren om hvor mange penge vi har til at hyre jernheste og lignende til at transportere dejlige mennesker, der gerne vil lege med os.
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Rikke Munchkin Sørensen

Se fuldt billede
Posts: 1566
Nørrebro
Digter-skjald

Post #4 Posted: Wed Apr 10, 2013 17:29    
  Nogen lunde det, Tore skrev... bare med Odense i stedet for Århus Smile
Hop til top
Send private message
Henrik Jensen


Posts: 4
København

Post #5 Posted: Thu Apr 11, 2013 10:45    
  Skattemesteren siger der er guld til at kaste efter transport, men ikke uendeligt guld, så hvis vi kan finde en fornuftigt kombination vil vi gerne sige ja tak.

Et foreslag kunne være vi giver jeres billet den ene vej? Men vi er åbne for forslag.
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Malene Grim


Posts: 78
Gødvad, Silkeborg
Bage-skjald

Post #6 Posted: Thu Apr 11, 2013 20:30    
  Nogenlunde det Tore skrev Razz
Hop til top
Send private message Send e-mail Visit poster's website
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #7 Posted: Fri Apr 12, 2013 9:03    
  Dét Tore og Rikke og Malene skrev Smile

(Men jeg bor hverken i Jylland eller på Fyn, men i København. Og hvis jeg kan få dækket transport den ene vej (ikke nogen formue med mit Rejsekort) er jeg frisk. Eller hvis jeg får en øl, eller noget Smile )
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Anne Cecilie Simonsen

Se fuldt billede
Posts: 19

Hyper-skjald

Post #8 Posted: Sun Apr 14, 2013 13:05    
  Jeg overvejer stadigt at tage med til skjaldetræffet, men tumler også lidt rundt med at tage til Århus i den uge, spørgsmålet er så om jeg behøves være i århus længere end til freddag for så kan jeg jo nå begge dele. Hvis jeg kommer med til skjalde træffet kunne det da være enormt hyggeligt at tage med nogle stykker videre ud at spille Smile hvornår er det sidste der kan gives besked til begge ting ?

Knus Smile
Hop til top
Send private message
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #9 Posted: Fri Apr 19, 2013 18:24    
  I spoke too soon, om lørdagen er der nemlig også workshop og fest for sommerscenariet Rænkespil, havde lige overset sammenfaldet. Ingen kro til mig Smile
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Tore Plougheld

Se fuldt billede
Posts: 135
Århus
Kangelig skjold

Post #10 Posted: Sun Apr 21, 2013 23:45    Post subject: Aflysning incomming
  Pilen peger på, at "De Falske Guder" bliver aflyst grundet manglende deltagerantal.

Jeg har netop modtaget følgende melding:

"lige pt. er vi lige ved at vudere om vi aflyser, vi har vist ramt en weekend med lidt for mange andre fede aktiviteter, vi har et bjerg af frivillige men næsten igen deltagere men mange der gerne vil deltage som er til krigslive... så med mindre der sker noget vildt så udskyder vi det....
Hvis ikke skal jeg nok sende dig mit nummer... og ellers skal jeg nok skrive ud med at vi udskyder det"

Så _hvis_ vi har lørdagen fri og er på Sjælland / i nærheden af København - er der så andre fester, vi skal tage til?
Hop til top
Send private message
Henrik Jensen


Posts: 4
København

Post #11 Posted: Mon Apr 22, 2013 14:16    Post subject: Aflysning
  Ja desværre er vi blevet nød til at aflyse, da vi har meget få tilmeldinger, men det var fedt at høre i ville støtte op om det.

Vi vil prøve at sætte det op igen til efteråret, hvor vi ikke ligger oven i helt så mange andre spændende arrangementer og konfirmationer og lignende.
Plus det giver os langt bedre mulighed for at sprede ordet om arrangementet.

Jeg vil tillade mig at vende tilbage når vi har en dato igen, og igen invitere jer igen til den tid.

Jeg beklager meget at skulle skrive den meddelelse.

Der har været meget stor støtte til at hjælpe som frivillig, men deltagerne har knebbet, og vi har fået en del tilkendegivelser af tidspunktet som værende problemet.

Hvis nogen af jer har andre inputs til hvad der kunne lokke flere til, så give os endelig besked på info@defalskeguder.dk
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Liselle Angelique Evers Krog Awwal

Se fuldt billede
Posts: 407
Amager
Mamma-skjald

Post #12 Posted: Tue Apr 23, 2013 19:39    
  Tore: Læste du ikke hvad jeg skrev? ;-P Der er fest og workshop for Rænkespil - du kan finde et link til begivenheden et sted inde på Baltha-gruppen. Det finder sted i Rødovre, samme sted som de to forrige fester for scenariet.

Synd med De Falske Guder, der er mange sammenfaldende aktiviteter, desværre. Jeg ønsker jer held og lykke med en opsætning en anden god gang.
Hop til top
Send private message Visit poster's website
Display posts from previous:   
   SkjaldeDebat -> Arrangementer Page 1 of 1
Reply to topic

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
 
   
   

Forum Indeks   Search  FAQ  

p h p B B