Mark W Langer
|
#31 Posted: Mon Apr 15, 2013 19:13 |
|
|
| Ved hurtig optælling kan jeg garantere madras/seng/sofa pladser til 8. 4 af disse er dobbeltsenge, så hvis man ikke er kræsen kan man jo godt klemme 3 ned i en dobbeltseng og så har vi 10 pladser.
Jeg kan nok låne liggeunderlag og oppustelige madrasser til 4-8...måske 10 mere. Det kræver bare lige jeg ved det er nødvendig før jeg går igang med at spørge hos mine medkollektivister.
Rent gulvplads mæssigt er der plads til flere end de nævnte, men så begynder vi nok at være der hvor folk skal selv medbring soveposer og liggeunderlag.
I forehold til kroscenarie overvejer jeg også lige nu selv at tage med, men jeg skal lige hitte ud af det i løbet af 1-2 dage hvis jeg kan. | |
|
|
|
|
Mark W Langer
|
#32 Posted: Mon Apr 15, 2013 19:23 |
|
|
| Jeg har forresten listet mig ind og kigget på eventet under en hemmelig Kb-spilmester profil.
Så skal prøve at holde mig opdateret. Hvis jeg ikke fik sat sted på, så er det: Københavnsvej 58, 4000 Roskilde | |
|
|
|
|
Tore Plougheld
|
#33 Posted: Mon Apr 15, 2013 20:11 |
|
|
| Jeg kommer langvejs fra (Århus) og vil meget gerne lægge billet ind på en madras af en slags. Så kan jeg slæbe flere instrumenter med i stedet for at slæbe sengetøj og liggeunderlag med. | |
|
|
|
|
Rikke Munchkin Sørensen
|
#34 Posted: Mon Apr 15, 2013 21:19 |
|
|
| Jeg vil også gerne låne soveplads (og er ikke superkræsen, så længe jeg ikke skal ligge /helt/ i ske ). Odense er nemlig næsten lige så langt væk som Århus, når det bliver sent nok | |
|
|
|
|
Anne Cecilie Simonsen
Hyper-skjald
|
#35 Posted: Tue Apr 23, 2013 19:32 |
|
|
| Jeg Har faktisk fået fri så jeg kommer også, er godt nok i Århus i denne uge, men så tager jeg bare til sjælland lidt før, selvom det er lidt dyre der
Jeg vil gerne ligge Plads ind på en soveplads, har ikke fået luftmadras og sovepose med da jeg tog til Århus så jeg har ikke sådan noget jeg kan tage med. ( hvis jeg skal hente det selv/ eller tage hjem om natten skal jeg forbi Nordsjælland og der er der langt. Håber det kan lade sig gøre | |
|
|
|
|
Rikke Munchkin Sørensen
|
#36 Posted: Tue Apr 23, 2013 19:40 |
|
|
| Jeg vil også gerne lige have en melding på, om jeg skal tage sovegrej med eller ej. Det er ikke umuligt for mig, hvis det er, men det er altid rarere at slippe for at slæbe
Derudover:
Status er lige nu, at der er 19 på Facebook, der har meldt deres ankomst og 11, der måske kommer.
Hvordan forholder vi os til de tal? Kan du lave noget fornuftigt indkøb ud fra måskeerne eller skal vi/du prøve at sparke dem til at tage en endelig beslutning (og i så fald senest hvornår)? | |
|
|
|
|
Christian Colberg
Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran
|
#37 Posted: Tue Apr 23, 2013 23:19 |
|
|
|
|
|
|
|
Lise Rasmussen
|
#38 Posted: Wed Apr 24, 2013 1:03 |
|
|
| Jeg tager min luftmadras med - så kan jeg migrere derhen hvor der er roligst og sove <3 | |
|
|
|
|
Dea Måstrup
|
#39 Posted: Wed Apr 24, 2013 10:22 |
|
|
| Jeg vil gerne overnatte også. Jeg kan sagtens tage en sovepose med. | |
|
|
|
|
Tore Plougheld
|
#40 Posted: Wed Apr 24, 2013 22:14 |
|
|
| #lortehelbred#
Jeg har pådraget mig noget spændende (som sikkert gerne ville være influenza, men nok ikke er det), og er slet ikke ovenpå endnu.
Så jeg er nok nødt til at melde afbud (*DAMN!*) for 1) ikke at smitte jer andre og 2) ikke stresse mig selv yderligere.
Håber i får en monster-sej session alle sammen. Gi' hinanden en kæmpe krammer fra mig.
/Tore | |
|
|
|
|
Karina Gudme Worninger
|
#41 Posted: Wed Apr 24, 2013 22:26 |
|
|
| Jeg vil gerne ligge billet ind på en soveplads og gerne noget at sove med. Og det genere mig ikke hvis jeg skal ligge i ske med andre. Ser frem til en hyggelig dag/aften/nat | |
|
|
|
|
Christian Colberg
Diktator-skjald/ Folkevalgt samba-tyran
|
#42 Posted: Wed Apr 24, 2013 23:04 |
|
|
| Tore: Hvis dette "træf" fænomen spreder sig som influenza, så kommer der nok en igen om få mdr. =))
god bedring
mvh
Colberg | |
|
|
|
|
Lise Rasmussen
|
#43 Posted: Thu Apr 25, 2013 0:33 |
|
|
| Jeg kan tilbyde et Ungdomshus til at installere skjalde i hvis I vil til O'ense engang... | |
|
|
|
|
Liselle Angelique Evers Krog Awwal
|
#44 Posted: Thu Apr 25, 2013 2:41 |
|
|
| Jeg vil også gerne overnatte (og tager gerne sovepose med), men hvis det bliver trangt med pladsen er jeg nok en af de der har lettest ved at komme hjem fra Roskilde, selvom det er sent | |
|
|
|
|
Liselle Angelique Evers Krog Awwal
|
#45 Posted: Thu Apr 25, 2013 20:32 |
|
|
| SOVEPLADSER:
Jeg har forsøgt at kompilere en liste over skjalde der har anmodet om soveplads, enten her eller på Facebook-eventen:
Rikke Sørensen
Anne Cecilie Simonsen
Lise (tager selv luftmadras med)
Signe Mazanti Pedersen
Dea Måstrup
Karina Worninger
Liselle Awwal
7 stk. indtil videre.
Mark, hvis du ser dette, kan du så lige give en update på sove-situationen? | |
|
|
|